• 13.362 nieuwsartikelen
  • 170.558 films
  • 11.232 series
  • 32.044 seizoenen
  • 632.488 acteurs
  • 196.626 gebruikers
  • 9.197.133 stemmen

Beoordelingen non-mainstream films

zoeken in:

br!cktop

• 10 berichten
  • 22 stemmen

Waarom hebben non-mainstream films (denk hierbij aan amelie, donnie darko, requiem for a dream ed.) vaak naar mijn mening te hoge noteringen?Het lijkt soms wel dat mensen dergelijke films heel goed vinden enkel en alleen om het feit dat ze anders zijn. Any opinions?

boondock

• 208 berichten
  • 722 stemmen

omdat dergelijke films afwijken van de normale films en daarom als beter gezien worden omdat het iets nieuws is..

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

waarom moeten mensen altijd meteen iets achter een bepaalde film zoeken en diens waardering in twijfel trekken enkel omdat het geen main-stream film is.

Zinloze discussie.

U-96

• 11869 berichten
  • 1923 stemmen

Sorry, maar wat is een mainstream/non-mainstream film eigenlijk ?

Onderhond

• 87426 berichten
  • 12456 stemmen

Het lijkt soms wel dat mensen dergelijke films heel goed vinden enkel en alleen om het feit dat ze anders zijn.

Lijkt me toch wel een zeer goed criterium. Verrast worden door iets wat je nog niet eerder gezien hebt. De essentie van goeie film wat mij betreft.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Sommige mensen vinden dat criterium helaas vaak wat te belangrijk, heb ik vaak het gevoel.

Onderhond

• 87426 berichten
  • 12456 stemmen

Je bedoelt zoals er mensen zijn die het criterium verhaal en personages vaak wat te belangrijk vinden ? Hangt er maar vanaf wat je zoekt in een film.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dat spreekt voor zich. Hoewel ik die eigenschappen specifieker vind dan het feit dat de film "anders" is.

boondock

• 208 berichten
  • 722 stemmen

Hobbes schreef:

waarom moeten mensen altijd meteen iets achter een bepaalde film zoeken en diens waardering in twijfel trekken enkel omdat het geen main-stream film is.

Zinloze discussie.

Helemaal mee eens, dit is typisch zo'n geval van het discussieren om het discussieren..

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2707 stemmen

Daarom vinden televisie-gidsen altijd oude films beter. Mij boeit het niet altijd of het echt vernieuwend is. Een film hoefd niet goed te zijn om leuk te zijn, veel mensen zien het verschil niet.

Leo1954

• 2073 berichten
  • 2565 stemmen

Bij Snabba Cash (2010):

Hectometerpaal schreef:

Dat gemiddelde is hilarisch.

Het lijkt wel alsof bij MovieMeter steevast films met een Zweeds, Frans, Oezbeeks, Japans "accent" een 4 gemiddeld krijgt.

Vreemd stemgedrag, ik vermoed dat het intellectueel verantwoorder is om hoog op films te stemmen die niet in het engels zijn.

Vooral Franse films krijgen zonder te kijken 4 sterren.

Wat een onzin zeg!

Hectometerpaal

• 720 berichten
  • 956 stemmen

Ach kijk eens in de Toplijsten/Overigen joh.

Als er al stokbrood wordt gegeten op de set schiet het gemiddelde al omhoog.

Leo1954

• 2073 berichten
  • 2565 stemmen

Ik zie in de top 250 de eerste Franse film op 35, Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001) , de rest daarvoor en het merendeel daarna allemaal Engels. Dus joh, je praat onzin.

Hectometerpaal

• 720 berichten
  • 956 stemmen

Neuh, jij begrijpt me verkeerd.

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat films uit Frankrijk en Zweden bij voorbaat worden overschat.

Montorsi

• 9661 berichten
  • 2328 stemmen

Hectometerpaal schreef:

Neuh, jij begrijpt me verkeerd.

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat films uit Frankrijk en Zweden bij voorbaat worden overschat.

Waarom zou hij je verkeerd hebben begrepen? Je enige argument wordt simpel ontkracht, en vervolgens kom je maar nogmaals met hetzelfde argument.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Hectometerpaal schreef:

Goed nieuws dan voor jou, deze intellectuele Zweedse film krijgt een Amerikaanse remake .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.