menu

Film / Algemeen / Cloverfield franchise

zoeken in:

Mweh, weer een spin-off dus. Ik wil zo graag eens Cloverfield 2 zien. Vond 10 Cloverfield Lane best onderhoudend, maar het stond wel ver weg van wat ik zo briljant aan Cloverfield vond.

Release nu februari 2018: The God Particle

God Particle (film) - Wikipedia - en.m.wikipedia.org

Volgens mij nog niet toegevoegd op MoMe.

Blijkbaar gaat deze al vannacht in première na de Super Bowl onder de naam 'The Cloverfield Paradox'.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=8brYvhEg5Aw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Straight to Netflix! I'm so hyped!

Nog geen filmpagina aanwezig voor deze?

kappeuter (crew)
YouDrunkGoHome schreef:
Nog geen filmpagina aanwezig voor deze?

Inmiddels wel!
The Cloverfield Paradox (2018)

Maar dit betreft dus weer een spin-off, geen sequel?

Shinobi schreef:
Blijkbaar gaat deze al vannacht in première na de Super Bowl onder de naam 'The Cloverfield Paradox'.
Hopen dat het zo niet opvalt waarschijnlijk en niemand erover praat, belooft niet veel goeds.

kappeuter schreef:
(quote)

Inmiddels wel!
The Cloverfield Paradox (2018)

Maar dit betreft dus weer een spin-off, geen sequel?

Klopt. De nieuwe Netflix film is wederom een spin-off.

Benieuwd of een officiële tweede film ooit nog volgt.

Bij The Cloverfield Paradox:

Doom4 schreef:
Nu wil ik gewoon een vierde deel met aliens en monsters en found footage
helaas niet wat jij wilt. Deel 4 gaat Overlord heten. En speelt zich af tijdens de tweede Wereldoorlog.

Starscream

Ik heb het even opgezocht... ''The next film in the franchise, Overlord, is set during World War II: it’s about a group of American paratroopers on D-Day, who encounter supernatural forces that are part of a Nazi experiment. And we can assume this experiment has something to do with the events caused by The Cloverfield Paradox''
jammer maar dit lijkt me ook wel wat

Doom4 schreef:
Starscream

Ik heb het even opgezocht... ''The next film in the franchise, Overlord, is set during World War II: it’s about a group of American paratroopers on D-Day, who encounter supernatural forces that are part of a Nazi experiment. And we can assume this experiment has something to do with the events caused by The Cloverfield Paradox''
jammer maar dit lijkt me ook wel wat

Ik had liever ook een vervolg op de 2008 versie gehad. Ik hoop niet dat dit de magie van cloverfield weg haald

'Overlord' wordt toch geen 'Cloverfield'-film | Filmtotaal filmnieuws

Maar Abrams beloofde wel dat er gewerkt wordt aan een nieuwe film in de reeks. In plaats van een losse spin-off, vertelde Abrams dat het om een traditioneel vervolg gaat op het in 2008 verschenen Cloverfield. Meer details wilde Abrams niet geven, dus ook niet over de releasedatum of wie eraan werken.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.