- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Seks in films
Seks in films
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Uitgezonderd de prachtige recensie van josseheijmen en de op de vingers van één hand te tellen inhoudelijke berichten van andere gebruikers staan er bij deze ondergewaardeerde film zeer veel "meesterlijke" berichten met als onbetwist "hoogtepunt": "film zuigt piemols 0.5."
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Waarom drop je het dan?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Omdat ik het interessanter vind dan jouw dicteerlesjes uit het woordenboek?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Liefde en seks kunnen twee compleet verschillende zaken zijn. Juist een man hoort te weten dat je ook best seks kan hebben zonder iets te voelen voor degene waar je het mee doet
Seks zonder liefde kan echt niet bestaan. Afgezien van een bepaalde sector en andere extreme gevallen, dan. Als je van iemand houdt, heb je ook seks met diegene, en dan kun je toch niet anders doen dan van die ander houden? Als je niet van iemand houdt, kun je ook geen seks hebben met diegene, want dan voel je helemaal niets bij diegene. Althans.. Dat denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Seks zonder liefde kan echt niet bestaan.
. Kom op zeg, dit moet een grap zijn. Denk dat er op een grotere schaal seks plaats vindt zonder liefde dan met liefde.
Tuurlijk kan het wel zonder gevoel, beweringen als deze zijn gewoon naïef. Seks gaat prima hand in hand met liefde maar gaat net zo makkelijk hand in hand met pure lust. Back to Kansas, Dorothy.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
@ Soom
Ben ik het niet mee eens.
Er zijn tegenwoordig genoeg mannen en vrouwen die seks kunnen hebben zonder andere gevoelens, daarbij gaat het puur om lust en het lichaam en niet om de liefde of houden van. Vroeger was dat misschien anders en was het meer taboe. Maar in deze dagen is bijvoorbeeld een 'One night stand' heel normaal, en dat gebeurd steeds vaker. Het gaat bij sommige mensen gewoon niet om de liefde maar puur om het feit dat ze eenzaam zijn en daardoor afleiding zoeken in seks en dat wil echt niet zeggen dat ze dan gelijk van diegene houden.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen voorstander van seks zonder gevoelens, en ik wil mijzelf ook zeker niet in dat groepje plaatsen. Maar er zijn genoeg mensen waarbij seks niks meer betekend dan even de druk van de ketel halen.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Dus linken naar is beter dan dicteren?
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Ligt eraan. Je hebt mensen die hetero zijn, maar zo nu en dan zich weleens vermaken met iemand van hetzelfde geslacht.
.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Voorbeeld daarvan is; Een vriendin van me is hetero en heeft ook gewoon een vriend, maar ik heb haar al enkele keren al met een ander meisje in bed aangetroffen. Volgens haar was dat gewoon voor de lol.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ze zegt dat ze Assepoester is geloof je het dan ook?
. Je bent dan gewoon minimaal bi hoor.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
@ Soom
Ben ik het niet mee eens.
Er zijn tegenwoordig genoeg mannen en vrouwen die seks kunnen hebben zonder andere gevoelens, daarbij gaat het puur om lust en het lichaam en niet om de liefde of houden van. Vroeger was dat misschien anders en was het meer taboe. Maar in deze dagen is bijvoorbeeld een 'One night stand' heel normaal, en dat gebeurd steeds vaker.
One night Stand kan ook gewoon liefde voor 1 nacht zijn.
.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Wat is er nou mooier dan voor één nacht zalig verliefd te worden, zalige seks te hebben en daarna lekker bij je vrouw in bed te kruipen... 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Het heeft alle 2 wel wat denkik.. al ben ik met zowel relatie als sex onervaren..
Sex en liefde zijn gewoon 2 verschillende dingen.. en dat het een goede combi kan zijn wilt niet zeggen dat het altijd maar samen gaat..
One Night Stand lijkt me niks voor de eerste keer eigenlijk.. maar in het algemeen niks mis mee toch? als beide partijen het willen.. waar maken mensen dan problemen over 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Je bent dan gewoon minimaal bi hoor.
Oke, misschien heb je wel gelijk. Maar ik dacht altijd dat je pas echt biseksueel bent als je met beide echt een relatie kan hebben
.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Oke, misschien heb je wel gelijk. Maar ik dacht altijd dat je pas echt biseksueel bent als je met beide echt een relatie kan hebben
.
Nee hoor.. het heet niet voor niks een sexuele voorkeur toch?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Nee hoor.. het heet niet voor niks een sexuele voorkeur toch?
Niks voorkeur, eerder een seksuele willekeur. 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Zoals jij er twee keer naar refereerde kwam het op mij over alsof je het er mee eens bent.
Ik trek in eerste instantie m'n twijfels bij de meetbaarheid van emoties, liefdegevoelens en seksuele aantrekkingskracht. Zo zijn er voldoende mannen die opgewonden worden van het idee van seks met iemand van hetzelfde geslacht maar niet de drang hebben om dat daadwerkelijk uit te voeren of uberhaupt verliefd op een man kunnen worden. Daarnaast kunnen er meer aanleidingen zijn voor een erectie (als ik me goed herriner was dat immers de testmethode) en is het maar een momentopname. Wie zegt er dat een biseksueel het ene moment niet meer voelt voor het ene geslacht dan het andere?
Sowieso vind ik dat het lastig is om zo abstract naar iemands emoties op dit vlak te kijken, laat staan te oordelen. Ik zou in eerste instantie gewoon zeggen dat we mensen maar moeten geloven wanneer ze oprecht uitkomen voor wat ze voelen. Alles maar willen meten en vastleggen vind ik behoorlijk eng en ik ben er dan ook op tegen.
Lexcoaster
-
- 1268 berichten
- 1222 stemmen
Wat is er nou mooier dan voor één nacht zalig verliefd te worden, zalige seks te hebben en daarna lekker bij je vrouw in bed te kruipen...

Wat beter is? Om voor één nacht zalig verliefd te zijn en zalige seks te hebben mét je vrouw, om dan samen lekker bij elkaar in bed te kruipen. 
Is wel een mooi gegeven voor een film overgens.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Je kan buiten honger krijgen, als je maar thuis eet
.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen

Wat beter is? Om voor één nacht zalig verliefd te zijn en zalige seks te hebben mét je vrouw, om dan samen lekker bij elkaar in bed te kruipen. 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen

Als jij maar één nacht verliefd wil zijn op je vrouw...
Lexcoaster
-
- 1268 berichten
- 1222 stemmen
Als jij maar één nacht verliefd wil zijn op je vrouw...
Natuurlijk niet. Dan maar elke nacht.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Dat is juist degene met wie ik geen seks wil...
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Mensen die in films vreemd gaan krijgen toch meestal wel het deksel op hun neus, en dat is maar goed ook.
Daarom stel ik me ook altijd eerst netjes voor...
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Puberaal en offtopic gedoe verwijderd. Nu graag weer ontopic.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Puberaal en offtopic gedoe verwijderd. Nu graag weer ontopic.
Het onderwerp is sex in films,en dan moeten we volgens jou bloedserieus zijn.
Goede moderator hoor.
Net als de scheidsrechters tegenwoordig bij het voetbal een wedstrijd niet aanvoelen.
Mag toch een beetje gedold worden in een topic als dit maar goed,your the boss...