• 155.381 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.013 gebruikers
  • 8.758.637 stemmen

Gezocht: Kingdom of Heaven (4-disc director's cut)

zoeken in:

Music

• 12 berichten
  • 4 stemmen

IK Zoek al lang naar deze film! ik kan hem hier in Nederland maar nergens in de winkel vinden!

Weet iemand waar die te koop is in de winkel?

of heb je hem zelf en vind je er toch niks aan???

Mail mij!!!

606

• 23728 berichten
  • 11627 stemmen

www.marktplaats.nl

kun je het ook vinden en is dan ook niet al te duur.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Ik ben er ook naar op zoek, en op internet wordt zowel een Definitive Edition met 4 discs aangeboden als een Director's Cut met 4 discs. Weet iemand wat het verschil tussen de twee is en of er überhaupt verschil tussen zit?

En misschien weet iemand hem dan ook nog R2 te koop te vinden ergens waar je gewoon met IDEAL of iets dergelijks kunt betalen en dus niet met creditcard? Of heeft iemand hem en wil hij er vanaf?

fasca

• 98 berichten
  • 255 stemmen

serpico schreef:

Ik ben er ook naar op zoek, en op internet wordt zowel een Definitive Edition met 4 discs aangeboden als een Director's Cut met 4 discs. Weet iemand wat het verschil tussen de twee is en of er überhaupt verschil tussen zit?

En misschien weet iemand hem dan ook nog R2 te koop te vinden ergens waar je gewoon met IDEAL of iets dergelijks kunt betalen en dus niet met creditcard? Of heeft iemand hem en wil hij er vanaf?

Ik heb eergisteren de DC met 4 DVD in de opruimingsactie besteld bij

Kingdom Of Heaven | CD WOW! Nederland - cdwow.nl hij werd daar toen aangeboden voor € 4,99. Ik had ook nog een waardebon van hun gemaild gekregen van € 1,50. Ik heb hem dus voor € 3,49!!!!! en R2.

Je kunt betalen via Ideal en er zijn geen verzendkosten. Ik heb er denk ik al wel 100 DVD besteld. Het zijn vaak tijdelijke aanbiedingen en je moet dus regelmatig op hun site de koopjes onderkennen.

Vandaag het bericht gekregen dat hij verstuurd is en dan duurt het meestal nog 7-10 dagen vanuit Hong Kong.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

4,99 is echt sweet. Ik heb hem al een tijdje, vorig jaar ofzo ergens voor 14,99 gevonden

fasca

• 98 berichten
  • 255 stemmen

serpico schreef:

4,99 is echt sweet. Ik heb hem al een tijdje, vorig jaar ofzo ergens voor 14,99 gevonden

Vandaag binnen gekregen de Special Extended DVD version.(4DVD)

Dit voor € 4,99 - € 1,50 waardebon is € 3,49. En dat zonder verzendkosten. Logisch dat hij al heel snel was uitverkocht. Ik heb echt mazzel gehad.

Sincity

• 512 berichten
  • 42 stemmen

De dir cut doet veel beter terecht dan de orginele versie, is imo zoiezo een super film!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.