- Home
- Serieforum
- De Site - Gebruikers
- Welke serie volg je momenteel?
Welke serie volg je momenteel?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Ik zit met dezelfde life struggles... zitten we in ieder geval in hetzelfde schuitje 
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Klaar met The Bridge - Seizoen 1 en met Black Sails - Seizoen 2
Begonnen aan Modern Family - Seizoen 7 en The Night Manager
Binnenkort aan de beurt zijn House of Cards - Seizoen 5 en Orange Is the New Black - Seizoen 5
Ben altijd een beetje tegen films en series op je mobiel kijken, maar ik moet zeggen dat Rick and Morty - Seizoen 2 echt perfect is om in de tuin in het zonnetje te kijken op je mobiel.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Alle seizoenen die ik in mijn vorige post noemde heb ik al gekeken onderhand (en daarbovenop nog een paar anderen zelfs). Nu bezig met Flaked - Seizoen 2 (2017), Fresh Meat - Seizoen 2 (2012), F Is for Family - Seizoen 2 (2017) en natuurlijk loopt seizoen 3 van Fargo nog twee afleveringen door.
Ben ik nu bezig met alle series die met de letter F beginnen? Nee, dat is puur toeval, en t valt me nu ik dit post ook pas op 
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Dit heb ik al een tijdje niet bijgehouden zie ik en in de tussentijd heb ik alweer het nodige gezien. Op dit moment kijk ik samen met mijn vriendin naar:
13 Reasons Why - Seizoen 1 (2017)
en
En ga ik zelf beginnen met:
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik probeer het altijd wat af te wisselen, dus een sitcom samen met een langere serie. Zo volgde ik de afgelopen tijd How i met your mother (herziening) en momenteel ben ik begonnen met Game of Thrones in combinatie met mijn jeugdnostalgie Bassie en Adriaan. Jammer dat niet alle seizoenen nog op deze site mogen, maar het is wel leuk om te volgen. En als ik daar binnenkort klaar mee ben heb ik me voorgenomen Married with Children opnieuw te gaan kijken. Ik wil de grote klassieke sitcoms nog eens opnieuw zien. Ook Friends en Seinfeld moet ik nog een rewatch gunnen. Dat is alweer een jaartje of 10 terug ofzo geleden.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Sitcoms kijk ik inderdaad ook altijd tussendoor mee, net zoals aburefan hierboven beschrijft. Al noem ik die hier niet, aangezien ik comedy central zo ongeveer als vaste zender op heb staan en series als Family Guy en South Park onderhand een keer of tig gezien heb haha.
Ondertussen klaar met Black Sails seizoen 3 (top) en Thirteen Reasons Why (matig). Nu eindelijk beginnen aan Better Call Saul - Seizoen 3 (2017). Ik heb het even uitgesteld maar seizoen 1 en 2 vind ik van uitzonderlijk hoog niveau. Ik kijk ontzettend uit naar dit derde seizoen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Fresh Meat - seizoen 3 en Better Call Saul - seizoen 3 afgekeken, het is weer tijd voor iets nieuws.
Samen met mijn vriendin wordt het:
Zelf ga ik eens beginnen met:
hallopeetje
-
- 8 berichten
- 22 stemmen
Op dit moment kijk ik via netflix Star Trek en Star Trek Voyager.. The Bridge ookmgezien, seizoen 3 is ook goed, Heel Apart om dan de engelse versie te kijken The Tunnel. Deel,1 gezien via Netflix. Weet nog niet of ik die verder ga kijken.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Klaar met Shooter - seizoen 1 (matig, al ga ik wel in de toekomst aan seizoen 2 beginnen) en met Bron -seizoen 1 (erg leuke serie, seizoen 2 binnenkort maar eens beginnen).
Nu ga ik denk eerst Orphan Black - Seizoen 3 (2015) weer eens oppakken. Ik ben middenin het seizoen gebleven. Ben twee jaar geleden plots gestopt met kijken omdat het allemaal wel erg ver gezocht en constant hetzelfde (herhaling van zetten) bleek te zijn. Nu toch maar weer eens een kans gunnen, zeker omdat er ondertussen ook al een seizoen 4 en 5 van zijn verschenen.
Daarnaast ook nog iets uitzoeken om met mn vriendin samen te kijken.
