ad
  • 8.117.982 stemmen

Fouten in toevoegingen

Shaky

Ik heb meteen even voor je gekeken; inderdaad. De omroepsite gaf dat vorige week zo aan; deze week hebben ze dat, met terugwerkende kracht, aangepast. Bij dezen is het ook hier aangepast. Dank voor je opmerkzaamheid ZAP!

avatar van ZAP!

ZAP!

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

Good Doctor seizoen 2 klopt de uitzend datum van ep5 en etc niet.

avatar van horizons

horizons

• 1962 stemmen

Bij Daredevil - Seizoen 3:

Kloppen alle aflevering namen wel? Lijkt verdacht veel op seizoen 1.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Hidden (2018) in de beschrijving staat 2001. Dit moet 2011 zijn. Net aan begonnen met kijken

horizons aangepast, bedankt.

DjFrankie deze was blijkbaar al aangepast door iemand anders. Jij ook bedankt.

avatar van Dogie_Hogan

Dogie_Hogan

Bij Vikings - Seizoen 2:

In de laatste regel van de tekst hierboven staat Oosten, maar moet natuurlijk Westen zijn!

avatar van Jordy

Jordy

beste mensen ik heb heel erg m'n best gedaan op een mooie corrigeerfunctionaliteit. Klik op "corrigeren" rechtsboven op de seizoens, of serie-pagina, en je kunt dit soort gegevens zelf wijzigen.

• 20925 berichten

Bij Inside the Criminal Mind - Seizoen 1:

Shaky dit is toch geen komedie moet toch zijn Documentaire / Misdaad

Shaky

Uiteraard; is versprongen. Bij dezen aangepast. Dit kon natuurlijk ook gewoon middels een correctie worden ingediend....

avatar van Jordy

Jordy

Jordy schreef:

Het lijkt me niet de bedoeling om bij de serieomschrijving een korte samenvatting van elk seizoen te schrijven. Eerder iets algemeens. "In The Sinner onderzoek Rechercheur Harry Ambrose zaken waarbij.... "

aangepast

avatar van ZAP!

ZAP!

Lost - Seizoen 1 (2004-2005) - telt volgens Imdb 25 afleveringen, met 'drie' delen Exodus (Exodus part 1/part I en Exodus part 2 / part I en II)... Tvdb geeft 24 aan (zap!) en wiki doet het weer anders (zap!)...

De boxset die ik zag bevatte 25 afleveringen van zo'n 41/42 min. per stuk.

Iets voor de crew om naar te kijken?

brawljeff

ZAP! goed opgemerkt. Lastige dit, ik heb er zo ook geen antwoord op. De meningen verschillen inderdaad enorm, omdat Part 2 in twee delen is uitgezonden. IMDb klopt sowieso niet, omdat die aangeven dat aflevering 25 een half jaar voor aflevering 24 is uitgezonden. Als iemand hier meer over weet en de 25ste aflevering eventueel kan toevoegen, dan graag!

Bij Baby - Seizoen 1:

Parioli is toch gewoon een wijk in Rome?

Shaky

Dank voor het constateren . Het is aangepast.

Algemene opmerking:

We zouden het als crew op prijs stellen als foutjes in toevoegingen via een correctie worden doorgegeven, dat voorkomt onnodig dubbel werk en is net zo snel

Ajax&Litmanen1

Rick and Morty - Seizoen 3 (2017-2018)

Waarom staat hier 2017-2018? Alle afleveringen komen uit 2017.

brawljeff

Ajax&Litmanen1 er staat een special in het seizoen die uit maart 2018 komt. Naar mijn mening moet die verwijderd worden omdat het een videoclip van Run the Jewels betreft. Weet niet hoe de fans hierover denken?

brawljeff schreef:

Weghalen inderdaad. Je kan moeilijk dit naar een heel nieuw jaar trekken voor een bonusfeature van 3 minuten. Het normale seizoen dat op tv kwam was 2017.

brawljeff

Dat gaat automatisch en is op zich prima als het een officiële special betreft, maar ik denk persoonlijk dat dit los van de serie staat. Net als deze mashup tussen Bob's Burgers en de band The National.

brawljeff schreef:

Je moet ook een beetje logisch denken lijkt me. Het seizoen eindigde op 1 oktober 2017 en op 17 maart 2018 krijg je 3 minuutjes bonusbeelden. Dat zou ik dan lekker weglaten. Ik zou zelf alleen echte bonusafleveringen toevoegen zoals een kerstversie of een serieuze special. Dit is gewoon leuk voor erbij.

