- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Mijn vriendin heeft Condor - Seizoen 1 (2018) voor ons uitgezocht; ik ben benieuwd. Eerste aflevering was aardig.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Ben nog wel van plan De Kijk van Koolhoven te checken.
Op de helft van laatste The Wire seizoen.
Gisteren begonnen met Advokaten - Seizoen 1 (2018).
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
Mijn vriendin heeft Condor - Seizoen 1 (2018) voor ons uitgezocht; ik ben benieuwd. Eerste aflevering was aardig.
Ik vond hem tegenvallen maar ja ieder zijn smaak.
muss1905_mm
-
- 9 berichten
- 185 stemmen
ik heb gisteren Mocro Mafia gekeken keek best lekker weg eigenlijk
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Zelf maar eens beginnen aan Fallet - Seizoen 1 (2017).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Klaar met Fallet en Zombie Roadkill; beiden alles behalve een succes. Laat ik maar eens met The Haunting of Hill House - Seizoen 1 (2018) beginnen.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Devil's Gold. Een 6 delige miniserie waarvan elk deel een minuut of 6 is. Te zien op Youtube. Heb hem klaar voor inzenden mis alleen nog een goede poster.
Is wel wat voor Robbie T.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ben vandaag begonnen aan Wanted seizoen 3. Begint weer hoopvol. Heb seizoen 3 al ingezonden.
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
Devil's Gold. Een 6 delige miniserie waarvan elk deel een minuut of 6 is. Te zien op Youtube. Heb hem klaar voor inzenden mis alleen nog een goede poster.
Is wel wat voor Robbie T.
Poster hoort zo Devil's Gold (2018-) - imdb.com
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat deze vanwege de vouw er in niet zou mogen. Heb hem erbij gezet in ieder geval.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Ik dacht dat deze vanwege de vouw er in niet zou mogen. Heb hem erbij gezet in ieder geval.
In dit geval zijn de vouwen er bewust in verwerkt om het een "vintage" karakter te geven. Dan is het uiteraard wel toegestaan.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
begonnen aan Chilling Adventures of Sabrina
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
begonnen aan Chilling Adventures of Sabrina
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Nou, het is best duister hoor. Zitten ook wel wat horror tintjes in en kinderlijk is het niet hoor. Iig niet zoals die 90's serie van Sabrina the Teenage witch
. Tuurlijk blijven het wel tieners op een high school 
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
Nou, het is best duister hoor. Zitten ook wel wat horror tintjes in en kinderlijk is het niet hoor. Iig niet zoals die 90's serie van Sabrina the Teenage witch
. Tuurlijk blijven het wel tieners op een high school
Ik ben geen fan van humor in een serie een beetje mag wel maar niet te veel hoe zit het daarmee?
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
zit er ook niet echt in. Het is gewoon een coming of age verhaal, alleen wat duister/horror achtig. Het kijkt ook zeker lekker weg. 
Op wikipedia wordt het een Supernatural coming-of-age horror serie genoemd.
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
Dus erg geschikt voor mijn hahahahha
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Section de recherche. Een Franse politieserie. Wordt binnenkort toegevoegd. Te zien op de Belg
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
Section de recherche. Een Franse politieserie. Wordt binnenkort toegevoegd. Te zien op de Belg
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Klaar met Game of Thrones - Seizoen 1, dus op naar het tweede seizoen. Ik overweeg ook om te beginnen met Castlevania - Seizoen 2. Iemand daar al wat zinnigs over te melden?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
Ik stop met Condor, vind er echt niets aan. Mijn vriendin kijkt 'm waarschijnlijk wel nog zelf af. Nu zijn we samen begonnen aan Bodyguard - Seizoen 1 (2018).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Bij Bol.com momenteel veel TV series op Blu-ray, in actie "2 voor € 30".
Heb daardoor naast boxset Victoria - seizoen 1+2 voor mijn vrouw, voor mijzelf de 1e 3 seizoenen van Vikings meteen maar meebesteld.
Het 1e seizoen gisteren afgekeken. Vandaag misschien aan 2e seizoen beginnen. Met aanschaf seizoen 4 en 5 wacht ik hoe mij de 1e 3 seizoenen bevallen.
(Qua Vikingen was ik sedert 2016 verzamelaar van de Thorgal stripalbums, maar stoorde mij geregeld daarin aan het Fantasy onderdeel. In deze TV-serie is meer aandacht voor de Viking cultuur.)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13048 stemmen
The Haunting of Hill House al een tijdje afgerond. Tijd om weer eens met wat anders te beginnen. Laat ik het eens over een totaal andere boeg gooien: Hip-Hop Evolution - Seizoen 1 (2016).
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Ik heb Lost juist net afgerond, beek0369
Ik heb er erg van genoten, dus veel plezier gewenst! Nu zelf begonnen met Once Upon a Time - Seizoen 7 (2017-2018) en The Haunting of Hill House - Seizoen 1 (2018).
Daarnaast een vervanger moeten zoeken voor Modern Family. Dat is voorlopig Disenchantment - Seizoen 1 (2018) geworden. Ook heb ik That '70s Show - Seizoen 6 (2003-2004) na een pauze van twee maanden weer opgepakt.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Gisteravond A Star is Born gekeken in de bios (hele goede film) daarna wezen stappen, veel te laat thuis, veel te veel bier gedronken en nu relax beginnen met een bak koffie, een peuk en de serie Homecoming met Julia Roberts.
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Ik heb Lost juist net afgerond, beek0369
Ik heb er erg van genoten, dus veel plezier gewenst!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Volg op NPO 1en 3 resp. Klem - seizoen 2 en Ik Weet Wie Je Bent. Twee NL TV-series..
Qua acteren scoort bij mij Klem hoog, qua scénario scoort bij mij Ik Weet Wie Je Bent hoog.
In Klem zitten veel personages letterlijk klem, en dus een wat voorspelbaar scénario; bij Ik weet Wie Je Bent is e.e.a. veel onvoorspelbaarder en daardoor erg boeiend. Maar zoals de acteerprestaties in Klem op hoog niveau zijn, zo verschilt dat behoorlijk bij Ik Weet Wie Je Bent. Vooral hoofdrolspeler Daan Schuurmans presteert (weer) ondermaats.
Verder "begonnen" aan Vanity Fair - seizoen 1 (NPO 2), maar pas 1 aflevering gezien. Kan nog niet oordelen. Straks 2e episode.
PS
Probeerde ook afleveringen van Flikken-Rotterdam te kijken, maar te veel onlogische en onrealistische scènes plus wisselende acteerprestaties. Afgehaakt toen 2 rechercheurs in burger een bom onschadelijk gingen maken. In de realiteit komen daar toch militairen met speciale pakken en gereedschappen aan te pas. Niet een rechercheur met toevallig een kniptang op zak...
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Bij Bol.com momenteel veel TV series op Blu-ray, in actie "2 voor € 30".
'Ik weet wie je bent' vind ik vooral erg rommelig en traag, met erg geforceerd aandoende dialogen. 'Klem' is gemiddeld leuker geschreven. Beide series blijf ik volgen.