menu

Film / Algemeen / Van welke film wil jij een vervolg zien?

zoeken in:
kos schreef:
Daar hadden ze die serie voor gemaakt.

Da's andere koek.

basketballerke
Ik zie wel graag een Saw IV V VI etc. en een Pirates of the Carribean IV V VI etc. Zoveel mogelijk uitmelken als het maar kan...

The One Ring schreef:
Schindler's List 2: Return of the Nazi's
Death of Brian
The Man Who Shot the Man Who Shot Liberty Valance
Dog Day Night

Een Terminator 4 zou er volgens IMDb al komen, iets wat van mij écht NIET hoeft!

veron35
basketballerke schreef:
Pirates of the Carribean IV V VI etc. Zoveel mogelijk uitmelken als het maar kan...

Alsjeblieft niet zeg .

Soldaat van Oranje 2 .

Hieronder een kleine selectie van films waar ik heel graag een vervolg van zie.

- Braindead 2
Het moet geen slap aftreksel worden, maar gewoon wederom een splatter met ongekend veel gore.

- Bad Boys 3
Ik blijf Bad Boys II een prima actie film vinden. Destijds toch een heerlijke film voor in de bioscoop. Dat beleef ik graag nog eens.

- The Dentist 3
Heerlijk. Laat die tandarts maar weer eens terug komen. Genieten!

Verder kijk ik natuurlijk al erg uit naar films als Jurassic Park IV, Saw IV en Halloween 9.

-Boondock Saints 2, jammer dat ze met de productie gestopt zijn.

-vervolg op de "mariachi" reeks, hele vermakelijke aktie films

-Snatch 2

In Film > Algemeen > sequels:

hallo idereen

welke film zouden jullie graag zien dat er een vervolg op komt
of een 3de deel enz...

ik zou graag zelf dat er een clerks 3 uitkomt

Timmy757 schreef:
Soldaat van Oranje 2 .
no thanx! alsjeblieft niet nog meer nederlandse troep!

(Ik bedoelde hiermee dat ik alle nederlandstalige films niks vind, voordat het verkeerd word begrepen.)

Max en Joep
Passion of the Christ 2:
The revenge of Jesus

Mescaline (moderator)
The Punisher 2
(de eerste heeft vrijwel wel een goed einde.. maar ook een open einde de mogelijkheid is er dus)

Little Miss Sunshine 2
(de eerste was erg goed.. en aangezien ze best nog een x little miss sunshine kan worden is een 2de deel niet onmogelijk )

Bedazzled 2
(2de deel lijkt me erg leuk.. maar ook nietmeer dan 2 om het leuk te houden )

Heist 2
(Gewoonweg omdat de eerste erg vermakelijk was )

Max en Joep schreef:
Passion of the Christ 2:
The revenge of Jesus

The Passion of the Christ 2: Crucify This

The Last
basketballerke schreef:
Ik zie wel graag een Saw IV V VI etc.

Grapje toch?

Ik ben heel bang van niet. Ik heb ook zo'n vermoeden dat de Saw-films de Friday the 13th-serie van de jaren tien wordt.

Pastichio Rocker
Good Will Hunting 2: Hunting Season

Die parodie in Jay & Silent Bob Strike Back was namelijk hilarisch.

geronimo
Sin City already!!

Er gingen wat geruchten over Zack Snyder die een sequel op Dawn of the Dead wilde maken. Net als een vervolg op 300. Laat maar komen!

Cloverfield 2 zat ik ook meteen al op te hopen en die komt er gelukkig ook aan. Ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen. Hetzelfde geldt voor Transformers 2.

Ook Watership Down mag van mij wel weer in een nieuw jasje worden gestoken.

Over een aantal jaren ook misschien een Before 'Dawn' met een nieuwe ontmoeting in een mooie stad.

Superbadder! Nog meer puberale non-sense!

Verder nog 28 Months Later met een goeie regisseur aan het roer, het liefst Danny Boyle natuurlijk.

Ik wil in 2013 een derde Before Sunrise/Sunset film zien. Hoe zou het weer negen jaar later gaan met Celine en Jesse?

*Star Wars 7 (eigenlijk moet deze film zich afspelen een heel eind voor "The Phantom Menace", ten tijde van Darth Bane).
Hiermee kun je dus een hele nieuwe reeks introduceren. Zal Lucas niet zien zitten omdat Star Wars bij hem om de Chosen One draaide, Anakin Skywalker.

*X-Men 4 (met Gambit en Apocalypse)

*Highlander 6; ook weer graag een prequel, 5 was om te huilen

Max en Joep schreef:
Passion of the Christ 2:
The revenge of Jesus

Woehaha ik lach me een breuk zeg man

gebruiker_56935
The Last schreef:
(quote)

Grapje toch?

Die komen ook

The prowler of zo

@Salvatore, een nieuwe Watership Down zou idd niet verkeerd zijn, mocht het eer houden aan het origineel (boek/film).

Van dit jaar kijk ik erg uit naar een Cloverfield 2 en natuurlijk The Dark Knight 2 (allebei vast en zeker met betere titels).

Een Scary Movie 5 mag er komen mits de Wayans weer mee doen (wishful thinking, maar hopen mag) en Pirates of the Caribbean 4 alleen als de voltallige cast inclusief Orlando en Keira weer mee doen én ze goedmaken voor het belabberde derde deel.

Mescaline (moderator)
The Big Lebowski 2: Dude Strikes Again.

eragon
fantastic four
planet of the apes hebben ze een remake gegeven daar moeten ze mee verder gaan
en ja star wars zou wel leuk zijn als ze een film maakten over de jaren ervoor

combi
Mescaline schreef:
The Big Lebowski 2: Dude Strikes Again.
donnie's resurrection.

Mijn droom is echt een remake van "IT" en dan met een goed einde erbij! Uiteraard weer met Tim Curry als clown!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:00 uur

geplaatst: vandaag om 18:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.