- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
van zo'n film kan ik me ook iets vaags herinneren. Werd idd op 2 zenders tegelijk uitgezonden. Volgens mij was het toen op ouderjaardsavond uitgezonden
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
Ja idd! Ik wacht al jaren tot ie weer een keer wordt uitgezonden! Geen idee van de titel.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Was dat niet tijdens zo'n Veronica Mei maand film? Er zat ook een auto achtervolging in toch?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.
Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ja inderdaad dat heb ik destijds ook gezien , zal rond 1991/1992 geweest moeten zijn ongeveer. Was wel mooi om te zien 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zie de post van Streeter, ik heb nooit een titel kunnen vinden.
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
bedankt flipsen,neo en zelva.
dat waren de drie die ik zocht.
en ook meteen maar weer twee nieuwe.
film 1.
.
figuur is op de vlucht,en belandt in een dorpje/landgoed waar een vrouw de scepter zwaait,en iedereen doet wat zij wil.
de held sluit vriendschap met flyboy,haar zoon ,en probeert m uit zn isolement te halen.
er zit echter een heel familiedrama achter.
film 2.
vrouw zoekt vriendschap/relatie met advocaat.
de advocaat echter blijkt de moordenaar van haar zus te verdedigen,en de hele relatie/vriendschap is maskerade,het gaat haar om de gegevens van die moordenaar,om hem te vinden,en hem te straffen.
duitse film
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
h-ha
heel grappig,neo.
ik zoek geen titel die ``klinkt als``,....we zitten hier niet in dat gebarenspelletje van omroep ***.
blijdschap is er ook niet,want zowel moeder en zoon gaan dood aan het eind.
ze plegen beiden zelfmoord.
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
....tenzij jij achter je toetsenbord bijbehorende gebaren zit te maken::klinkt als : pet...af-af-af-,bij,bij,bij,...pet,let,het,zet?
af,af,af....tet,ret wet?
met,jaaa,.vingertje bij je neus....
etc.
dan kan ik er nog wel lol van inzien.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Doe niet zo raar. Hij geeft gewoon antwoord op je vraag. Met 'klinkt als' bedoelt hij natuurlijk 'lijkt op'.
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
dat snap ik,jullie hebben geen humor,ik bedoel,zeker neit mijn soort humor
dat geldt natuurlijk vast niet voor iedereen.
ik vindt het wel grappig te denken ,en het was ook zeker geen aanval op neo,noch iets anders negatiefs.
ok,sorrie neo,mocht je je aangesproken/aangevallen,onheus behandeld voelen.
en kappeuter:ik zal wel doen zoals de anderen hier op de site,zodat ik er niet opval en tussenuit spring.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb hier nochtans al meer dan een jaar een heleboel afgelachen hoor. Er zitten hier verschillende prachtige humoristen. En zelfs een paar die het niet eens van zichzelf beseffen... 
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Ik zag de humor er wel van in hoor en die sorry kan je allemaal weglaten 
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hier nochtans al meer dan een jaar een heleboel afgelachen hoor. Er zitten hier verschillende prachtige humoristen. En zelfs een paar die het niet eens van zichzelf beseffen... 
ikke???;-)))
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Heb net Bowling For Columbine gekeken, waarin op een gegeven moment een scène uit een andere film wordt gebruikt:
De hoofdpersoon (het ging te snel, dus kon ik niet zien wie hij was) ligt onder een auto met een geweer en daarmee schiet hij op de slechterik, waardoor deze een been kwijtraakt.
Als ik hard genoeg nadenk, kom ik er zelf ook wel op, maar daar heb ik geen zin in.
Volgens mij is het The 6th Day? Of Total Recall?
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Dat was The 6th Day. Je hebt dan ook die mensen die idd over die scene met dat been zitten te praten dat het zo geweldig was, buiten de filmzaal net nadat ze de film hebben gezien.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ja, maar vroeg het voor de zekerheid...
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
ik zoek 2 filmtitels.
- film die cluedo 'verfilmt'
- film waar hitler word gekloond met al die kleine hitler mannetjes
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.
Toen kon ik mijn films kijken ipv de zesendertigste herhaling van (ik noem maar) Beverly Hills Cop.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ikke???;-)))
Neen hoor, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg... 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nee die was het niet, het was trouwens ook met Famke Janssen en hij heet Model by Day kwam ik achter via IMDB. Hij staat raar genoeg niet op de site en ik kan ook geen plaatje vinden 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.