- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Beau Séjour gezien; leuke serie. Niet heel bijzonder, maar alleraardigst. Tijd voor wat nieuws dus! Ik denk dat ik me weer eens een langlopende serie ga uitzoeken. Deze lijkt me wel wat: Sons of Anarchy - Seizoen 1 (2008)
Samen met mijn vriendin begin ik binnenkort aan: The Sinner - Seizoen 1 (2017) en daar verwacht ik veel van.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Zojuist de eerste aflevering van The Handmaid's Tale gezien. Filmtechnisch zeer indrukwekkend. Hopelijk blijft het qua verhaal ook interessant.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Beau Séjour gezien; leuke serie. Niet heel bijzonder, maar alleraardigst. Tijd voor wat nieuws dus! Ik denk dat ik me weer eens een langlopende serie ga uitzoeken. Deze lijkt me wel wat: Sons of Anarchy - Seizoen 1 (2008)
Samen met mijn vriendin begin ik binnenkort aan: The Sinner - Seizoen 1 (2017) en daar verwacht ik veel van.
Zo wel Sons of Anarchy en The Sinner zijn beide echt onwijs goed
geniet er van dude 
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Ik kijk elke week de laatste aflevering van Shameless (US), The Blacklist, The Gifted, Gotham, Leah Remini: Scientology and the Aftermath, Kevin Can Wait, American Horror Story: Cult, Riverdale, Blindspot, The Exorcist, Van Helsing, Stan Against Evil, The Girlfriend Experience, The Walking Dead, Supernatural, Better Things, The Orville, The Big Bang Theory, Superstition, The Mick, Mom, Dirk Gently’s Holistic Detective Agency, Wisdom Of The Crowd, Ghosted, The Last Man On Earth, Smilf, Good Behavior, Lucifer, The Good Doctor, Brooklyn 9-9, You're The Worst, Tussendoor als ik met alles bij ben, kijk ik Family Ties, 2e seizoen Stranger Things en Charmed.... en dan werk ik ook nog 40 per week en heb ook nog een redelijk druk sociaal leven.... kom alleen amper toe aan slaap
haha
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Je hebt het er maar druk mee Tomtommer
Veel plezier!
haha, ja bedankt dude
Kijk ook nog films tussendoor 
jij veel plezier met sons of anarchy, die serie vond ik zo vet 
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Same here. Heerlijk om naast series ook films te kijken.
Eerste drie afleveringen gezien van seizoen 1 en het bevalt prima tot nu toe.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
The Sinner - Seizoen 1 (2017) moet nog even op zich laten wachten. We hebben thuis besloten eerst Broadchurch - Seizoen 3 (2017) te kijken, dan hebben we die serie helemaal afgerond voordat we iets heel nieuws beginnen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Broadchurch af (top opnieuw). Samen met mijn vriendin kijk ik nu The Sinner - Seizoen 1 (2017) ; eerste paar afleveringen gezien en dit is tot nu toe te gek.
Zelf ga ik nu beginnen aan Tellus (2014). Die staat nog maar 2 weken op Netflix, maar met slechts zes afleveringen is dat goed te halen.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Broadchurch af (top opnieuw). Samen met mijn vriendin kijk ik nu The Sinner - Seizoen 1 (2017) ; eerste paar afleveringen gezien en dit is tot nu toe te gek.
Zelf ga ik nu beginnen aan Tellus (2014). Die staat nog maar 2 weken op Netflix, maar met slechts zes afleveringen is dat goed te halen.
en Sons of Anarchy? Of ben je daar mee gestopt?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
en Sons of Anarchy? Of ben je daar mee gestopt?
Nee, zeker niet mee gestopt. Wel even op pauze. Seizoen 1 heb ik afgekeken. Tussendoor even wat anders nu, voordat ik verder ga met seizoen 2. Het eerste seizoen was niet al te interessant, maar als ik de recensies zo lees moet dat helemaal goed komen vanaf seizoen 2.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Klaar met The Sinner - Seizoen 1 (2017) (erg goed) en Tellus (2014) (belabberd). Tijd om weer wat nieuws te beginnen 
Samen met mijn vriendin begonnen aan Kampen om Tungtvannet (2015)
Zelf ga ik beginnen aan Sons of Anarchy - Seizoen 2 (2009)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Klaar met Sons of Anarchy - Seizoen 2 (2009). Laat ik maar eens beginnen met P'tit Quinquin (2014) klinkt interessant en verdwijnt van Netflix deze maand.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Samen met mijn vriendin begonnen aan Ozark - Seizoen 1 (2017)
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Samen met mijn vriendin begonnen aan Ozark - Seizoen 1 (2017)
Zeer goede serie
Jason Bateman laat zeker zien, dat die ook serieuze rollen kan ipv alleen komische.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Ik ben benieuwd; de eerste aflevering is in ieder geval al meer dan prima.
