menu

De Site / Algemeen / Fouten in toevoegingen

zoeken in:
bij Manifest seizoen 1 kloppen de aflevering titels van ep 10 en 11 niet.

10 moet zijn: Crosswinds
11 moet zijn: Contrails

Dat kun je via het tabblad “corrigeren” aanpassen. Bedankt alvast

Jordy schreef:
Dat kun je via het tabblad “corrigeren” aanpassen. Bedankt alvast

done

jarno1975 (moderator)
Bij De XII Werken van Vanoudenhoven - Seizoen 2:

JorisTVmeter

"Stuur bij stills altijd een link naar de site van herkomst mee (in het commentaarveld bij een toevoeging), opdat de crewleden kunnen verifiëren dat de still inderdaad uit de bewuste serie én seizoen komt."

Hier kan dus niet dezelfde still worden gebruikt als bij S1.

Klopt zeker Jarno1975; hier speelde echter iets met een seriepagina dat opgelost moest worden. Er wordt zsm een nieuwe still toegevoegd.

Wel mooi om te zien dat ook de gebruikers van TvMeter elkaar streng in de gaten houden

jarno1975 (moderator)
Voormalig crewlid, blijft er toch een beetje inzitten

Bij I, Claudius (1976) : ik kan hier geen correctie indienen voor de serieplot. Gaat dat trouwens op voor alle miniseries? Dan zou dat een puntje zijn voor Jordy.

bij het corrigeren van de seizoenspagina, vind je een linkje om de seriepagina te bewerken

Misschien mis ik het, maar hoe kom ik bij de seizoenspagina van een miniserie...?

Via de normale “corrigeren” link.

jakkepoes
ZAP! schreef:
Misschien mis ik het, maar hoe kom ik bij de seizoenspagina van een miniserie...?

Onder het woord serie onder informatie staat: Onderstaande gegevens corrigeren. die aanklikken.

Dank. In 1e instantie zie je bij corrigeren alleen het kant en klare serieplot waar niets aan te corrigeren valt, vandaar...

stinissen (crew)
Bij De Site > Algemeen > crewmededelingen:

Je kunt niet op de afleveringen stemmen bij Walking with Dinosaurs - Seizoen 1 (1999) en ook de IMDB knop geeft een error.

Groet,

Henk

er was iets misgegaan met de imdb code, blijkbaar
volgens mij is het nu goed

stinissen (crew)
Jordy schreef:
er was iets misgegaan met de imdb code, blijkbaar
volgens mij is het nu goed

Is weer goed, thx

Bij Happy! - Seizoen 1:

Is dit niet vooraleerst een komedieserie?

Beste users,

De afgelopen tijd is er veel veranderd op de site en is onder andere het toevoegen stukken gemakkelijker geworden. Deze veranderingen gebeuren natuurlijk niet vanzelf; daar is flink wat werk van Jordy voor nodig. Dit betekent ook dat er op een gegeven moment wat bugjes kunnen ontstaan. Gelukkig melden jullie die vrijwel altijd en kunnen die daardoor opgelost worden. In de loop der tijd is er ook wat foutieve data in de lijst met afkeuringen beland. Om deze reden is die lijst vandaag opgeschoond om verdere bugs, fouten of andere onwenselijke situaties te voorkomen. Dit kan dus betekenen dat jouw inzending niet langer in die lijst staat. Gelukkig betroffen het slechts een handjevol foutieve toevoegingen omdat ook die lijst al door velen van jullie was opgepikt, waarvoor dank.

Namens de crew,
Rob

Sorry voor het ongemak, ook namens mij

stinissen (crew)
Bij Bureau Kruislaan - Seizoen 1:

Ik mis de IMDB code 0105965

seizoen 3 van Lethal Weapon zijn maar 15 eps. Op de site staan er 22. ...

stinissen (crew)
renzoroy schreef:
seizoen 3 van Lethal Weapon zijn maar 15 eps. Op de site staan er 22. ...

Dat komt omdat IMDB er elke week 1 bij doet zie hier en kijk datum Lethal Weapon - Season 3 - IMDb

daar zie ik er ook maar 15 hoor

stinissen (crew)
renzoroy schreef:
daar zie ik er ook maar 15 hoor

Klopt volgende week 16 etc etc check de DATUM's

Heino (moderator)
Na even zoeken lijkt het erop dat afl. 15 de laatste was van dit seizoen: 'Lethal Weapon' Season 3 Finale Airs - After All the Drama, Will There Be a Season 4? - thewrap.com

stinissen

Lethal Weapon - Season 3 - IMDb

hier staan gewoon 15 eps vermeld met de juiste datums dude?

@ Heino ja, dat zeg ik...

Robbie.T. heeft het goede voorbeeld gegeven en een correctie ingediend Het seizoen is aangepast.

Kos
Bij Line of Duty - Seizoen 5:

De poster klopt in ieder geval al niet. (plot ook niet)

Kos
Bij Wuthering Heights:

Ontwikkeld door Emily Bronte? Dat lijkt me sterk..

Kos schreef:
Ontwikkeld door Emily Bronte? Dat lijkt me sterk..

Bedankt; ik heb het inmiddels aangepast.

Bij Studio Tarara - Seizoen 1:

Volgende week al de laatste aflevering! Volgens mij zijn het er dan 8 en geen 10, zoals hierboven staat.
Maar erg leuke en goede serie.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:26 uur

geplaatst: vandaag om 02:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.