• 155.513 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.456 acteurs
  • 347.064 gebruikers
  • 8.766.200 stemmen

Films voor bezoek

zoeken in:

Colombo

• 234 berichten
  • 537 stemmen

Beste mensen,

Heb sinds paar dagen hoog bezoek van een vriend van mij die in Griekenland woont. Hij spreekt geen Engels of Nederlands, alleen Grieks.

Mijn vraag is; zijn er films waar niet al te veel in gesproken word? dus dat je de verhaal kan volgen zonder echt te weten wat de personage's zeggen in de film. de 2e punt is meest belangrijk. ( geen erotiek etc)

Heeft iemand film met deze specs?

( graag goede films, waar hij zich in dit geval vermaakt)

BVD

Col

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Deze zal hij wel waarderen, ook gezien de taal:

http://www.moviemeter.nl/film/5846

kappeuter (crew films)

• 69552 berichten
  • 5547 stemmen

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Zijn er geen films te verzinnen waarin Grieks wordt gesproken (eventueel met NL of EN ondertiteling)? Of is dat niet wat je wilt?

Edit: ik kan geen toplijst met Griekse films vinden.

Knisper

• 12985 berichten
  • 1240 stemmen

Ook leuk als bezoek. Word je voor de tv gezet en krijg je de ene zware film na de andere.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb even lopen zoeken, maar denk dat mijn vraag in dit topic het beste thuishoort. Zo niet, dan mag het gecorrigeerd worden.

Ik ga morgen op vakantie met heel de familie van mijn vriend. We gaan een weekje naar Texel en nou is er aan mij gevraagd of ik wat films mee wil nemen. Ik heb gevraagd naar een favoriet genre en het antwoord was: Doe maar vanalles wat, zodat we kunnen kiezen.

Nou ben ik niet van plan om heel mijn collectie mee te gaan slepen, maar ik weet gewoon niet wat ik wel en niet mee moet nemen. Heeft er iemand titels die het goed doen bij het grote publiek? Ik weet wel dat ik de top250 kan raadplegen, maar heb liever geen films daaruit. Die heb ik óf al 100 keer gezien, óf niet in bezit, óf echt geen zin in.

Ik heb net al ruim een uur voor mijn kasten gestaan, maar kom er echt niet uit.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3047 stemmen

Heel irritant altijd ja als iemand zegt: doe maar wat. Maar dan kan je denk ik het beste een paar recente (2009/2010) bioscoopfilms meenemen, die spreken het 'grote publiek' meer aan dan een onbekend genrefilmpje.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Wil eigenlijk per genre 4 films meenemen, maar vind horror het moeilijkste genre. Stond een hele tijd met Eden Lake in mijn handen en toen dacht ik: 'Zouden ze dat té vinden? Of juist niet?' Daarna heb ik hem maar weer weggezet. Ik weet het echt niet!

Humor vind ik dan weer het makkelijkste genre. Ik neem gewoon New Kids Turbo mee en nog wat melige filmpjes (waar ik helemaal niets mee heb) en dat gaat er vast wel in.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3047 stemmen

Horror: Case 39, The Final Destination, Night of the Demons, Piranha 3D, Zombieland Zijn in elk geval films die moreel verantwoordelijk zijn, dus geen verkrachtingen of mishandeling. Bovendien heb je de keus uit geesten, demonen, zombies of wat bloederiger spul.

Maar vind het al moeilijk als mijn vrienden of kennissen tegen me zeggen dat ik 'maar iets' moet meenemen, laat staan dat ik je nu tips geef voor jouw familie

Film Pegasus (moderator films)

• 29887 berichten
  • 5071 stemmen

Heb je geen DVD's met Griekse ondertiteling? Sommige films op dvd hebben wel een 20-tal ondertitels ter beschikking.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Thnx. Die heb ik allemaal in huis, dus ik pak ze gelijk in. Heb verder geloof ik wel zo'n beetje mijn keuzes kunnen maken. Alleen drama's vond ik nog moeilijk. Heb sowieso Marley & Me ingepakt, maar moet nog even zoeken naar de rest. Wat betreft de andere genre's ben ik er uit.

@Film Pegasus: Ik heb dit topic, nadat hij lange tijd 'dood' geweest is weer geopend. Denk niet dat Colombo nog Griekse dvd's zoekt.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3047 stemmen

melvddonk schreef:

Thnx. Die heb ik allemaal in huis, dus ik pak ze gelijk in.

Cool. Ben benieuwd of het ze bevalt! En veel plezier alvast!

Film Pegasus schreef:

Heb je geen DVD's met Griekse ondertiteling? Sommige films op dvd hebben wel een 20-tal ondertitels ter beschikking.

Ik denk dat die vriend al ruim 2,5 jaar weer thuis is

Film Pegasus (moderator films)

• 29887 berichten
  • 5071 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)
Cool. Ben benieuwd of het ze bevalt! En veel plezier alvast!

(quote)
Ik denk dat die vriend al ruim 2,5 jaar weer thuis is

je moet voorbereid zijn als die ooit terug komt

@melvddonk: jij hebt geen interesse in Griekse films zeker?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.