Nu heeft Bateman dat natuurlijk al vrij vaak bewezen in het verleden maar het is altijd mooi hem in serieuze rollen te zien.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
P'tit Quinquin (2014) was een heerlijke serie. Tijd om weer wat anders uit te kiezen. Ik ga verder waar ik gebleven was: Sons of Anarchy - Seizoen 3 (2010)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Sons of Anarchy seizoen 3 heb ik gezien, nu is het weer even tijd voor wat anders. Ik ga hier eens een poging aan wagen: Ito-kun A to E (2017).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Die Ito-kun A to E was niet al te best, snel door naar iets anders. Laat ik maar gewoon verder gaan waar ik gebleven was: Sons of Anarchy - Seizoen 4 (2011)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Zelf nog niet aan iets nieuws begonnen maar samen met mijn vriendin zojuist begonnen aan The Americans - Seizoen 1 (2013) en die startte met een meer dan prima pilot dus hier hebben we wel zin in.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Met mijn vriendin nu klaar met Dark - Seizoen 1 (2017), wat we allebei zeer goed vonden. Nu een eerste aflevering van Bron - Seizoen 3 (2015) gezien. Bijna klaar met Modern Family - Seizoen 8 (2016-2017)
Zelf begonnen aan Black Sails - Seizoen 3 (2016) en kijk ik wekelijks naar Het Geheime Dagboek van Hendrik Groen (2017-2018)
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Begonnen aan Buffy the Vampire Slayer. Vroeger hier en daar wel een aflevering gezien, maar nooit volledig gekeken.
DjFrankie
-
- 3417 berichten
- 3500 stemmen
Bezig met Falk. Nog niet op TV meter. En Shameless seizoen 8.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Het derde seizoen van Penny Dreadful even aan de kant gezet voor Game of Thrones - Seizoen 1 (2011). Daarnaast heb ik ook vorige week een begin gemaakt aan American Crime Story - Seizoen 1 (2016). Met mijn vader kijk ik momenteel The Memoirs of Sherlock Holmes (1994).
Komedieseries kijk ik gewoon naast de 'reguliere' series. Momenteel zijn dat Married... with Children - Seizoen 9 (1994-1995), Modern Family - Seizoen 4 (2012-2013) en That '70s Show - Seizoen 3 (2000-2001).
ZAP!
-
- 5463 berichten
- 3625 stemmen
Wilde aan s2 van Monty Python beginnen, maar de disc was fawlty... 
Een paar episodes van The Fall geprobeerd, maar daar kwam ik niet in... wie weet (veel) later nog eens.
Verder door met The Simpsons, Columbo, Inspector Morse en ook nog eens beginnen aan The Missing s2 en Treme s1 en verder met Weeds s1... en dan vergeet ik vast nog wat.
Vanavond de laatste twee delen van Cardinal - benieuwd!
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Sinds 14 december heb ik geen serie meer gezien
althans... dat wil zeggen een serie die ik echt bewust wil gaan volgen, series als Family Guy, South Park etc. kijk ik altijd tussendoor.
Met mijn vriendin ben ik met The Americans - Seizoen 2 bezig. Het is echter hoogtijd om zelf ook een nieuwe serie te beginnen: Black Mirror - Seizoen 4 (2017) hier heb ik zin in!
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Op dit moment bezig met The Americans - Seizoen 3 (2015) samen met mijn vriendin.
Zelf ben ik even geen serie aan het kijken.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Laat ik eens een leuk tussendoortje beginnen: Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 1 (2012)
Al moet ik de vreemde indeling van Netflix aanhouden.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Zelf nog bezig met Comedians in Cars Getting Coffee (bijna klaar) en samen met mijn vriendin begonnen aan: The Americans - Seizoen 4 (2016)