menu

Film / Algemeen / Filmsites (algemeen topic)

zoeken in:
Goed, MM zou het ook goed doen zonder het forum, maar de mogelijkheid om berichten te posten bij de films (wat overigens erg knap gedaan is, Jordy) is toch wel dé rede waarom mensen hier zo graag op zitten. Ik bedoel, ik gebruik Wiki nauwelijks, ook een prima database maar je bent er veel minder verbonden mee omdat je er niks kan doen..stemmen en berichten plaatsen: one of the many incredible powers of MovieMeter

kos
Het berichten posten bij films zie ik ook niet als forum .

Hoezo bij films niet en hier wel?

kos
Omdat het posts zijn die direct betrekking hebben op de database zelf.

Dat snap ik even niet?

Je praat maar over één onderwerp, namelijk het onderwerp van de site: films. Het forum is gewoon een discussiepunt van alles en nog wat. Daar kan je zomaar (zoals nu) van onderwerp veranderen. Bij films heb je het alleen maar over die film waar je het bericht plaats..beetje vaag uitgelegd misschien

In Film > Algemeen > Muppets reviewen films:

De site
Op deze site revieuwen de twee denkende muppets van hun balkon films met een hoop melig cometaar.

Nouja, http://www.preview.nl/ is online en raad eens wat je er kan doen?
Films raten en commentaar geven! Nu heb ik me wel geregistreert, maar of ik nu weer films ga becijferen...

Ik houd het wel bij MM. Dat gebruik ik nu ruim 3 jaar en naar alle tevredenheid... Post dan niet meer zo fanatiek als in het begin, maar ben het altijd geregeld blijven bezoeken. Die andere filmsites kunnen me niet echt boeien, behalve cinema.nl en filmkrant.nl voor een artikel af en toe.

Weet iemand waarom nfc.org al weken down is?

www.rottentomatoes.com (filmrecensies)
www.movie2movie.nl (previes & recensies)
www.skrien.nl (gerelateerd aan het maandblad Skrien)
www.onstage.nl (theater, concert, film)
www.8weekly.nl (jongste cultuurhaard van NL)

en voor de échte liefhebber:

www.beniciodeltoro.com

Ik keek vroeger altijd op filmkeuze.nl, tot ik Moviemeter ontdekte uiteraard : veel ruimere database, leuk forum en veel meer interactie.

Ik gebruik altijd www.cinenews.be[/url] om te kijken wanneer ze een bepaalde film in Vlaanderen spelen, maar voor de rest is die site niet veel waard .

Die heb ik pas een paar maanden geleden ontdekt, maar goeie site inderdaad, de recensies vooral.

In Film > Algemeen > *Movielife*:

Ben je ook zon fan van Moviemeter en ben je op zoek naar een gelijke site?Dan is Movielife iets voor jou!Movielife is een site die pas online is over allemaal weetjes,nieuws,enz...Pak nu je filmkans van je leven! http://www.bloggen.be/movielife

En *klik* op het kruisje...

JEZUS wat irritant.

gotti schreef:
En *klik* op het kruisje...

JEZUS wat irritant.
Wat is er irritant?

Dat muziekje natuurlijk...

kos
chucky1613 schreef:
Ben je ook zon fan van Moviemeter en ben je op zoek naar een gelijke site?Dan is Movielife iets voor jou!
. Ik snap 'm niet.

Mensen.Ik begrijp de vragen,meningen.Movielife is nieuw van gisteren.Ik en een paar medewerkers werken er volop aan om er een grote filmsite van te maken.Evengroot al Moviemeter,altans dat hopen we!De muziek veranderd ook nog!

*Chrissie*
haha, het record bezoekers is tot nog to 11......

Dustyfan
Wie moviemeter kent, heeft geen andere filmsite meer nodig. Logisch toch?

Wat cast & crew betreft is IMDb een must. Ook wie films wil toevoegen op MM kan zich maar beter tot IMDb wenden.

kappeuter (crew)
Dat vind ik niet zo logisch. (cinema.nl, imdb, nfdb etc.)

Dustyfan schreef:
Wie moviemeter kent, heeft geen andere filmsite meer nodig. Logisch toch?

1. IMDB

2. DVDBeaver (DVD- reviews + releases)

3. Multi-Region Comparison Database

4. http://www.moviemeter.nl/

Zijn hier misschien ook leden van www.last.fm (muziek) ? Enorm handig heb ik ontdenkt.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:05 uur

geplaatst: vandaag om 12:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.