• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.196 films
  • 12.222 series
  • 33.996 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.059 gebruikers
  • 9.374.764 stemmen

Welke serie volg je momenteel?

zoeken in:

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Klaar met Paradise PD (slecht) en Fauda - seizoen 2 (super), nu ga ik maar eens beginnen aan American Vandal - Seizoen 1 (2017).

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

American Vandal afgekeken. Ik heb besloten om Better Call Saul - seizoen 4 en Mr. Mercedes - seizoen 2 toch maar even te bewaren totdat alle afleveringen beschikbaar zijn op Netflix/Videoland. Ik ga Crashing - Seizoen 1 (2016) een kans geven.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Klaar met Crashing, nu eindelijk eens beginnen aan Skins - Seizoen 1 (2007).

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Skins! Toen dit voor 't eerst uitgezonden werd, was ik een nog een mid-twintiger. Toen énorm genoten van de eerste twee seizoenen. Have fun with it.

Zelf zit ik wat 'vast' met series. Degene (dat zijn er veel) die ik wil zien, zijn niet beschikbaar via legale wegen. Degene die ik in de volglijst staan heb, zijn momenteel nog lopende aan het tempo van 1 aflevering per week. Die kijk ik wanneer compleet. En verder was alles afgerond, met uitzondering van Paradise PD, maar de zin om verder te kijken ontbreekt momenteel.

Vrijdag start American Vandal (s2) en misschien kijk ik ook wel The Dragon Prince (s1). Maar in tussentijd ... The Innocents (s1) misschien? Momenteel moet ik alles steeds onderbroken zien. Met series heb ik daar geen probleem mee, bij film kan dat voor mij niet, dat moet in één stuk.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Ook even The IT Crowd - Seizoen 5 (2013) tussendoor trouwens.

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Mysteries of Laura op Net 5

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Vanochtend heel seizoen 1 van Forever (TV Series 2018– ) - IMDb gezien, maar vond er geen reet aan. Nu begonnen aan The First - Season 1 - IMDb is sinds gisteren te zien. Sci-fi/Drama met Sean Penn & Natascha McElhone (Truman Show, Californication) tot nu toe best goed.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Klaar met The IT Crowd - seizoen 5 en Skins - seizoen 1. Nu verder met Arrested Development - Seizoen 5 (2018).

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Staan momenteel op de planning:

- The Dragon Prince (s1)

- Maniac (s1)

- Travels with My Father (s2)

- Hilda (s1)

Aan 't opnemen (1 x per week):

- Vikings (s4/2)

- 13 Geboden (s1)

Nog steeds niet afgerond:

- Paradise PD (s1)

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Wekelijkse afleveringen: Professor T.  - Seizoen 3 (2018) en 13 Geboden - Seizoen 1 (2018). Net klaar met Happy Valley - Seizoen 1 (2014) (zeer sterk). In afwachting tot Better Call Saul - Seizoen 4 (2018) volledig is, nog maar eens Beau Séjour herbekijken.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Alle tot nu toe beschikbare afleveringen van Arrested Development - seizoen 5 gekeken. Vandaag begonnen met American Vandal - Seizoen 2 (2018) te bingen.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

American Vandal - seizoen 2 erdoorheen gejast (erg vermakelijk seizoen weer). Laat ik eens heel wat anders proberen: Wanpanman - Seizoen 1 (2015).

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

Toch weer even verder gegaan met The Wire s2, blijft tamelijk subliem.

Hit & Miss ook weer gezien en ook al heeft het z'n mindere kanten, het is de moeite.

Op NPO1 nog een Midsomer Murders - niet mijn favoriet, maar wel aardig.

Herkijkbeurten van Lewis, Maigret, Miss Marple en Wallander komen zo tussendoor ook nog steeds aan bod.

+ NPO3: 'Ik weet wie je bent'... ach ja.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Op dit moment kijk ik elke week

Get Shorty seizoen 2,

The Purge seizoen 1,

Mayans MC seizoen 1,

The Sinner seizoen 2,

Mr Mercedes seizoen 2,

I Feel Bad seizoen 1,

Wanderlust seizoen 1,

Kidding seizoen 1,

You seizoen 1.

