menu

Film / Algemeen / Twee delen tegelijk geschoten

zoeken in:
neo (crew)
Er zijn films waarbij in 1 lange opname periode twee vervolgen worden opgenomen, of een eerste en een vervolg tegelijk of zelfs een hele trilogie.

Zoals:

-The Matrix Reloaded, The Matrix Revolutions
-Kill Bill 1 & 2
-Pirates of the Carribean: Dead Man Chest's en naamloos deel 3
-Lord of the Rings trilogie
--The Three Musketeers, The Four Musketeers. (de cast wist van niks tijdens de opnames)

Er moeten er nog wel meer zijn. Wie komt nog ergens anders op?

Chainsaw (moderator)
Films 'back-to-back' schieten lijkt tegenwoordig inderdaad behoorlijk populair te zijn. Vooral met vervolgen op horrorfilms komt dit de laatste tijd veel voor.

- The Prophecy: Uprising en The Prophecy: Forsaken.
- Return of the Living Dead 4: Necropolis en Return of the Living Dead 5: Rave to the Grave.
- Hellraiser: Deader en Hellraiser: Hellworld.
- Ginger Snaps Back: The Beginning en Ginger Snaps: Unleashed.
- Monster Man 2 en Monster Man 3.

The Hunt for Eagle One en The Hunt for Eagle One : Crash Point.

En nog een toevoeging bij The Prophecy: Uprising en The Prophecy: Forsaken. Tegelijkertijd werden ook Dracula III : Legacy en Hellraiser: Deader (in Roemenië) gemaakt. Vandaar dat Jason London, Jason Scott-Lee, Kari Wuhrer en Constantin Barbulescu in meerdere van deze films te zien waren.

Sander2
Volgens mij zijn Back to the Future 2 en 3 ook tegelijk opgenomen.

IcU
Hellraiser: Deader en Hellraiser: Hellworld ook.

Superman 1 en 2

De nieuwste 2 van Eastwood dacht ik ook. Letters to Iwojima en Flags of our Fathers.

Dit doet me aan deze films denken. Ik weet alleen nog steeds de titel niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.