• 15.839 nieuwsartikelen
  • 178.537 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.150 gebruikers
  • 9.381.114 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De volgende keer svp even voor mij laten staan. Anders kan ik het niet oplossen ?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

Jordy, zojuist seizoen 5 van Dokter Tinus toegevoegd (tussentijds even opgeslagen). Nu heb ik hem toegevoegd en zijn plotseling seizoen 1 t/m 4 van de site verdwenen

EDIT!: Nee, ze zijn niet verdwenen. Seizoen 1t/m 4 staan er nog op, maar seizoen 5 is plotseling als losse serie toegevoegd. Kun jij ze koppelen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb het hersteld, ik zal proberen of ik kan vinden wat er mis is gegaan

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Bij Mijn Series is er weinig verschil tussen tekstweergave en grafisch. In beide gevallen zie ik een grote poster bij elke serie. Het enige verschil is dat ik bij tekstweergave een vinkje kan zetten en op een kruisje kan drukken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik krijg een melding of ik aflevering 2 van het nieuwe seizoen South Park toe wil voegen, omdat ik de serie heb toegevoegd. Er is nog geen info beschikbaar, komt maandag of dinsdag pas.

Waar is de optie dat ik die melding wel uit mijn beeld (bij mijn avatar) kan krijgen? Nu is het wel heel opdringerig, terwijl het een verzoek moet zijn.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

Bij Midsomer Murders - Seizoen 19 (2016-2017) geeft de site aan dat de volgende aflevering, nr 5, in 2018 zal worden uitgezonden. De datum staat echter correct ingevuld (20 augustus 2017) en het vinkje 'dit is een toekomstige uitzending' is niet aangevinkt. Hier lijkt iets mis te gaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik krijg een melding of ik aflevering 2 van het nieuwe seizoen South Park toe wil voegen, omdat ik de serie heb toegevoegd. Er is nog geen info beschikbaar, komt maandag of dinsdag pas.

Waar is de optie dat ik die melding wel uit mijn beeld (bij mijn avatar) kan krijgen? Nu is het wel heel opdringerig, terwijl het een verzoek moet zijn.

Het getalletje staat er als herinnering, lijkt me toch niet zo heel erg?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Teunnis schreef:

Bij Mijn Series is er weinig verschil tussen tekstweergave en grafisch. In beide gevallen zie ik een grote poster bij elke serie. Het enige verschil is dat ik bij tekstweergave een vinkje kan zetten en op een kruisje kan drukken.

Bugje inderdaad, dat gaat niet helemaal goed

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Shaky schreef:

Bij Midsomer Murders - Seizoen 19 (2016-2017) geeft de site aan dat de volgende aflevering, nr 5, in 2018 zal worden uitgezonden. De datum staat echter correct ingevuld (20 augustus 2017) en het vinkje 'dit is een toekomstige uitzending' is niet aangevinkt. Hier lijkt iets mis te gaan.

Als je (als crewlid) op het kopje "tv data beheren" klikt bij dit seizoen, zie je dat er wat foute data staan. Zal het even opschonen, maar daar kun je dus de volgende keer kijken

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

Ah, prima; zal ik doen de volgende keer. Dank voor het oplossen deze keer

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Het getalletje staat er als herinnering, lijkt me toch niet zo heel erg?

Nouja, nu dwingt de site het me, terwijl het geen verplichting maar een verzoek is. Zou het netter vinden als de melding weer verdwijnt na lezen. Zodra ik een plot zie corrigeer ik 'm wel. Of over 2 weken tegelijk 2 afleveringen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Natuurlijk is het allemaal vrijwilligerswerk. Maar tijdens het toevoegen heb je via een pop-up melding aangegeven dat je de toevoeging up to date houdt. Anders is het wellicht een beter idee om zo’n “belangrijke” toevoeging aan een ander over te laten. Voor deze site is het belangrijk dat mensen kunnen lezen waar de south park van deze week over gaat / over ging.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb die pop up nooit gezien geloof ik.

Wel heb ik de moeite genomen een seizoen toe te voegen, zodat mensen over het lopende seizoen mee kunnen praten. Schijnbaar had geen enkele andere user dit nog gedaan op dat moment. En als ik in de gelegenheid ben dan voeg ik een nieuwe aflevering toe. Benieuwd hoe je dit verwacht als iemand pakweg GTST toe heeft gevoegd, moeten ze dan 300 afleveringen zelf toevoegen in een lopend seizoen?

