• 13.678 nieuwsartikelen
  • 171.377 films
  • 11.359 series
  • 32.307 seizoenen
  • 633.676 acteurs
  • 197.052 gebruikers
  • 9.218.297 stemmen

ik zoek de titel

zoeken in:

SpyCow

• 68 berichten
  • 73 stemmen

hallo lieve mannetjes van me,

ik ben op zoek naar een film. De volgende steekwoorden zijn;

- het speelt zich af in de toekomst.

- omgeving lijkt sterk op de Marokkaanse woestijn EN een poolgebied.

- film begint met een crash van een transportschip. De overlevenden worden naar het naburige basis gebracht, daar er onder de grond robotwezens razen, eenieder die zich boven de grond bevindt, nemen ze dus te grazen.

- een groepje van 4 mensen zijn de hoofdpersonen. Wanneer de overlevende in kwestie een jongetje vindt met een teddybeer, niet wetende dat hij een vijandige robot is, mag hij met m mee.

- Met atoomwapens vuren ze af tegen stuk of 300 robotjongetjes met daarbijhorende teddybeer, die allemaal dezelfde uitzien.

- vlak bij het eind, zie je op de ijzige achtergrond de Golden Gate. Nadat de shuttle vandoor is

naar aarde, merk ik een teddybeer op in de shuttle.

enfin m,n olifantengeheugen laat mij in steek, ik weet de titel niet meer.

Iemand? M,n dank zal verpletterend zijn

kappeuter (crew films)

• 74635 berichten
  • 5941 stemmen

Je hoort die vraag in het bestaande 'zoek een film' topic te stellen:

http://www.moviemeter.nl/forum/7/165

Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.