• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.181 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Pushkin85

• 13 berichten
  • 3 stemmen

Heb je gelijk in Knisper, wel spaanstalig. In ieder geval Arkadi en Erwinner heel erg bedankt, beiden spot-on.

KB-013

• 33 berichten
  • 21 stemmen

Ik zoek al een dik 1 jaar een film. Die heb ik één keer gezien op Canal+. De film gaat over een man die eerst bij een bedrijf werkte, toen werd hij ontslagen omdat hij een soort computer moest uitvinden maar hij had het niet op tijd af. (ofzoiets dergelijks ik weet het niet meer precies) Nu komt het einde:

Hij verzameld een groepje nerds en gaat hiermee een nieuwe computer ontwerpen welke kan zweven. Één ding weet ik nog heel goed: Er zit één dikke man bij die op een gegeven moment met een pottenbakset voor zich twee borsten heeft gemaakt, terwijl hij slaapt? Op het einde komen ze bij een soort vergadering terecht en presenteren ze hun nieuwe product: Een zwevende computer die zich aanpast aan de persoon die hem gebruikt. Het is een soort staaf waar een hologram uitkomt.

Zoiets was het, ik weet het niet meer zeker aangezien het al een paar jaar geleden is sinds ik hem heb gezien. Weet iemand hoe deze film heet?

KB-013

• 33 berichten
  • 21 stemmen

Yes! Bedankt man dat was hem!

Maar ik zoek nog een film, deze film gaat over een seriemoordenaar. Spoiler:

De seriemoordenaar heet Coen, op het einde denkt de vrouw (de hoofdrolspeler) dat de man dood is, waarna ze zich omdraait. Opeens zie je van een afstandje gefilmt de schaduw van de seriemoordenaar opstaan (en hijzelf dus ook), dan slaat de vrouw de man neer, einde. Ook zit er een heftige seksscène in. (A)

smeetsm

• 138 berichten
  • 103 stemmen

zoek een film over een Ierse vrouw die na het overlijden van haar man, naar Ierland gaat om het een en ander uit te zoeken.

Wie?

mayhemblik

• 1389 berichten
  • 731 stemmen

mayhemblik schreef:

Attentie, attentie,

Ik zoek een film waarin twee pubers een baby bij het afval vinden en die meenemen om van hem de Antichrist te maken of zo iets dergelijks, de film is volgens mij een jaar of vijf oud.

Oja, ze stoppen het kind in een hutje en wat ik me nog goed voor de geest kan halen is dat ze hem (de baby) de tandjes in punten vijlen en hem rauw vlees te eten geven. (klinkt goed toch?)

Ik wil deze film heel graag herzien. (en mijn vrouw heeft opeens een kinderwens dus ik wil hem met haar kijken zodat ze op andere gedachten komt.

Nog maar een keer proberen.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Ik zoek een film waarin ik me het volgende herinner: Enkele 6-10 jarige kinderen die in een gebouw opgesloten zitten met als hoofd enkele jongeren (15-18j). Ik herinner me nog dat wie 16 of 18 jaar bloed moet afgeven aan een of andere jezuspop. Volgens mij hebben ze ook heel het dorp uitgemoord ofzo.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Ik zoek nog een film die volgens mij in de top 250 stond/staat. Het gaat over wat mensen die aan het kanovaren ofzo zijn, volgens mij was het genre thriller/drama.

J. Clouseau

• 976 berichten
  • 1078 stemmen

JDSsmetje schreef:

Ik zoek nog een film die volgens mij in de top 250 stond/staat. Het gaat over wat mensen die aan het kanovaren ofzo zijn, volgens mij was het genre thriller/drama.

Dat is zonder twijfel Deliverance.

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Dick2008 schreef:

(quote)

Bedankt voor je reactie, het lijkt er wel op maar ik bedoel een ander. Er is in ieder geval geen sprake van een moord. De schilder is aan het schilderen in de buitenlucht en tegelijkertijd is hij een voyeur. De mensen om hem heen lopen elkaar het hof te maken. 17 eeuws, de pruikentijd en komisch dat klopt wel weer. Er wordt weinig in gepraat, meer gefluister en gelachen verder klassieke muziek op de achtergrond. Misschien nog iemand anders een idee.

Sorry dit is al de tweede keer dat ik sorry moet zeggen. Is ook best lang geleden dat deze op tv was. Beetje erotisch toch wel maar kon me van die moord niks meer herinneren. Maar het was toch The Draughtsman's contract. Klopt dus. Alsnog bedankt. Ook anderen die hebben meegedacht bij deze nog bedankt.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

J. Clouseau schreef:

(quote)

Dat is zonder twijfel Deliverance.