Edit: en die hebben we gevonden: Gypsy - Seizoen 1 (2017)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Orphan Black seizoen 3 en 4 gekeken. Ik ga gelijk door met seizoen 5 om deze serie af te ronden. Leuke show dus ik ben wel benieuwd naar dit nieuwste seizoen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Orphan Black afgekeken, prima serie hoor.
Met mijn vriendin nog bezig aan Gypsy (op de helft nu).
Zelf maar eens beginnen aan GLOW - Seizoen 1 (2017)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
En ook GLOW zit er op, leuke serie; veel potentieel voor seizoen 2.
Nu maar eens beginnen aan wat nieuws. Eindelijk maar eens aan deze beginnen:
House of Cards - Seizoen 1 (2013)
En om wat luchtigs tussendoor te hebben, ook me hier maar eens aan wagen:
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Heb je GLOW binnen 48u helemaal gezien?
veelbelovend dan. Enjoy House of Cards, die moet je toch wel gezien hebben.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vanaf zondagavond: Penoza V.
Probeer op zender ONS nog wel eens herhalingen van oude series te kijken als Onedin Line, Lone Ranger, Bonanza, Schimanski, etc., maar beeld- en geluidskwaliteit van die zender is zo belabberd, dat ik na een paar minuten weer wegzap.
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Rectify, vanavond / vannacht s2 + 3 als het lukt. Verder net een seizoen van Dci Banks en Vera erop zitten (NPO) en is woensdag denk ik de laatste van Silent Witness (ook NPO) aan de beurt. Tussendoor op dvd: Inspector Morse. Verbrechen (TV Series 2013– ) - IMDb zit er ook op (niet op TvM). Misschien vergeet ik iets, maar zo kan het wel weer even.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
De afgelopen tijd heb ik een boel seizoenen afgerond dus het is weer tijd voor iets nieuws.
Op dit moment bezig met Bron - Seizoen 2 (2013) - TvMeter.nl. Daarnaast ga ik beginnen met Rick and Morty - Seizoen 3 (2017) - TvMeter.nl en Peaky Blinders - Seizoen 1 (2013) - TvMeter.nl. Ik ben benieuwd.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
En ik zie dat Videoland zojuist Gangland Undercover - Seizoen 2 (2016) heeft toegevoegd dus daar ga ik zeker ook aan beginnen.
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Mad Men s1 bijna klaar. En dan? Misschien Weeds, misschien Monty Python en sowieso verder met The Simpsons, re-run x.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Kleine edit voor mij: ik ga niet beginnen met Peaky Blinders, die moet even geparkeerd worden. House of Cards moet ik eerst nog afkijken (de eerste twee seizoenen gezien) en van American Horror Story is seizoen 6 nu aan de beurt.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Seizoen 3 van zowel Rick & Morty als Bron (The Bridge) als House of Cards afgekeken.
Zojuist samen met mijn vriendin begonnen aan: Top Boy - Seizoen 1 (2011)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Top Boy seizoen 1 gekeken; erg goed. Dus nu op naar: Top Boy - Seizoen 2 (2013)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
En ook Top Boy - seizoen 2 was te gek. Nu weer een nieuwe serie uitzoeken om samen met mijn vriendin te kijken.
Zelf heb ik seizoen 6 van American Horror Story gezien (top seizoen!) en ben ik nu voor iets luchtigs tussendoor gegaan: Big Mouth - Seizoen 1 (2017)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Big Mouth binnen 24 uur afgekeken. Leuke, vlotte, nonsense serie. Nu begonnen met Stranger Things - Seizoen 2 (2017)
Samen met mijn vriendin ondertussen begonnen aan Mindhunter - Seizoen 1 (2017)
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Mindhunter en Stranger Things lijken me ook nog wel wat.
The Loch (2017) al weer even klaar, La Forêt (2017) zit er bijna op, Tin Star - Seizoen 1 (2017) schiet mooi op, Tabula Rasa - Seizoen 1 (2017) vanavond maar es proberen en verder van alles tussendoor (verder met Monty Python, The Simpsons re-runs, Weeds s1 en nieuwe kijkbeurt voor The Fall s1-3).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Stranger Things seizoen 2 was puur genieten. Nu weer tijd voor iets nieuws. Ik ga me eens wagen aan Beau Séjour - Seizoen 1 (2017).