Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / Beeld PC naar TV
zoeken in:
0
Zinema (crew)
geplaatst: 27 december 2010, 16:37 uur
VLC is ook goed, maar ik zweer zelf bij BSpro, vandaar. Het gaat denk ik om die noise reduction. Probeer de tips eens uit en laat maar weten. Succes.
0
geplaatst: 4 februari 2011, 21:42 uur
Hoe kan ik het zo instellen dat mijn tv een exacte kopie is van mijn PC beeldscherm? Ik kan het nu wel slepen naar de tv (extended screen) maar is het ook mogelijk om hetzelfde beeld op je tv te krijgen als op je PC?
0
Zinema (crew)
geplaatst: 5 februari 2011, 01:02 uur
Met je rechter muisknop op je bureaublad en naar beeldschermen, control panel, of schermresoluties. Vervolgens zie je de aangesloten beeldschermen. Je kiest nu niet voor beeldscherm 1 & 2, maar voor het dupliceren (klonen).
Succes.
Succes.
0
geplaatst: 5 februari 2011, 01:55 uur
Ja dat klonen zie ik dus niet staan. Ik gebruik Vista. Ik zie 2 schermen in het kader met daaronder 2 check boxjes met:
- Dit is mijn hoofdscherm
- Het bureaublad naar dit scherm uitbreiden
Ik zie verder geen dupliceren staan of iets. Of kijk ik verkeerd? Ik gebruik alleen een VGA-kabel.
- Dit is mijn hoofdscherm
- Het bureaublad naar dit scherm uitbreiden
Ik zie verder geen dupliceren staan of iets. Of kijk ik verkeerd? Ik gebruik alleen een VGA-kabel.
0
Zinema (crew)
geplaatst: 5 februari 2011, 20:18 uur
Ik draai al tijden op W7 en weet even niet meer hoe het werkt op Vista, maar het zou moeten kunnen. Je zou een aantal opties kunnen proberen.
PS Ik neem aan dat je tweede scherm geen HD-LCD o.i.d. is. Anders moet je niet willen clonen, tenzij je PC-scherm dezelfde resolutie heeft (en dus ook HD is).
PS Ik neem aan dat je tweede scherm geen HD-LCD o.i.d. is. Anders moet je niet willen clonen, tenzij je PC-scherm dezelfde resolutie heeft (en dus ook HD is).

0
TheShadowking
geplaatst: 30 augustus 2011, 14:15 uur
Je moet dupliceren kiezen ipv uitbreiden, je kunt wel clonen maar VGA kabel? hmzz
Ik heb HDMI kabel en heb beeldscherm gekloond, daarna in eigenschappen grafische kaart upscale optie aangezet om te upscalen naar HD.
Ik heb HDMI kabel en heb beeldscherm gekloond, daarna in eigenschappen grafische kaart upscale optie aangezet om te upscalen naar HD.
* denotes required fields.