menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / Beeld PC naar TV

zoeken in:
Zinema (crew)
VLC is ook goed, maar ik zweer zelf bij BSpro, vandaar. Het gaat denk ik om die noise reduction. Probeer de tips eens uit en laat maar weten. Succes.

Hoe kan ik het zo instellen dat mijn tv een exacte kopie is van mijn PC beeldscherm? Ik kan het nu wel slepen naar de tv (extended screen) maar is het ook mogelijk om hetzelfde beeld op je tv te krijgen als op je PC?

Zinema (crew)
Met je rechter muisknop op je bureaublad en naar beeldschermen, control panel, of schermresoluties. Vervolgens zie je de aangesloten beeldschermen. Je kiest nu niet voor beeldscherm 1 & 2, maar voor het dupliceren (klonen).

Succes.

Ja dat klonen zie ik dus niet staan. Ik gebruik Vista. Ik zie 2 schermen in het kader met daaronder 2 check boxjes met:

- Dit is mijn hoofdscherm
- Het bureaublad naar dit scherm uitbreiden

Ik zie verder geen dupliceren staan of iets. Of kijk ik verkeerd? Ik gebruik alleen een VGA-kabel.

Zinema (crew)
Ik draai al tijden op W7 en weet even niet meer hoe het werkt op Vista, maar het zou moeten kunnen. Je zou een aantal opties kunnen proberen.

PS Ik neem aan dat je tweede scherm geen HD-LCD o.i.d. is. Anders moet je niet willen clonen, tenzij je PC-scherm dezelfde resolutie heeft (en dus ook HD is).

TheShadowking
Je moet dupliceren kiezen ipv uitbreiden, je kunt wel clonen maar VGA kabel? hmzz

Ik heb HDMI kabel en heb beeldscherm gekloond, daarna in eigenschappen grafische kaart upscale optie aangezet om te upscalen naar HD.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:38 uur

geplaatst: vandaag om 06:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.