ad
  • 140.056 films
  • 6.704 series
  • 20.311 seizoenen
  • 435.958 acteurs
  • 282.515 gebruikers
  • 8.117.982 stemmen

Fouten in toevoegingen

zoeken in:

Shaky

• 2817 berichten
  • 10803 stemmen

Ik heb meteen even voor je gekeken; inderdaad. De omroepsite gaf dat vorige week zo aan; deze week hebben ze dat, met terugwerkende kracht, aangepast. Bij dezen is het ook hier aangepast. Dank voor je opmerkzaamheid ZAP!

ZAP!

• 2156 berichten
  • 520 stemmen

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Good Doctor seizoen 2 klopt de uitzend datum van ep5 en etc niet.

horizons

• 5018 berichten
  • 1962 stemmen

Bij Daredevil - Seizoen 3:

Kloppen alle aflevering namen wel? Lijkt verdacht veel op seizoen 1.

DjFrankie

• 2237 berichten
  • 2340 stemmen

Hidden (2018) in de beschrijving staat 2001. Dit moet 2011 zijn. Net aan begonnen met kijken

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

horizons aangepast, bedankt.

DjFrankie deze was blijkbaar al aangepast door iemand anders. Jij ook bedankt.

Dogie_Hogan

• 13294 berichten
  • 783 stemmen

Bij Vikings - Seizoen 2:

In de laatste regel van de tekst hierboven staat Oosten, maar moet natuurlijk Westen zijn!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2943 stemmen

beste mensen ik heb heel erg m'n best gedaan op een mooie corrigeerfunctionaliteit. Klik op "corrigeren" rechtsboven op de seizoens, of serie-pagina, en je kunt dit soort gegevens zelf wijzigen.

stinissen (crew)

• 20925 berichten
  • 40406 stemmen

Bij Inside the Criminal Mind - Seizoen 1:

Shaky dit is toch geen komedie moet toch zijn Documentaire / Misdaad

Shaky

• 2817 berichten
  • 10803 stemmen

Uiteraard; is versprongen. Bij dezen aangepast. Dit kon natuurlijk ook gewoon middels een correctie worden ingediend....

Jordy

• 22567 berichten
  • 2943 stemmen

Jordy schreef:

Het lijkt me niet de bedoeling om bij de serieomschrijving een korte samenvatting van elk seizoen te schrijven. Eerder iets algemeens. "In The Sinner onderzoek Rechercheur Harry Ambrose zaken waarbij.... "

aangepast

ZAP!

• 2156 berichten
  • 520 stemmen

Lost - Seizoen 1 (2004-2005) - telt volgens Imdb 25 afleveringen, met 'drie' delen Exodus (Exodus part 1/part I en Exodus part 2 / part I en II)... Tvdb geeft 24 aan (zap!) en wiki doet het weer anders (zap!)...

De boxset die ik zag bevatte 25 afleveringen van zo'n 41/42 min. per stuk.

Iets voor de crew om naar te kijken?

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

ZAP! goed opgemerkt. Lastige dit, ik heb er zo ook geen antwoord op. De meningen verschillen inderdaad enorm, omdat Part 2 in twee delen is uitgezonden. IMDb klopt sowieso niet, omdat die aangeven dat aflevering 25 een half jaar voor aflevering 24 is uitgezonden. Als iemand hier meer over weet en de 25ste aflevering eventueel kan toevoegen, dan graag!

kos

• 44904 berichten
  • 7784 stemmen

Bij Baby - Seizoen 1:

Parioli is toch gewoon een wijk in Rome?

Shaky

• 2817 berichten
  • 10803 stemmen

Dank voor het constateren . Het is aangepast.

Algemene opmerking:

We zouden het als crew op prijs stellen als foutjes in toevoegingen via een correctie worden doorgegeven, dat voorkomt onnodig dubbel werk en is net zo snel

Ajax&Litmanen1

• 54287 berichten
  • 3378 stemmen

Rick and Morty - Seizoen 3 (2017-2018)

Waarom staat hier 2017-2018? Alle afleveringen komen uit 2017.

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

Ajax&Litmanen1 er staat een special in het seizoen die uit maart 2018 komt. Naar mijn mening moet die verwijderd worden omdat het een videoclip van Run the Jewels betreft. Weet niet hoe de fans hierover denken?

Ajax&Litmanen1

• 54287 berichten
  • 3378 stemmen

brawljeff schreef:

Ajax&Litmanen1 er staat een special in het seizoen die uit maart 2018 komt. Naar mijn mening moet die verwijderd worden omdat het een videoclip van Run the Jewels betreft. Weet niet hoe de fans hierover denken?

Weghalen inderdaad. Je kan moeilijk dit naar een heel nieuw jaar trekken voor een bonusfeature van 3 minuten. Het normale seizoen dat op tv kwam was 2017.

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

Dat gaat automatisch en is op zich prima als het een officiële special betreft, maar ik denk persoonlijk dat dit los van de serie staat. Net als deze mashup tussen Bob's Burgers en de band The National.

Ajax&Litmanen1

• 54287 berichten
  • 3378 stemmen

brawljeff schreef:

Dat gaat automatisch en is op zich prima als het een officiële special betreft, maar ik denk persoonlijk dat dit los van de serie staat. Net als deze mashup tussen Bob's Burgers en de band The National.

