- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Titanic
Titanic
stefkuh
-
- 54 berichten
- 211 stemmen
Weet iemand of ik de film 'titanic' van 1912 kan zien op het internet? Zoja, waar?
-xx- Stefkuh
Anakin01
-
- 257 berichten
- 300 stemmen
Ik heb die al gezien denk ik, met school eens..Ik denk dat hij in die van 1912 niet breekt? ( De Titanic hé )
Ik herriner me dat hij niet zo goed is...
Kreupelhout
-
- 17 berichten
- 24 stemmen
De oudste film van de Titanic is van 1929.
De Titanic zelf zonk in 1912
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
1915 is de oudste film
Fout, de eerste speelfilm is een Britse versie en dateert uit 1929, onder de originele titel Atlantik (aka Titanic) en duurde 114 minuten.
Bij Titanic uit 1915: Titanic is not about the legendary ocean liner, but rather an interesting tale about a fictional rare mineral called Titanic which can preserve life etc.Since then its been thought to be an Italian film about the Titanics sinking.
Er is wel in 1912 een 10 minuten durende Amerikaanse kortfilm uitgebracht met de naam Saved From the Titanic (aka A Survivor of the Titanic).
En wie zegt dat ze in 1912 niet snel waren: This film premiered on May 14, 1912, just 29 days after the Titanic sank...
Nog in 1912 was er een Duitse 30 minuten durende produktie met de naam In Nacht und Eis (aka Der Untergang der Titanic). 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
En wie zegt dat ze in 1912 niet snel waren: This film premiered on May 14, 1912, just 29 days after the Titanic sank...
Met in de hoofdrol een Eerste Klasse overlevende die exact dezelfde jurk droeg als tijdens het zinken. Heb deze film niet gezien, maar ben wel erg benieuwd.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Nog in 1912 was er een Duitse 30 minuten durende produktie met de naam In Nacht und Eis (aka Der Untergang der Titanic). 
First Titanic Movie ever. Released only a few Days after the sinking of the Original Ship
en verder meer trivia hierover op IMDb:
The film was sold on Ebay to somebody for, I believe, about 250-300,000 euros about 2 months ago. The only copy in exhistance. I hope whoever this richey rich person is that bought it is smart enough to turn around and make it available on the public market. They'd make a killing! I have been dying to see this movie since I was 8!! Now 15 years later I still have had no luck.
All we can do is hope that one day the owners will decide to share this masterpiece with the world.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Ik kwam deze trailer tegen op internet.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
AAAAAAAAARGHHHHH wat erg! 
DiCaprio ligt ingevroren op de bodem en wordt ontdooit en moet zich zien te redden in 'de toekomst'.. En dan op het eind dat Celine Dion nummer als een disco beat. 
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4038 stemmen

SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Wel geinig bij elkaar geknutselt die trailer
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Hm.. dit kan beter in het grappen-topic.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hm.. dit kan beter in het grappen-topic.
ja, nu geef je het weg....
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Titanic 2 klinkt wat afgezaagd, maar ik geef eerlijk toe, trailer is erg mooi gedaan..!!!
En ik zou het ook niet erg vinden als deze film echt uitkwam,het is een grap ,maar ik kon nergens om lachen, alles lijkt serieus.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
ja, nu geef je het weg....
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Derek Johnson was een atleet en is al overleden, maar wat is het doel van deze trailer?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is gewoon een grap. Zoals er laatst ook eentje was van The Shining. Ik zie hier de humor wel van in (al was die van The Shining beter). Zijn er meer van deze leuke neptrailers? Misschien een topic daarvoor 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Lol, ik dacht dat het gewoon echt een film was die binnenkort uitkwam. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik ook, ik was er zelfs erg blij mee.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hahahahaha, da's pas humor.
.
Even kijken, ik zag Scene's uit Titanic, the Hulk, Passenger 57, Shawshank redemption & volgens mij ook Catch me if you can.
Iemand anders nog bekende scenes gezien >?
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Maar waar hebben ze die beelden dan van? Zou het wel beetje stom vinden dat DiCaprio dit allemaal doet voor zo'n domme grap. 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Gewoon allerlei scenes uit andere films aan elkaar geplakt uiteraard.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Hmm jammer, vond het wel een grappig idee. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik durf te wedden dat Leanardo hier niet eens van afweet..
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ook, ik was er zelfs erg blij mee.
Dit meen je toch niet? Als dit waar zou zijn zou het wellicht het slechtste filmidee ooit zijn.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik zou het erg vinden als het gepresenteerd wordt als Titanic 2.
Maar daarbuiten lijkt het me wel een leuk verhaaltje, ''everything he knew, is gone'' ''a new world'', ik vond dit best interessant.