Over dat laatste verschillen we ook. Ik praat graag over een lopend seizoen mee terwijl jij vermoed dat mensen massaal de plotomschrijvingen willen lezen, wat ik betwijfel.

Anyway, het was een suggestie van me. Kan er best mee leven als de melding blijft staan, al vind ik het wat vreemd. Zo belangrijk is het ook niet voor me.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Benieuwd hoe je dit verwacht als iemand pakweg GTST toe heeft gevoegd, moeten ze dan 300 afleveringen zelf toevoegen in een lopend seizoen?

Zoals al 17 jaar op alle Meter-sites geldt, liever geen toevoeging dan een incomplete.

Over dat laatste verschillen we ook. Ik praat graag over een lopend seizoen mee terwijl jij vermoed dat mensen massaal de plotomschrijvingen willen lezen, wat ik betwijfel.

Er zijn mensen die over het seizoen discussiëren, en er zijn mensen die in het tv-overzicht zien dat er vanavond een south park op tv is, en benieuwd zijn of ze 'm al kennen, en de beschrijving even willen lezen.

Ik waardeer natuurlijk elke toevoeging en correctie, het is allemaal vrijwillig, maar het is in de huidige opzet de bedoeling dat toevoegingen up-to-date gehouden worden. Of dat je de toevoeging niet doet, zodat hij door een ander opgepakt kan worden. Zoals in dit voorbeeld, als ik na het kijken van aflevering 1 had gezien dat South Park S21 nog niet op de site stond, dan was ik 'm gaan toevoegen en gaan bijhouden.

En ik denk dat het belangrijk is om dat tellertje niet als iets dwingends te zien, maar als een herinnering. Zo zien crewleden constant dat soort tellers, als er nog toevoegingen of correcties open staan. Dat verplicht ze verder nergens toe.

tbouwh

• 5815 berichten
  • 5402 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

bugje inderdaad, waar zie je dat precies?

& Hotshot het was op de pagina van Twin Peaks seizoen drie. Lijkt inderdaad een tijdelijk bugje; waar het om ging was dat ik de spoilertags fysiek in beeld zag ([spoiler555 etc..) op alle plaatsen waar ze waren gebruikt, in de plaats van wat normaal gebeurt: een stuk onleesbaar gemaakte tekst. Inmiddels lijkt dat gefixt, gezien je de spoilertags zelf in mijn bericht/opmerking ook niet meer terugziet. Daardoor was het achteraf misschien wat verwarrend, hopelijk is het nu duidelijk

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

TVMeter is weer erg traag met pagina's laden. Heeft de site vaker. Andere Metersites doen dit veel vlotter.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

TVMeter is weer erg traag met pagina's laden. Heeft de site vaker. Andere Metersites doen dit veel vlotter.

Jammer dat er geen reactie op is gekomen, want het speelt nog steeds bij mij. Duurt standaard een seconde of 2, 3 voor een pagina wordt geladen. Dit hebben andere Metersites niet al is Gamesmeter ook iets trager.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend, ik merk zelf geen verschil.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hm, vreemd. Merk vaak dat het gewoon een fractie langer duurt dan op praktisch elke andere internetpagina. Het is geen drama overigens, maar het kan fijner.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Heb zelf ook nergens last van. Welke browser gebruik je, aburefan?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Firefox.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Wil net het derde seizoen van Viva La Bam toevoegen en merk dat er iets misgaat.

Als je op de IMDB link klikt op de seriepagina van Viva la Bam krijg je een error van IMDB dat die pagina niet bestaat. Toen ik het derde seizoen wilde toevoegen herkende die de IMDB code ook niet en gaf hij aan dat de serie nog niet bekend is op tvmeter.

Op de seizoenspagina's (https://www.tvmeter.nl/season/8642 & Viva La Bam - Seizoen 2 (2004) staat ook geen IMDB link aangegeven.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Als ik de seriepagina van Viva la Bam bewerk zie ik dat er inderdaad geen IMDB code is gekoppeld. Ik kan deze ook niet toevoegen. Macht dus maar even met het toevoegen van seizoen 3.

@ Jordy/mods?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal daar nu even een imdb code invoeren

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

cornelis wil je het nog eens proberen?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Hij herkent 'em weer

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Crewmededeling

Het minimale aantal afleveringen voor een mini-serie is per direct verlaagd van 6 naar 4 afleveringen.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Ik kan blijkbaar niet meer 'tussentijds opslaan' (probleem sinds gisteren). Heeft nog iemand dit probleem?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

Zojuist even geprobeerd; bij mij hetzelfde. Jordy, kan jij zien waar het misgaat?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.