• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.241 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.429 stemmen

Welke serie volg je momenteel?

zoeken in:

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

'Comedians in cars...' leek me na de trailer niet erg interessant. The Americans ooit wat van gezien en ben ik nog wel lichtelijk benieuwd naar.

Alweer dik over de helft van Dexter s1 die ik toevallig goedkoop op de kop getikt heb (aardig om eens weer te zien)

Treme s2 ligt geduldig te wachten.

Bijna klaar met de hele reeks Inspector Morse en ook die van Columbo schiet aardig op.

Vera s8 2e afl. vrijdag gemist, dat wordt wachten op Nl. die het later dit jaar ook wel zal uitzenden.

En uiteraard Per seconde wijzer en 2 voor 12, maar die staan (nog) niet op TvM.

The Simpsons een tijdje niet gekeken, maar dat komt ook vanzelf weer.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

The Americans tot en met seizoen 4 afgerond, wachten op seizoen 5.

Nu begonnen, samen met mijn vriendin, aan Line of Duty - Seizoen 4 (2017). De eerste aflevering was weer heerlijk zoals altijd. Top serie.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

Echt knap dat veel mensen hier meerdere series tegelijk kijken. Ik zou de draad compleet kwijt raken als ik dat zou doen.

Ik heb beide seizoenen van Dirk Gently's Holistic Detective Agency net afgerond. Erg leuke en goede serie en erg jammer dat ze de stekker er hebben uitgetrokken.

De komende tijd staat het derde seizoen van Outlander op de planning.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

reyon schreef:

Ik heb beide seizoenen van Dirk Gently's Holistic Detective Agency net afgerond. Erg leuke en goede serie en erg jammer dat ze de stekker er hebben uitgetrokken.

Ik hoor toch wel veel positieve geluiden over deze serie. Toch maar eens op de 'to see-list' zetten.

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

Fargo s3 en Fangar bekeken. Begonnen met Lewis re-run van de hele serie, niet direct mijn eigen keus, maar kijkt aardig weg. Verder door met Columbo en Salamander s2, Inspector Morse zit er helaas op en a.s. zaterdag eens beginnen met Stella Blomkvist.

The Americans ben ik nog steeds wel benieuwd naar - ooit wat van gezien, maar niet doorgezet.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Hoppa, meteen door met Ash vs Evil Dead - Seizoen 2 (2016).

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

En eindelijk staat Bates Motel - Seizoen 4 (2016) op Netflix, deze meteen begonnen samen met mijn vriendin.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Naast Ash vs Evil Dead ook meteen begonnen met seizoen twee van The Standups.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Ash vs Evil Dead - seizoen 2 (te gek) en The Standups - seizoen 2 (zwak) gekeken. Nu meteen door met Ash vs Evil Dead - Seizoen 3 (2018)

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

Shetland s4 zit erop. Wallander in de re-run.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Ahs vs Evil Dead - seizoen 3 gekeken tot zover mogelijk op Netflix. Nu beginnen aan Gangland Undercover - Seizoen 2 (2016) na een erg leuk eerste seizoen.

ZAP!

• 5463 berichten
  • 3625 stemmen

Fargo s3 er even doorgejast; blijft een waardig seizoen, met wel de nodige kanttekeningen.

Ook Tinker, Tailor, Soldier, Spy (1979) weer eens gezien; blijft briljant.

Nog steeds in de re-run: Columbo, Lewis en Wallander. Verder begonnen aan een nieuw seizoen Endeavour.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Gangland Undercover gezien (opnieuw een prima seizoen). Nu ga ik beginnen met Dark - Seizoen 1 (2017). Samen met mijn vriendin ben ik ondertussen begonnen met: Doctor Foster - Seizoen 1 (2015).

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Ash vs Evil Dead - seizoen 3 gezien, Dark - seizoen 1 gezien en ook al klaar met Doctor Foster - seizoen 1 + 2. Nu samen met mijn vriendin begonnen aan: Thirteen (2016). Zelf maar eens beginnen met: The Good Place - Seizoen 1 (2016-2017)

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Weer eens begonnen met Buffy (voor de 5e x) en Angel (voor de 3e x) te kijken. Buffy voor het eerst in 1080p

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Thirteen en The Good Place - seizoen 1 afgekeken (allebei erg leuk) en nu ga ik beginnen met een serie waar ik toch wel hoge verwachtingen bij heb: Mr. Mercedes - Seizoen 1 (2017)

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Zojuist samen met mijn vriendin begonnen aan One of Us (2016)

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Mr Mercedes op anderhalve dag gekeken, geweldige serie. Nu is het tijd voor Trailer Park Boys - Seizoen 12 (2018)

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Elke week de nieuwste eps van Trust, The Rain, I'm Dying Up Here, The Handmaid's Tale, Imposters, Westworld, Fear The Walking Dead, Gotham, The 100, Supernatural, Brooklyn Nine-Nine, Lucifer, Man With A Plan, Famous In Love, Splitting Up Together, Barry, The Terror, The Blacklist, Brockmire, Riverdale, Siren, Blindspot en IZombie. Sommige daarvan lopen nu ten einde. Donderdag komt Humans seizoen 3 erbij, vrijdag 13 Reasons Why seizoen 2 en ik ben ook nog Buffy en Angel opnieuw aan het kijken tussendoor.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3309 stemmen

Wauw

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Trailer Park Boys viel me wat tegen. Nu hopen dat The Good Place - Seizoen 2 (2017-2018) minstens net zo goed is als seizoen 1.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

The Good Place in vrijwel één ruk uitgekeken: bijzonder geestige, slim verzonnen, comedy serie. Nu eens een poging aan Lucifer - Seizoen 1 (2016) wagen.

stinissen (crew series)

• 23443 berichten
  • 76931 stemmen

The Alienist was top

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

The Rain en 13 RW seizoen 2 helemaal gezien. Nu begonnen aan het 2e seizoen van 3% en van Dear White People.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

One of Us en seizoen 1 van Lucifer gekeken. Tijd voor wat nieuws; Channel Zero - Seizoen 1 (2016).

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Shaky schreef:

Channel Zero - Seizoen 1 (2016).

Persoonlijk vond ik seizoen 2 en 3 beter dan het eerste seizoen. Vooral 2 met dat huis

Shaky

• 3736 berichten
  • 13048 stemmen

Ik laat me verassen; seizoen 2 en 3 gaan ook op t programma Tomtommer, bedankt voor de tip.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Ik ben opnieuw begonnen met Mad Men... blijft een geniale serie

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.