• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

Films onder invloed

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Mwah als ik film kijk als ik bezopen ben, dan lig ik binnen een halfuur te maffen...

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Idd, dronken is niet zo leuk (dan snap ik zelfs duel niet ), maar stoned is veel leuker, ten minste bij de wat lichtere films (doe ik ook meestal).

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Er is 1 film die ik echt eens onder invloed zou willen bekijken: APOCALYPSE NOW

Volgens mij is die dan nóg goddelijker.

- Probleem is dat ik bang ben van drugs.

- En waar geraak je daar ook aan? Je koopt niet zomaar wat drugs in de Aldi. Kan er altijd wat aan mijn broer (17) vragen, die heeft een doosje met joints op zijn nachttafeltje staan.

- Moet dan ook nog leren roken. Joints kun je niet slikken

En als dat alles in orde is volgend jaar misschien eens op een avond/nacht eens proberen.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Als je bang bent van drugs zou ik er niet aan beginnen.

En waar geraak je er aan??? meen je dat serieus?

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Misschien is het in den vlaming iets moeilijker jointjes te geraken dan bij ons in de jordaan. Wat betreft harddrugs.. tja geen idee.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als zijn broertje van 17 het lukt, moet het hem ook lukken toch?

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

Kijk Spun als je stoned ben, dan beland je sowieso in een trip, just like in the movie!

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

mikey schreef:

Misschien is het in den vlaming iets moeilijker jointjes te geraken dan bij ons in de jordaan. Wat betreft harddrugs.. tja geen idee.

Oh, het is een Belg. . da's wat anders ja.

Maar zelfs dan lijkt het me nogal makkelijk, maar goed.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Don Dijk schreef:

Als zijn broertje van 17 het lukt, moet het hem ook lukken toch?

Ik heb geen slechte vrienden

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

kos schreef:

(quote)

Maar zelfs dan lijkt het me nogal makkelijk, maar goed.

Hohja, de grens overrijden naar terneuzen.

Ze zouden dat beter overal afschaffen.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Dus je wilt niet dat Belgen naar Nederland rijden

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

mikey schreef:

Dus je wilt niet dat Belgen naar Nederland rijden

Het zou veiliger zijn als niemand nog drugs kon kopen. (Nederlanders, Vlamingen of Walen). Al is het voor eigen bestwil.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Aah je wilt dat Nederland de nederwiet afschaft.

NO WAY!!!!!!

Ajax&Filmfreak

• 3361 berichten
  • 3729 stemmen

AGE-411 schreef:

(quote)

Het zou veiliger zijn als niemand nog drugs kon kopen. (Nederlanders, Vlamingen of Walen). Al is het voor eigen bestwil.

Ik zou jou wel wat geestveruimends aan willen raden, mischien word je er wat ruimdenkender van!

KarlPopper

• 56 berichten
  • 4432 stemmen

10 jaar geleden eens met een aantal studiegenoten Orgazmo gezien op spacecake. We kwamen echt niet meer bij van het lachen. Als ik die nu nuchter zou (moeten) zien...

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik geloof dat ik zelfs nog nooit een film gekeken heb met alcohol op. Zelfs niet met 1 glaasje. Zou dus niet weten hoe dat zou zijn. Er zijn inderdaad wel eens films waarvan ik denk: 'Volgens mij is die alleen leuk als je drugs/alcohol achter je kiezen hebt zitten' zoals bijv. Harold & Kumar

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Alcohol drink ik niet vaak, drugs gebruik ik al helemaal niet. Mijn hoogtepunt van 'onder invloed zijn van alcohol' stopt bij 2 á 3 glaasjes passoa, ofzo. Maar dronken? Nee.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Requiem for a Dream kun je het beste met een heel goed gevulde maag bekijken om een vreetbui van chocolade te voorkomen.

movierobert

• 168 berichten
  • 1829 stemmen

Kijk toch bijna alle films met een biertje erbij, maar dronken nee dan moet het een hele slechte film zijn

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Heeft iemand ervaring met drugs tijdens een kijkbeurt van Enter the Void?

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Ik heb dezelfde vraag ,maar dan met Hausu.

Als het sommige filmervaringen doet verbeteren , zal ik het misschien eens uitproberen. Verder geen interesse in dat spul.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Ach, laten we zeggen dat ik er geen problemen mee heb . Ik weet dat ik Enter the Void nuchter al als een soort trip ervoer, en het lijkt mij DE film (die ik tot nu toe heb gezien, ken Hausu overigens niet) die ik onder invloed wel wil kijken. Ik heb op internet gelezen dat mensen hem na 3 dagen nog steeds hadden zitten, dus lijkt me de moeite waard. Heb alleen geen zin in een junkie-uitleg, dus vandaar dat ik het op deze respectabele politiek correcte website vroeg ... dus... iemand?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Ach, laten we zeggen dat ik er geen problemen mee heb . Ik weet dat ik Enter the Void nuchter al als een soort trip ervoer, en het lijkt mij DE film (die ik tot nu toe heb gezien, ken Hausu overigens niet) die ik onder invloed wel wil kijken. Ik heb op internet gelezen dat mensen hem na 3 dagen nog steeds hadden zitten, dus lijkt me de moeite waard. Heb alleen geen zin in een junkie-uitleg, dus vandaar dat ik het op deze respectabele politiek correcte website vroeg ... dus... iemand?

Enter the Void knetterstoned gezien en vond het een geweldige film... 5*. Zeker een aanrader.

Nu moet ik wel zeggen dat ik veel films stoned kijk dus ik ben er aardig in getraind.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Jessen0wnt schreef:

speed en bier, maar dat doet niet zoveel voor de ervaring; zorgde er wel voor dat die 2 uur en 40 minuten gemakkelijk door te komen waren, en dat we vooral goed gefocust zaten te kijken.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Dat hoge gemiddelde van Enter the void is opeens een stuk beter te plaatsen.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Tot nu toe een 4,5 nuchter

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Alcohol maakt je natuurlijk losser en bij een comedy film lach je dus ook sneller( in mijn ervaring)

Ook heb ik het idee dat als ik aangeschoten ben de sfeer in films beter waarneem, als of ik er dan meer voor opensta?

Drama en alcohol kan trouwens soms niet zo geweldige combinatie zijn

Oja en blowen natuurlijk, maar dat doe ik niet erg vaak en dan ook wel enkel bij een luchtige film, Fear and Loathing vind ik er wel bijpassen bijvoorbeeld.

Gruffalo

• 207 berichten
  • 603 stemmen

In Film > Algemeen > Wat voor films te kijken als je stoned bent:

Ik zoek wat fijne films die fijn zijn om te kijken als je stoned bent. Het liefst een beetje psychedelisch of absurd. Iemand suggesties?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.