Shameless seizoen 9,

The Deuce seizoen 2,

American Horror Story seizoen 8,

Daar komen aankomende weken nog bij:

Big Bang Theory seizoen 12,

The Resident seizoen 2,

Young Sheldon seizoen 2.

The Good Doctor seizoen 2.

Lethal Weapon seizoen 3,

A Million Little Things seizoen 1

Single Parents seizoen 1

Mom seizoen 6,

Last Man Standing seizoen 7

Dan probeer ik tussendoor nog Growing Pains seizoen 6 en 7 , Luke Cage seizoen 2 (ben bij ep 7), Iron Fist seizoen 2, Dear White People seizaoen 2 en Scream seizoen 1 en 2 dit jaar nog af te kijken.

En dit weekend wil ik graag heel Maniac zien op Netflix, maar dat ga ik niet redden vrees ik. Maybe zondag

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Jawadde! Dat kan tellen.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Zojuist naast Wanpanman - seizoen 1 ook begonnen met Jack Whitehall: Travels with My Father - Seizoen 1 (2017).

Sharon_mm

• 4 berichten
  • 8 stemmen

Mee bezig:

- Lost

- Westworld

- The 100

- The originals

- Orange is the new black

Binnenkort:

- Maniac

- The Innocents

- Charmed 2018

- Chilling adventures of Sabrina

- Legacies

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Wanpanman - seizoen 1 en Jack Whitehall: Travels with My Father - seizoen 1 afgerond. Tijd om te beginnen met BoJack Horseman - Seizoen 5 (2018).

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Laatste ep van het 2e seizoen van The Sinner gezien, Mr Mercedes seizoen 2 ben ik mee bij. Heel Maniac 2018 gezien en net de laatste ep van Luke Cage gezien, wat een langdradige gaap serie is dat zeg... Nu eindelijk beginnen aan Iron Fist seizoen 2

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

The Wire s2 weer klaar - kijkt weg als een tierelier. Op naar s3.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Hier thuis hebben we nu ook samen Ozark - seizoen 2 afgekeken en gaan we beginnen met The Handmaid's Tale - Seizoen 1 (2017).

Zelf ga ik nog even op zoek naar een nieuwe serie die ik naast Bojack S5 erbij ga kijken.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Iron Fist seizoen 2 af, nieuwste ep van Shameless en Kidding gekeken. Nu begonnen aan The Good Cop - Season 1 - IMDb. Ben nu bij ep3 en het is wel leuk. Lachuh om Tony Danza weer eens te zien.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Ben weer bij met Mayans MC, The Purge, The Good Doctor, The Resident, Big Bang Theory, Mom, Young Sheldon, Manifest, AHS, Single Parents, A Million Little Things en Mr Mercedes. The Good Cop net de laatste ep van gezien. Nu de laatste 2 eps van Reverie kijken.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3309 stemmen

Iets meer het tempo erin houden, Roy! Beetje mager dit

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

brawljeff schreef:

Iets meer het tempo erin houden, Roy! Beetje mager dit

Haha, ja moet tussendoor ook nog slapen, werken en sociale contacten onderhouden

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Nu begonnen aan de Netflix Original Kiss Me First

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

The wire s3 alweer klaar.

Gisteravond begonnen aan Rig 45 (TV Series 2018) - IMDb (staat kennelijk in de wacht hier) die van start is gegaan op Canvas.

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Reality Deurwaarders Engeland. Hollands en Americas next top model.

Mr. Frank Visser,Escape tot the Country. 3 op reis. Boer zoekt vrouw. WWE RAW al 20 jaar.

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

ZAP! schreef:

The wire s3 alweer klaar.

Gisteravond begonnen aan Rig 45 (TV Series 2018) - IMDb (staat kennelijk in de wacht hier) die van start is gegaan op Canvas.

Staat er inmiddels op.

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

Had het gezien, top!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.