Je moet ook een beetje logisch denken lijkt me. Het seizoen eindigde op 1 oktober 2017 en op 17 maart 2018 krijg je 3 minuutjes bonusbeelden. Dat zou ik dan lekker weglaten. Ik zou zelf alleen echte bonusafleveringen toevoegen zoals een kerstversie of een serieuze special. Dit is gewoon leuk voor erbij.

Het is ook gewoon misleidend, want het seizoen is gewoon ruim een jaar geleden al geëindigd.

Ik zou het dus weghalen. Maar ik vermoed dat er nu weer een maandenlange discussie volgt waarna het uiteindelijk toch niet wordt gedaan?

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

Nee hoor, ik haal hem weg

Ajax&Litmanen1

• 54287 berichten
  • 3378 stemmen

Arrested Development - Seizoen 4 (2013)

Niet echt een fout, maar dit seizoen heeft dit jaar een Netflix remix gekregen, dwz dat de afleveringen opnieuw geknipt en geplakt zijn en nu 22 afleveringen kennen.

Komen deze afleveringen nu ook bij de lijst met afleveringen, aangezien dit een officiële nieuwe versie is?

(vb van bron: https://www.vulture.com/2018/05/arrested-development-season-four-remix-is-it-good.html)

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

Ajax&Litmanen1 vreemde keuze van Netflix. Dit 'probleem' hebben we ook niet eerder gehad. We kunnen de nieuwe versie hanteren, maar dan klopt de originele uitzenddata niet meer en dan gaat er op deze site info verloren (de 'aflevering gezien' data). In het nieuwe jaar maken we hier een keuze in, aangezien we ivm vakanties dan weer compleet zijn, zodat we dit voortaan bij al dit soort grappen van Netflix kunnen hanteren.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

je moet het als een nieuw seizoen toevoegen. Je hebt gewoon seizoen 4 (uit 2013 en bestaat uit 15 eps) en seizoen 4 Remix: Fateful Consequences (uit 2018 en bestaat uit 22 eps) De afleveringen hebben ook verschillende titels.

In October 2014, Hurwitz said that a re-edit of season 4 was being done to tell the story in chronological order.[16] Ron Howard recorded new voice-over material for the recut.[17] On May 1, 2018, Hurwitz announced via Twitter that the chronological re-edit would be released on May 4, 2018. The recut is titled Arrested Development Season 4 Remix: Fateful Consequences, and Hurwitz stated that it will "shuffle the content from 15 individualized stories into 22 interwoven stories the length of the original series

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

Dat is ook nog een optie, Roy. Het is echter momenteel technisch niet mogelijk om meerderere 'seizoen 4' toe te voegen of om een seizoen een specifieke naam te geven. Dat laatste staat nog wel op onze wenslijst.

Ik betwijfel ook of het zin heeft om een seizoen 2x online te zetten. De inhoud is in principe hetzelfde, alleen is het anders opgeknipt.

Ajax&Litmanen1

• 54287 berichten
  • 3378 stemmen

Ik zou dit niet los toevoegen nee. Je kijkt gewoon naar dezelfde content, alleen anders gemonteerd (volgorde en verhaallijnen zijn gehusseld maar het blijft wel gewoon seizoen 4), maar het is wel jammer dat je nergens de remix kan terugvinden dan. Kan je niet een 2e lijst met afleveringen toevoegen bij seizoen 4?

jarno1975 (moderator)

• 10695 berichten
  • 2612 stemmen

Dat Netflix de afleveringen anders knipt als het origineel is al wel vaker voorgekomen toch?

Bijvoorbeeld bij La Casa de Papel. Of zijn in bij Arrested Development de afleveringen ook in een andere volgorde gezet door Netflix?

Ajax&Litmanen1

• 54287 berichten
  • 3378 stemmen

jarno1975 schreef:

Dat Netflix de afleveringen anders knipt als het origineel is al wel vaker voorgekomen toch?

Bijvoorbeeld bij La Casa de Papel. Of zijn in bij Arrested Development de afleveringen ook in een andere volgorde gezet door Netflix?

Ook een andere volgorde ja. Ze hebben de afleveringen ingekort tot 22 minuten (was geloof ik ruim half uur per stuk) maar er zijn wel meer afleveringen uit voortgekomen. Dus het hele seizoen is wel fors door elkaar gehusseld. Men was niet meer tevreden over het gebrek aan chronologische volgorde van het originele vierde seizoen.

brawljeff

• 2424 berichten
  • 2709 stemmen

Ajax&Litmanen1 nogmaals bedankt voor het aandragen van dit probleem. Ik heb het er ook met Rob en Miszmi over gehad en we hebben besloten dat we het voor nu even zo laten staan, omdat we overal de originele uitzenddata hanteren. De Remix zien wij in dit geval meer als een soort 'rerun' van het seizoen. Bij bovengenoemde voorbeeld van La Casa de Papel hanteren we ook de originele volgorde en afleveringen. In het geval van van Arrested Development was de keuze wat lastiger, omdat de originele zender alles omgooit. Wellicht dat we hier in de toekomst nog iets op kunnen verzinnen.

Het is niet mogelijk om een tweede lijst afleveringen eraan toe te voegen, zoals je eerder voorstelde.

stinissen (crew)

• 20925 berichten
  • 40406 stemmen

Bij Judas (2019):

Ik krijg bij de corrigeer functie de IMDB code er niet bij 9537450

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.