menu

Film / Algemeen / Filmsites (algemeen topic)

zoeken in:
neo (crew)
ja leuk heh goodfella

En toen kwam ik met : www.rkzbios.nl
-voor als je in de buurt bent.....

LZA
http://movies.go.com/

Hier was ik vaak aan het koekeloeren voordat ik bekend werd met het fenomeen moviemeter

jay73 schreef:

Wat ik nog altijd op internet hoop aan te treffen is een MovieMeter-achtige site, maar dan over boeken. Dus dat je ook kunt voten op boeken, en dan met een top 100 of 500 of 1000 erbij. Lijkt me zeer interessant. Is een van jullie ooit iets dergelijks tegengekomen?

Erg goed idee!
Ik zoek mee i.i.g.!

Hai mensen check deze site is ff:
www.outwar.com/page.php?x=1533681

www.Filmsoptv.com[/url] Geweldige site, ik ben zojuist lid geworden.

Mwoah, beperkte site in principe, MM is veel uitgebreider.

Het bijhouden van de films op tv kan in principe door 1 persoon gedaan worden. Niet dat het een makkelijke taak is, maar het kan.

stinissen (crew)
Hobbes schreef:

Mwoah, beperkte site in principe, MM is veel uitgebreider.

Het bijhouden van de films op tv kan in principe door 1 persoon gedaan worden. Niet dat het een makkelijke taak is, maar het kan.

Ik hoop dat ik in de toekomst die taak mag vervullen.

http://www.badmovies.org/movies/
voor de liefhebbers van de B-films
ECHT EEN AANRADER

Hoi, ik ben volledig nieuw hier en I like it. Je zult me hier wel vaker zien. Mag ik jullie ondertussen mijn persoonlijke website http://www.digg.nl aanraden? Vol met diepgravende recensies over alle recente bioscoopfilms.

kos
Wist niet waar ik het neer moest zetten, maar hier een leuk interview van Joblo met Roger Ebert. Grappig om te lezen ook dat hij regelmatig de gegevens corrigeert bij IMDB enzo.

Mijn faves blijven nog altijd moviemeter, imdb en filmtotaal. IMDb om het één en ander op te zoeken, moviemeter wegens het forum en meer erkenning voor de films die ik ook goed vind en filmtotaal voor welke films op tv komen en bioscoopagenda's.
Ik stem alleen op imdb en moviemeters op films.

Dustyfan
Tip voor lijstjes-freaks

Tip voor eenieder die zich zit te vervelen: scroll eens door de verzameling topics onder 'forum > overigen > algemeen' en geniet van die oude discussies.... hilarisch

Aan het begin van dit topic raadde iemand filmkeuze.nl aan. Dat vind ik wel zoń baggersite, 't is niks en het duurt ontzettend lang voor ie geladen is. Zoeken naar regisseurs, acteurs en films gaat hier veel makkelijker. Toegegeven dat je op IMDb naar veel meer dingen kunt zoeken, maar hier is het discussiëren veel leuker en dat telt, natuurlijk!

Voor de paar Burt Reynolds fan's in Nederland (ben ik er dus één van):

http://spaces.msn.com/members/Dutch-Burt/

In Film > Algemeen > Preview en Filmfocus:

Naar aanleiding van de discussie in "MovieMeter in de Media" dit topic over de twee sites die claimen de grootste filmsite van nederland te zijn.

Wie de grootste is interesseert mij niet. Wel wie de beste is. En ik kan jullie zonder 'gatlikken' verzekeren dat MM qua kwaliteit en filmaanbod in Nederland en Vlaanderen ver boven de rest uitsteekt.

Agony schreef:
hoeveel van de 26119 gebruikers van MM zijn er op MM eigenlijk nog echt actief...???

Ik denk dat er dat wel meer zijn dan 2,09 procent van het totale ledenbestand. Naar MovieMeter vertaald zou dat inhouden dat er slechts 522 leden nog actief zouden zijn. Dat is wel heel heel erg laag.

Misschien kan Jordy vertellen hoeveel leden er nog echt actief zijn.

Die vraag beantwoord ik volgens mij elke maand

5421 users zijn de afgelopen maand ingelogd geweest

Dat van FilmFocus is dus echt belachelijk laag.

Jordy schreef:
Die vraag beantwoord ik volgens mij elke maand

5421 users zijn de afgelopen maand ingelogd geweest

Misschien een rede voor een vaste plek op de site of is dat negatief?

Lijkt me niet erg interessant.

Ironisch genoeg gaat het overigens in DIT topic ineens WEL over MovieMeter

Wat maakt het uit waar de meeste leden (actief) zijn? Altijd maar naar anderen kijken, de sites zijn mij goed af.

Jordy schreef:
Lijkt me niet erg interessant.

Ironisch genoeg gaat het overigens in DIT topic ineens WEL over MovieMeter

Ach ja, af en toe ben ik net een klein kind: precies doen wat je verboden word...

Ik vind niet dat Preview of Filmfocus de belangrijkste/grootste filmsite is....
Het lijkt me, dat Jac. Goderie de scepter gaat zwaaien over Preview.nl, en er weinig ruimte is om zelf te discussieren, zoals hier wel gelegenheid voor is op Moviemeter.

Nou soom, als je zelf de mogelijkheid hebt om berichten te posten, waarom laat je die Jac. niet eens zien wat je van hem vind

Hee, da's een goed idee! :evil

kos
Ik vind het allemaal niet zo boeiend persoonlijk. Hoe meer filmsites hoe beter en de slechte filter je er zo wel uit.

Moviemeter heeft buiten dat als duidelijk onderscheidend kenmerk de uitgebreide database, wat ik veel belangrijker vind dat een forum.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.