Het is ook gewoon misleidend, want het seizoen is gewoon ruim een jaar geleden al geëindigd.

Ik zou het dus weghalen. Maar ik vermoed dat er nu weer een maandenlange discussie volgt waarna het uiteindelijk toch niet wordt gedaan?

brawljeff

Nee hoor, ik haal hem weg

Ajax&Litmanen1

Arrested Development - Seizoen 4 (2013)

Niet echt een fout, maar dit seizoen heeft dit jaar een Netflix remix gekregen, dwz dat de afleveringen opnieuw geknipt en geplakt zijn en nu 22 afleveringen kennen.

Komen deze afleveringen nu ook bij de lijst met afleveringen, aangezien dit een officiële nieuwe versie is?

(vb van bron: https://www.vulture.com/2018/05/arrested-development-season-four-remix-is-it-good.html)

brawljeff

Ajax&Litmanen1 vreemde keuze van Netflix. Dit 'probleem' hebben we ook niet eerder gehad. We kunnen de nieuwe versie hanteren, maar dan klopt de originele uitzenddata niet meer en dan gaat er op deze site info verloren (de 'aflevering gezien' data). In het nieuwe jaar maken we hier een keuze in, aangezien we ivm vakanties dan weer compleet zijn, zodat we dit voortaan bij al dit soort grappen van Netflix kunnen hanteren.

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

je moet het als een nieuw seizoen toevoegen. Je hebt gewoon seizoen 4 (uit 2013 en bestaat uit 15 eps) en seizoen 4 Remix: Fateful Consequences (uit 2018 en bestaat uit 22 eps) De afleveringen hebben ook verschillende titels.

In October 2014, Hurwitz said that a re-edit of season 4 was being done to tell the story in chronological order.[16] Ron Howard recorded new voice-over material for the recut.[17] On May 1, 2018, Hurwitz announced via Twitter that the chronological re-edit would be released on May 4, 2018. The recut is titled Arrested Development Season 4 Remix: Fateful Consequences, and Hurwitz stated that it will "shuffle the content from 15 individualized stories into 22 interwoven stories the length of the original series

brawljeff

Dat is ook nog een optie, Roy. Het is echter momenteel technisch niet mogelijk om meerderere 'seizoen 4' toe te voegen of om een seizoen een specifieke naam te geven. Dat laatste staat nog wel op onze wenslijst.

Ik betwijfel ook of het zin heeft om een seizoen 2x online te zetten. De inhoud is in principe hetzelfde, alleen is het anders opgeknipt.

Ajax&Litmanen1

Ik zou dit niet los toevoegen nee. Je kijkt gewoon naar dezelfde content, alleen anders gemonteerd (volgorde en verhaallijnen zijn gehusseld maar het blijft wel gewoon seizoen 4), maar het is wel jammer dat je nergens de remix kan terugvinden dan. Kan je niet een 2e lijst met afleveringen toevoegen bij seizoen 4?

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator)

Dat Netflix de afleveringen anders knipt als het origineel is al wel vaker voorgekomen toch?

Bijvoorbeeld bij La Casa de Papel. Of zijn in bij Arrested Development de afleveringen ook in een andere volgorde gezet door Netflix?

jarno1975 schreef:

Ook een andere volgorde ja. Ze hebben de afleveringen ingekort tot 22 minuten (was geloof ik ruim half uur per stuk) maar er zijn wel meer afleveringen uit voortgekomen. Dus het hele seizoen is wel fors door elkaar gehusseld. Men was niet meer tevreden over het gebrek aan chronologische volgorde van het originele vierde seizoen.

brawljeff

Ajax&Litmanen1 nogmaals bedankt voor het aandragen van dit probleem. Ik heb het er ook met Rob en Miszmi over gehad en we hebben besloten dat we het voor nu even zo laten staan, omdat we overal de originele uitzenddata hanteren. De Remix zien wij in dit geval meer als een soort 'rerun' van het seizoen. Bij bovengenoemde voorbeeld van La Casa de Papel hanteren we ook de originele volgorde en afleveringen. In het geval van van Arrested Development was de keuze wat lastiger, omdat de originele zender alles omgooit. Wellicht dat we hier in de toekomst nog iets op kunnen verzinnen.

Het is niet mogelijk om een tweede lijst afleveringen eraan toe te voegen, zoals je eerder voorstelde.

• 20925 berichten

Bij Judas (2019):