Inderdaad bedankt

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Jeetje! Daar had ik nog niet eens op gestemd! Is Shirley Temple niet de jongste Oscar winnaar ooit?

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

kos schreef:

Nee, dat is Tatum O'Neal

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Volgens deze berichten is het wel Shirley Temple Paper Moon (1973)

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Dat was geen echte Oscar.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Nee, inderdaad, toen bestonden ze nog niet officieel.

grooveguy

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Ik zoek een 18+ film:

Hoi allemaal,

Ik herinner me dat ik een tiental jaar geleden een film gezien heb op tv over een groep vrienden die een soort spel hadden, en als ze er hun hand oplegden, dan kwamen hun diepste verlangens uit..

Dat is vrijwel het enige wat ik nog van de film weet.. Ik vroeg me af of iemand weet welke ik bedoel, en of hij/zij me de titel kan bezorgen?

Bedankt alvast!

Groetjes

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Flatliners?

grooveguy

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Flatliners is het niet, dat is die film waarin ze experimenteren met de dood..

Ik zoek een erotische film die me als kind altijd is bijgebleven

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

grooveguy schreef:

Ik zoek een erotische film die me als kind altijd is bijgebleven

Keek jij die als kind?

patrick92

• 1 berichten
  • 68 stemmen

hey

ik zoek een film die ik ooit op tv heb gezien (volgens mij vorig jaar). Die gaat over een meisje (12-16?) dat wraak neemt op een man. Door "dat wat daar onder hangt" eraf te snijden, dit blijkt achteraf niet gedaan te zijn. de man pleegt uiteindelijk zelfmoord door met een strop om van het dak te springen.

alvast bedankt

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

patrick92 schreef:

hey

ik zoek een film die ik ooit op tv heb gezien (volgens mij vorig jaar). Die gaat over een meisje (12-16?) dat wraak neemt op een man. Door "dat wat daar onder hangt" eraf te snijden, dit blijkt achteraf niet gedaan te zijn. de man pleegt uiteindelijk zelfmoord door met een strop om van het dak te springen.

alvast bedankt

Hard Candy.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Ik zoek de filmtitel van een film waarin een politie naar een rustg dorpje wordt gestuurt waar nooit iets gebeurd. Die hebben dan zoveel jaar de prijs rustigste dorpje gewonnen ofzo. Dan komen daar allemaal moorden en blijkt dat de burgerraad daar achter zit omdat die mensen het vredige dorpje bedreigen. De moorden moeten trouwens nog als een ongeluk lijken, van de moordenaars.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Dat moet bijna zeker wel Hot Fuzz zijn.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Ja, dat is hem! Bedankt!

Baswazz

• 30 berichten
  • 40 stemmen

Ik zoek de titel van een film, denk tussen 1998 en 2001.

Heb het al eens eerder gevraagd zonder resultaat.

Genre is actie. Het speelt zich denk ik af in een oostblok land.

Het gaat over een groepje van een man of 4 die ingehuurd worden voor een klus. Ik meen iemand helpen ontsnappen ofzo. 1 van de 4 is een vrouw.

Na de ontsnapping worden ze achtervolgd.

Op het end is er nog een scene tussen 2 op de daken van huizen, met dakpannen.

Wat me het meest bijstaat is een zwarte BMW sport auto.

Ook kijken ze uit op een groot stuk landbouw land. Waar ze een groep zien die hun aan het zoeken zijn.

Ik hoop dat dit voldoende is.

Raikage

• 41 berichten
  • 32 stemmen

In Film > Algemeen > Wie weet welke film ik bedoel?:

Ik heb een heel tijd geleden een film gezien waarvan ik de naam

niet meer weet.

het was volgens mij een engels misdaad film

er zat een scene in die ik nog goed weet,

namelijk het volgende:

een aantal gasten 4 dacht ik plegen een overval

op een bank of poskantoortje, en terwijl ze gewapend

binnen komen springt 1 van hun over de toonbank

waarna die valt en zijn nek breekt, hij is daarna

bewusteloos of dood weet ik niet meer

erg lullige scene maar wel komisch

nou hoop ik dat iemand weet welke ik bedoel

want ik wil hem graag nog is zien:D

groetjes

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11940 berichten
  • 5337 stemmen

Snatch?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Is dat niet een film met Dolph Lundgren?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.