- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Klaar met BoJack - Seizoen 5. Morgen maar eens beginnen met Freakish - Seizoen 1 (2016).
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Die lijkt me wel de moeite waard. Zal hem even checken.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Klaar met Freakish - seizoen 1 en The Handmaid's Tale - seizoen 1. Nu beginnen met Jack Whitehall: Travels with My Father - Seizoen 2 (2018).
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Ben nu Encounters With Evil aan het kijken op Netflix (Docu over diverse seriemoordenaars
)
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76935 stemmen
Ben nu Encounters With Evil aan het kijken op Netflix (Docu over diverse seriemoordenaars
)
Heb ik ook gezien ook raar dat deze serie niet op IMDB staat.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
ja dat is idd vaag Mza.
net de 1e ep van Into the Dark - Season 1 - IMDb gekeken. Was wel aardig, maar beetje voorspelbaar.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Into the Dark - Season 1 - IMDb
Het 1e verhaal (The Body) was wel leuk
. Elke maand komt er een nieuwe ep waarvan het verhaal te maken heeft met een feestdag uit die maand. Leuk idee, maar veel wachten dus...
INTO THE DARK Official Trailer (HD) Hulu Horror Anthology Series - YouTube
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Nu begonnen aan A Discovery of Witches.... tot nu toe nog niet zo boeiend.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Na seizoen 1 door met The Handmaid's Tale - Seizoen 2 (2018).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Als tussendoor serie; Disenchantment - Seizoen 1 (2018)
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
net begonnen aan Crow's Blood (TV Mini-Series 2016– ) - IMDb
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Klaar met Disenchantment. Tijd voor Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 10 (2018).
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
1e ep van The haunting of Hill House aanet kijken 
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76935 stemmen
1e ep van The haunting of Hill House aanet kijken
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
En zit nu bij ep3

stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76935 stemmen
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik denk dat deze 'Hill House' ook de eerstvolgende gaat worden voor mij.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
ja dat snapte ik dude
. Tot nu toe vind ik het zeker erg goed. Beetje een Conjuring sfeertje. Iig niet de hele tijd lompe jump scares. Als je van films/series over haunted houses houd is het zeker wat. Ben nu ep 3 af aan het kijken, maybe zo nog ep4 en de overige eps probeer ik dit weekend nog af te kijken, m,aar heb beetje veel afspraken staan.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Verder met The Wire, s4. Vanavond laatste 2 eps van Rig 45. En tussendoor door met Lewis, Maigret, Miss Marple. En op tv Klem en Ik Weet Wie Je Bent. Dat was het geloof ik wel.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Ben nu Light as a Feather - Season 1 - IMDb aan het kijken. Is wel leuk 
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Comedians in Cars Getting Coffee - seizoen 10 was weer een prima seizoen. Nu door met Big Mouth - Seizoen 2 (2018).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Big Mouth - seizoen 2 is een enorme teleurstelling; die zet ik even op pauze. Nu beginnen met Maniac (2018).
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Wat Maniac betreft heb ik maar één tip: Volhouden, het loont. 
In mijn kennissengroep zijn er veel mensen die vroeg afgehaakt hebben, terwijl het eigenlijk nog op gang moest komen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Ik ga het zeker volhouden; de eerste aflevering voelt als een introductie en is zeker niet slecht. Ik laat me verrassen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Klaar met Big Mouth - seizoen 2, The Handmaid's Tale - seizoen 2 en Maniac. Dat betekent dus weer twee nieuwe series voor mezelf uitzoeken + één om samen met mijn vriendin te gaan kijken. Voer voor morgen om over na te denken.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Ik ben tegenwoordig samenwonend, dus de gezamenlijke hobby (het kijken van series) maar eens wat opschroeven. Klaar met La Casa de Papel - Seizoen 1. Nu begonnen aan Orange Is the New Black - Seizoen 6 en The Graham Norton Show - Seizoen 24. Daarnaast ook eindelijk aan Game of Thrones - Seizoen 1. Die serie wilde ik in aanloop naar het nieuwe seizoen graag nog eens zien en voor mijn vriendin wordt het de eerste keer. De komende tijd ga ik daar dus weer wat reviews voor schrijven.
Zelf kijk ik wekelijks De Kijk van Koolhoven
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Vanochtend heel haunted gekeken op Netflix. Nu de nieuwe ep van Kidding kijken en vanmiddag maar eens beginnen met Daredevil seizoen 3.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
oh, eerst nog de nieuwe ep van Shameless