• 15.825 nieuwsartikelen
  • 178.404 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.111 gebruikers
  • 9.378.153 stemmen

Toevoegverzoeken

zoeken in:

Mr. Chiel

• 1391 berichten
  • 3861 stemmen

Biography: I Want My MTV

Afgelopen vrijdag bij NET5 te zien geweest

1AngryMan (moderator series)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Mr. Chiel schreef:

Dit is het forumtopic voor toevoegingen van seizoenen van series. Dit is een losstaande documentaire, en dus een film. Ik heb hem als zodanig ingediend, even wachten nog dus!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Bedankt!

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Mr. Chiel schreef:

Alstublieft!

https://www.moviemeter.nl/film/1146804

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Een paar jaar geleden mocht het nog niet op de site, maar kan inmiddels Hornblower (televisieserie) - Wikipedia - nl.wikipedia.org hier op?

Hornblower - TheTVDB.com

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

trebremmit schreef:

Een paar jaar geleden mocht het nog niet op de site, maar kan inmiddels Hornblower (televisieserie) - Wikipedia - nl.wikipedia.org hier op?

Het heeft op TvMeter gemogen, dus op die incarnatie als 'MovieMeter Series' mag het er zeker! Ik ga ermee aan de slag

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Dit was toen het bezwaar, weet niet hoe het tegenwoordig is maar het zou mooi zijn als het er wel op kan.

jarno1975 schreef:

ripley Sorry, helemaal vergeten nog even terug te reageren.

We hebben het er even over gehad en zijn van mening dat dit (voorlopig) niet toegevoegd kan worden.

We zien dit toch meer als een reeks films. De 'afleveringen' staan ook apart op imdb met elk een eigen imdb-code. Daarnaast is de speelduur ook tussen de 90 en 120 min, wat ongebruikelijk is voor een aflevering van een serie. Als we dit toelaten zou je bijvoorbeeld ook de reeks James Bond films moeten toelaten.

Daarnaast is er ook nog een technische reden. Doordat elke aflevering een eigen imdb-code heeft zou je elke 'aflevering' als aparte serie moeten toevoegen. Je kan namelijk per serie maar 1 imdb-code opgeven.

Wellicht dat na het samenvoegen van Moviemeter en TV-Meter daar (technisch) verandering in komt maar daar kan ik helaas nu nog niets over zeggen.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

trebremmit schreef:

Dit was toen het bezwaar, weet niet hoe het tegenwoordig is maar het zou mooi zijn als het er wel op kan.

(quote)

Sorry, dan ben ik te gauw in mijn toezegging geweest; op een of andere manier dacht ik dat je de filmkant bedoelde! En op het eerste gezicht leek het me geen probleem om als serie toe te voegen.

We gaan het in ieder geval nu erover hebben, maar dit zou toch op een manier oplosbaar moeten zijn! Of het nu als aparte films is, of als serie. Ik ga in ieder geval met deze zaak aan de slag

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Bedankt!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

1AngryMan

Dankjewel!

Hier nog een ontbrekende titel:

The Lake (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Was er nog een "1." die ik over het hoofd heb gezien?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Dankjewel!

Nee was bedoeld om aan te geven dat het verzoek van The Oceanic Six eerste verzoek was.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

kappeuter schreef:

Dankjewel!

Nee was bedoeld om aan te geven dat het verzoek van The Oceanic Six eerste verzoek was.

Ah, zo! Inderdaad netjes om het in volgorde te behandelen En dat behoudt het overzicht, dus bedankt

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.