- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Fouten in toevoegingen
Fouten in toevoegingen
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Nep poster en verkeerde releasedatum (die is namelijk nog steeds onbekend).
Weet niet wie die chick op de poster moet zijn, maar lijkt niet echt op Victoria Pedretti
Ook staat Elizabeth Lail vermeld bij de cast, die speelt helemaal niet mee in seizoen 2.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Meegestuurde bron gaf duidelijk de releasedatum aan. Meegestuurde bron omtrent poster zie ik ook geen probleem (dat er een andere actrice op de poster staat die jij niet kent daar kan ik niks mee). Kom met bronnen die het tegenspreken. Voor nu bedankt voor het delen.
Ook staat Elizabeth Lail vermeld bij de cast, die speelt helemaal niet mee in seizoen 2.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Op o.a. imdb staat er geen releasedatum bekend, behalve 2019
Als er wel een datum bekend zou zijn, had het daar zeker gestaan.
Sowieso als je googled naar een releasedatum voor seizoen 2, kom je heel wat sites tegen die melden dat dat nog steeds onbekend is.
Over die poster. Ook daar staat die releasedatum die niet klopt.
Plus dat ik die actrice niet ken, maakt niet uit, maar lijkt mij logischer dat Netflix een poster zou uitbrengen met Penn Badgley en/of Victoria Pedretti er op...
Plus dat je aan die kwaliteit van de foto al kan zien dat het fan made is.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Trouwens, als er een releasedatum bekend zou zijn, zie je dat normaal gesproken op netflix zelf ook al erbij staan, maar ook daar staat niks.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
tijdje geleden hetzelfde gesprek op mijnserie.nl gehad.
rond 30 juli ging die poster al rond.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
er is op zich geen twijfel, maar goed. Maakt mij niet uit.
Mrs Bruce Willis_mm
-
- 127 berichten
- 205 stemmen
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Aangepast. Merci bien.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Ik zie dat de poster en releasedatum eindelijk aangepast zijn bij YOU - Seizoen 2 (2019). Had ik toch gelijk he 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij The Mandalorian - Seizoen 1:
Vreemd trouwens dat er 60 minuten per aflevering hier op de site staat. Aflevering 1 haalt de 40 nog niet.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Tomtommer Ik heb hem inderdaad aangepast om de "twijfel" weg te nemen. Al heeft nog niemand mij overtuigd dat het daadwerkelijk fanart is. Dus als je een link hebt waar staat dat dit fanart is heb je me overtuigd (en dan bedoel ik niet wat iemand zomaar roept zoals op Mijnserie).
Je gaf ook aan dat de datum niet klopte maar die blijkt dus wel te kloppen 
nlkink
-
- 164 berichten
- 98 stemmen
Bij Hamarinn - Seizoen 2:
De plotomschrijving van seizoen 1 is onder seizoen 2 geplaatst.
DreamTech
-
- 524 berichten
- 892 stemmen
Gidseltagningen - Seizoen 2 (2019).
De omschrijving van seizoen 2 is niet correct die is van seizoen 1 ! Seizoen 2 gaat/begint met de ontvoering van een vrouw die IS heeft bevochten een vriendin van Philip en zijn hulp vraagt ! ( zelfde speler als uit seizoen 1 ) ! ( kan verder nog niet veel zeggen heb pas 2 afleveringen gezien maar tot nu wel goed ) !!
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Plot s2 aangepast. Bedankt voor de bron.
aslan
-
- 99 berichten
- 6781 stemmen
Seizoen 2 heeft 19 afleveringen.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
dany boy Ik heb dit even nagekeken en op IMDb staan inderdaad 19 afleveringen bij seizoen 2, maar de afleveringen die nog niet op TvMeter staan (14 t/m 19) hebben daar geen titel en uitzenddatum. Deze afleveringen kan ik verder ook niet terugvinden op Netflix, Wikipedia en TheTVDB.com.
Heb je misschien een bron (liefst met titels en uitzenddata) met de overige afleveringen?
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Crazy D ik zie zojuist dat een oudere toevoeging van je niet klopt. Van deze serie: The New Batman Adventures - Seizoen 1 (1997-1998) - TvMeter.nl. Hier staan 10 afleveringen, maar seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen. Zie imdb: The New Batman Adventures - Season 1 - IMDb.
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
IMDb heeft het niet altijd bij het juiste eind. Ik en brawljeff hebben destijds veel onderzoek verricht naar deze serie. Naar ons weten hebben wij toen juist gehandeld. Maar als jij zo overtuigd bent en het dus anders ziet... stuur een correctie in dan kan die beoordeeld worden. Bron/bronnen graag mee sturen en plak er een toelichting aan vast.
Bedankt voor het melden en succes
Lebarron
-
- 1018 berichten
- 702 stemmen
Chicago Med - Seizoen 6 (2020) Bij met staan de namen Will Halstead, April Sexton en Natalie Manning genoemd maar dit zijn hun characternamen. Nick Gehlfuss(Halstead), Yaya DaCosta (Sexton) en Torrey Devitto(Manning) zijn de echte namen.
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Lebarron
-
- 1018 berichten
- 702 stemmen
goed opgemerkt. Door middel van een correctie kan je dit zelf rechtzetten.
Bvd.
Ah wist niet dat ik dat zelf mocht doen. Ik zal het doen
laligirl
-
- 1 berichten
- 2832 stemmen
Bij All Rise - Seizoen 1:
Seizoen 1 heeft 21 afleveringen 
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
Jaar moet 2021 zijn ik kan niet meer vinden waar ik dit moet aanpassen, wel plot en ontwikkelaars maar geen jaar..