• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.905 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.278 stemmen

Films onder invloed

zoeken in:

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Be Kind Rewind gekeken met een stel vrienden terwijl we net een doos paddo's achter onze kiezen hadden. We kregen toen een ontzettende lachkick bij dat stukje dat ze Ghostbusters gingen nadoen in de bibliotheek. Sinds tijden niet meer zo gelachen, de tranen rolden over m'n wangen!

eclipx

• 81 berichten
  • 0 stemmen

Meestal rook ik toch wel enkele jointjes als ik alleen thuis een film zit te kijken

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Be Kind Rewind gekeken met een stel vrienden terwijl we net een doos paddo's achter onze kiezen hadden. We kregen toen een ontzettende lachkick bij dat stukje dat ze Ghostbusters gingen nadoen in de bibliotheek. Sinds tijden niet meer zo gelachen, de tranen rolden over m'n wangen!

Volgens mij is Jack Black DE acteur voor wanneer je onder invloed bent. The Pick of Destiny is echt hilarisch wanneer je ladderzat bent, elke grap klopt dan ineens

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

combi bier en hele slechte horror is ook heerlijk!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

The Big Lebowski met een vette spacecake in de maag: ook nog nooit zo hard gelachen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Je eerst kapotspuiten en dan Trainspotting kijken.

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

ik zou apocalypse now wel onder invloed willen zien

fabbyke

• 395 berichten
  • 1504 stemmen

Miron schreef:

Heb overlaatst voor de 2de keer Tropic Thunder gezien toen ik geblowd had en ik moet zeggen dat het wel zeker een meerwaarde gaf aan de film. Maar als ik stoned ben kan ik alleen maar lichte kost kijken, de betere films staan dan na 10min terug in de kast . Uiteindelijk kan je gewoon het best nuchter een film bekijken.

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Ongeveer alle oorlogsfilms die er zijn gaan over invloed.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

ROFL.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

MNV2

• 6932 berichten
  • 1899 stemmen

Miron schreef:

Mee eens , die film zou ik ook wel 'ns willen zien na wat gesmoord en een paar blikjes bier gedronken te hebben..

Verder zou ik Crank eens willen zien na een stuk of 8 Red Bulls..

VanRippestein

• 1178 berichten
  • 1052 stemmen

Ik heb Performance gekeken met een dikke joint en dat kan ik iedereen aanraden. Nadeel is dat ik er geen zak van begreep, maar op een of andere manier had ik daar niet zoveel problemen mee.

Dead01

• 1167 berichten
  • 1975 stemmen

VanRippestein schreef:

Ik heb Performance gekeken met een dikke joint en dat kan ik iedereen aanraden. Nadeel is dat ik er geen zak van begreep, maar op een of andere manier had ik daar niet zoveel problemen mee.

Das soms het nadeel e van wat wiet te roken maar het kan zalig zijn om zo te kijken.

Bij mijn was de laatste Ali G en moet zeggen, heel gemakkelijk te volgen:-) en veel lachkicks.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3022 stemmen

Flauwe komedies zoals Scary Movie, Epic Movie, Beerfest en dergelijke zijn stukken leuker met meerdere biertjes op. Nuchter vond ik Epic Movie bijvoorbeeld echt een wanproduct.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Tijdje geleden eens flink wat drank naar binnen gegooid en Transformers 2 gekeken. Indrukwekkend. Snapte er geen zak van en werd overrompeld door al het spektakel. Unieke ervaring. Daarna World's Greatest Dad met Robin Williams gekeken. Kon wel janken. Vond hem erg mooi. Durf ze beiden niet te herzien. Vooral Transformers gaat tegenvallen dan (teveel spektakel en over de top als je nuchter bent), maar ik vond het topfilms.

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Laatst heb ik Full Metal Jacket gezien met een fles rum erbij.

Geweldige kijk ervaring.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

IcU schreef:

Tijdje geleden eens flink wat drank naar binnen gegooid en Transformers 2 gekeken. Indrukwekkend. Snapte er geen zak van

Dat komt waarschijnlijk niet door de alchohol

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

How high.

jipt

• 3461 berichten
  • 3470 stemmen

Op 2001: aa space odyssey kan je hem volgens mij wel kapot spacen Wou ik laatst gaan doen, maar we moesten één joint delen met z'n drieën dus zo stoned waren we niet. (Helaas, over een tijd nog eens proberen). Volgens mij kan je hem op Clock Work Orange ook dood spacen. Fear and Loathing in Las Vegas heb ik wel zwaar stoned gekeken, geweldig is dat! De Evil Dead 2 ook zwaar stoned gezien (deel 1 ook trouwens, godgeniaal) deel 2 lig je helemaal dubbel en deel 3 is ook wel cool (ook stoned gezien).

Erg slechte komedies zijn stoned ook altijd leuk, vooral waar veel drugs in worden gebruikt (zie films als Half Baked, How High, Harold & Kumar etc.) of zoals hierboven al werd gezegd van die stomme films als Epid movie en Scary movie. En ik verlang er echt naar om Up in smoke een keertje stoned te zien.

Films om bij te drinken zijn denk ik wel echte goede westerns (gaan lekker traag en je weet waar je aan toe bent (in de films zelf wordt meestal ook wel gezopen). Hot Fuzz is trouwens ook een echte aanrader met een hoop alcohol achter de kiezen.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Ga Hot Fuzz gelijk een keer kijken, dankje voor het advies.. maarja eigenlijk drink ik bij veel films wel.. aangezien ik vaak alleen int weekend kijk

Ajax&Filmfreak

• 3361 berichten
  • 3729 stemmen

Ik kijk al mn films onder het genot van 1 of meer jointjes

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

We can shake hands.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat verklaart je top 10 wel ja .

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1905 stemmen

Ik heb vroeger eens "Als je begrijpt wat ik bedoel" met Olivier B. Bommel gezien terwijl ik knetterlijp & hyper was van de kleurstoffen dankzij veel te veel Smarties.

"Barfly" & "Factotum" zijn nu mijn favoriete zuipfilms

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

Hellraiser I II & III als je ligt te blowen is ook lachen wel ouwe kost.

En de serie MASH 4077 als je stoned bent geeft een absolute meerwaarde. Alleen onder invloed kan het moeilijk worden je tranen met lachen combinern

pooper

• 296 berichten
  • 411 stemmen

In Overigen > Algemeen > wat is de beste film(s) om dronken en/of stoned te kijken?:

ik zelf vind films g-force en animatie films die voor kinderen zijn het grappigst om stoned te kijken want dan lig je helemaal in de deuk!

Rascal Ryan

• 77 berichten
  • 106 stemmen

Fear And Loathing In Las Vegas is misschien wel de beste films om te kijken als je onder invloed bent. Ik herinner me nog goed, in een scene in een hotel gaat het beeld langzaam en laag bij de grond over een tapijt met een golvend motief. 1 van me vrienden kroop toen naar de televisie en vol bewondering probeerde hij het aan te raken ! Toen ik dat zag zat ik nog helemaal in de film. Dus het duurde voor mij lang voordat ik me realiseerde dat het niet bij de film hoorden. Fuck reality !

Dit is trouwens ook de enige film die ik nog nooit nuchter heb gekeken.

suussuus76

• 12 berichten
  • 0 stemmen

Yup, Fear And Loathing In Las Vegas

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Jurassic Park kan je ook proberen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.