menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht! JDSsmetje

zoeken in:
Hallo, ik zoek volgende titels. Enkel reageren als je 2 van deze films in bezit heeft aub en ook verkoopt. Bij films met een sterretje is 1 film in bezit al voldoende.

A L'intérieur
Amistad
Amores Perros
Brücke, Die *
Chinatown
Cidade de Deus
Elève Libre *
Fetten Jahre Sind Vorbei, Die *
Frontière(s)
Godfather, The
Great Escape, The
Lost in Translation
Nabbeun Namja
Ônibus 174 *
Papillon
Shining, The
Soy Cuba
Spartacus
Sue *
Trainspotting
Vozvrashcheniye
Warriors, The

Niemand ?

Ja, ik heeft er wel een aantal van in bezit, maar verkoop ze niet. Zijn sommigen niet voor een paar euro in de winkel - ik noem een mediamarkt - te verkrijgen? Zal niet veel duurder zijn dan tweedehandsje, lijkt mij.

Verspil je geld er niet aan man

Hallo, ik zoek volgende titels. Enkel reageren als je 2 van deze films in bezit heeft aub en ook verkoopt. Bij films met een sterretje is 1 film in bezit al voldoende.
Ik snap hier niet veel van. Wat maakt het jou uit of iemand 2 exemplaren ergens van heeft? Of wil je hem 2x kopen? Bovendien heb je al een topic, daar had dit gewoon in gemoeten.

mister blonde schreef:
(quote)
Ik snap hier niet veel van. Wat maakt het jou uit of iemand 2 exemplaren ergens van heeft? Of wil je hem 2x kopen? Bovendien heb je al een topic, daar had dit gewoon in gemoeten.

Ik denk niet dat hij met 2 exemplaren, 2 dezelfde bodoeld

Zal meer met de verdeling van de verzendkosten a 1,95 te maken hebben?

Godfather, Papillon en Trainspotting zijn regelmatig voor een 'prikkie' te koop. Ik noem een FRS.

Amistad
Chinatown
Amores Perros
the Godfather
the Great Escape
Lost in Translation
the Shining
Trainspotting

dit zijn film die je zeker zonder moeite kunt vinden in media markt voor de prijs van 3 tot 8 euro

Bij Frs toch € 10/per stuk. Ik wil ze graag tweedehands en dus ook goedkoper.

Als ik jou was zou ik de 3=2 actie bij FRS in de gaten houden.

Op Marktplaats kijken, daar koop ik vrijwel al mijn dvd's.

Daar heb ik bijvoorbeeld The Return/Vozvrashcheniye voor nog geen 10 euro gekocht.

De 3=2 actie van FRS bestaat niet in België.
En ook Marktplaats is geen Vlaamse winkel.

Daar staat hetzelfde topic.
Op Kapaza ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:13 uur

geplaatst: vandaag om 11:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.