menu

De Site / Algemeen / Fouten in toevoegingen

zoeken in:
YOU - Seizoen 2 (2019)

Nep poster en verkeerde releasedatum (die is namelijk nog steeds onbekend).

Weet niet wie die chick op de poster moet zijn, maar lijkt niet echt op Victoria Pedretti

Ook staat Elizabeth Lail vermeld bij de cast, die speelt helemaal niet mee in seizoen 2.

HALVE TAMME. (moderator)
Meegestuurde bron gaf duidelijk de releasedatum aan. Meegestuurde bron omtrent poster zie ik ook geen probleem (dat er een andere actrice op de poster staat die jij niet kent daar kan ik niks mee). Kom met bronnen die het tegenspreken. Voor nu bedankt voor het delen.
renzoroy schreef:
Ook staat Elizabeth Lail vermeld bij de cast, die speelt helemaal niet mee in seizoen 2.
Aangepast. Merci.

jarno1975 (moderator)
renzoroy De poster staat op IMPawards wat een zeer betrouwbare bron is voor originele posters.
Mocht je van mening zijn dat het een nepposter is dit dan graag aantonen met betrouwbare bron(nen).

Op o.a. imdb staat er geen releasedatum bekend, behalve 2019

You - Season 2 - IMDb

Als er wel een datum bekend zou zijn, had het daar zeker gestaan.
Sowieso als je googled naar een releasedatum voor seizoen 2, kom je heel wat sites tegen die melden dat dat nog steeds onbekend is.

Over die poster. Ook daar staat die releasedatum die niet klopt.
Plus dat ik die actrice niet ken, maakt niet uit, maar lijkt mij logischer dat Netflix een poster zou uitbrengen met Penn Badgley en/of Victoria Pedretti er op...

Plus dat je aan die kwaliteit van de foto al kan zien dat het fan made is.

Trouwens, als er een releasedatum bekend zou zijn, zie je dat normaal gesproken op netflix zelf ook al erbij staan, maar ook daar staat niks.

tijdje geleden hetzelfde gesprek op mijnserie.nl gehad.

You | Serie | MijnSerie

rond 30 juli ging die poster al rond.

jarno1975 (moderator)
renzoroy als de poster fanmade blijkt te zijn zal hij binnenkort ook wel van IMPawards verwijderd worden. Vooralsnog even het voordeel van de twijfel.

er is op zich geen twijfel, maar goed. Maakt mij niet uit.

Bij Keizersvrouwen - Seizoen 1:

‘Volgende aflevering 1 januari 1970 01:33 uur’

HALVE TAMME. (moderator)
Aangepast. Merci bien.

Ik zie dat de poster en releasedatum eindelijk aangepast zijn bij YOU - Seizoen 2 (2019). Had ik toch gelijk he

Bij The Mandalorian - Seizoen 1:

Vreemd trouwens dat er 60 minuten per aflevering hier op de site staat. Aflevering 1 haalt de 40 nog niet.

jarno1975 (moderator)
renzoroy Ik heb hem inderdaad aangepast om de "twijfel" weg te nemen. Al heeft nog niemand mij overtuigd dat het daadwerkelijk fanart is. Dus als je een link hebt waar staat dat dit fanart is heb je me overtuigd (en dan bedoel ik niet wat iemand zomaar roept zoals op Mijnserie).
Je gaf ook aan dat de datum niet klopte maar die blijkt dus wel te kloppen

Bij Hamarinn - Seizoen 2:

De plotomschrijving van seizoen 1 is onder seizoen 2 geplaatst.

Gidseltagningen - Seizoen 2 (2019).

De omschrijving van seizoen 2 is niet correct die is van seizoen 1 ! Seizoen 2 gaat/begint met de ontvoering van een vrouw die IS heeft bevochten een vriendin van Philip en zijn hulp vraagt ! ( zelfde speler als uit seizoen 1 ) ! ( kan verder nog niet veel zeggen heb pas 2 afleveringen gezien maar tot nu wel goed ) !!

HALVE TAMME. (moderator)
DreamTech.

Plot s2 aangepast. Bedankt voor de bron.

Bij Vis a Vis - Seizoen 2:

Seizoen 2 heeft 19 afleveringen.

Heino (moderator)
aslan Ik heb dit even nagekeken en op IMDb staan inderdaad 19 afleveringen bij seizoen 2, maar de afleveringen die nog niet op TvMeter staan (14 t/m 19) hebben daar geen titel en uitzenddatum. Deze afleveringen kan ik verder ook niet terugvinden op Netflix, Wikipedia en TheTVDB.com.
Heb je misschien een bron (liefst met titels en uitzenddata) met de overige afleveringen?

HALVE TAMME. ik zie zojuist dat een oudere toevoeging van je niet klopt. Van deze serie: The New Batman Adventures - Seizoen 1 (1997-1998) - TvMeter.nl. Hier staan 10 afleveringen, maar seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen. Zie imdb: The New Batman Adventures - Season 1 - IMDb.

HALVE TAMME. (moderator)
Mysterion.

IMDb heeft het niet altijd bij het juiste eind. Ik en brawljeff hebben destijds veel onderzoek verricht naar deze serie. Naar ons weten hebben wij toen juist gehandeld. Maar als jij zo overtuigd bent en het dus anders ziet... stuur een correctie in dan kan die beoordeeld worden. Bron/bronnen graag mee sturen en plak er een toelichting aan vast.

Bedankt voor het melden en succes

Gast
geplaatst: vandaag om 07:27 uur

geplaatst: vandaag om 07:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.