Mijn Series +

A Place to Call Home - Seizoen 4 (2016)

1 stem

Australiƫ

ontwikkeld door Bevan Lee
met Marta Dusseldorp, Noni Hazlehurst en Brett Climo

De steenrijke Australische familie Bligh woont op het landgoed Ash Park in het pittoreske dorpje Inverness in New South Wales. Sarah Adams, een aantrekkelijke verpleegkundige met een mysterieus verleden, keert na twintig jaar vanuit Engeland terug naar haar geboorteland Australië. Ze wil daar de narigheid van de oorlogsjaren achter zich laten en opnieuw beginnen. Tijdens haar reis aan boord van het schip raakt zij door een dramatische gebeurtenis betrokken bij het wel en wee van de familie Bligh. Elizabeth zwaait de scepter over de familiedynastie en moet niet veel van Sarah hebben. Tot Elizabeth’s ongenoegen valt haar oudste zoon George voor de charmes van Sarah

1. A Nagging Doubt
  9. Where Will the Baby's Dimple Be
  10. And the Blind Shall See
  11. Catch the Tiger
  12. All Good Things

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.