- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
nachtgekko
-
- 39 berichten
- 36 stemmen
Heb weer alles afgezocht, maar ik kan het niet vinden helaas -_-"
Ik geef het op, en hoop dat ie nog eens op tv komt en dat ik dan de titel wél onthoud.
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een film waarin in een bepaalde scène iemand een mobieltje hacked met een pakje kauwgom.
Vooraf zegt ie nog iets in de trant van "ik spreek één taal 0100110, daarmee kan ik je bankrekeningnummer, blablabla .... diepste fantasiëen en geheimen te weten komen.
Iemand enig idee? Want ik heb me suf gegoogled op deze termen, maar zonder succes.
PS: hij was ooit eens op tv (paar jaar terug alweer)
tis idd DJ Qualls die dat doet, en de film die je zoekt is Core, The (2003)
In die scene vraagt de overheid hem om het internet te controleren, om de geruchten van het net te verwijderen dat de aarde zou vergaan, om massahysterie in de kiem te smoren. Hij zegt dat dat niet kan, vraagt die ene gast zijn gsm, hackt die terwijl ie wat zit te praten...
nachtgekko
-
- 39 berichten
- 36 stemmen
Oh, dikke vette überthanks. Ik had het plot wel gelezen op imdb maar het kwam me niet bekend voor, vandaar.
Kga em dus binnenkort nog een keertje kijken :}
Toch fijn dat er mensen zijn die nog een goed geheugen hebben 
Jufmarieke123
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo iedereen,
Ik ben hard op zoek naar de titel van de film waarin het beste huwelijksaanzoek ooit zit! Hier een omschrijving van de scéne:
Een vrouw ligt in bed en haar vriend komt binnen met een dienblad met ontbijt. Op haar bord (oid) staat een doosje voor een ring. Zodra ze het doosje opent zit er een rolletje garen in. Vervolgens maakt hij het draad van de garen vast aan haar ringvinger en rolt hij de garen uit. Dan laat hij de ring van boven naar beneden glijden, naar haar ringvinger toe via dat draad!
Wie kan mij helpen met het vinden van film?
Mega bedankt hiervoor!
Groetjes,
Marieke
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Hallo iedereen,
Ik ben hard op zoek naar de titel van de film waarin het beste huwelijksaanzoek ooit zit! Hier een omschrijving van de scéne:
Een vrouw ligt in bed en haar vriend komt binnen met een dienblad met ontbijt. Op haar bord (oid) staat een doosje voor een ring. Zodra ze het doosje opent zit er een rolletje garen in. Vervolgens maakt hij het draad van de garen vast aan haar ringvinger en rolt hij de garen uit. Dan laat hij de ring van boven naar beneden glijden, naar haar ringvinger toe via dat draad!
Wie kan mij helpen met het vinden van film?
Mega bedankt hiervoor!
Groetjes,
Marieke
Tjikkie24
-
- 48 berichten
- 490 stemmen
Hey mensen, ik ben ook op zoek naar een film, ik weet er vrij weinig meer van helaas, maar het is volgens mij al een wat oudere film, lees----> Van voor 2000 denk ik..
Weet alleen dat het een thriller/horror is, mensen die worden vermoord, en vantevoren een getal op hun voorhoofd gebrandmerkt ofzo zien, en een geestelijk gehandicapte jongen die veroordeeld is tot de elektrische stoel, maar wordt doodgeschoten?
Zou iemand mij kunnen helpen???
Volgens mij is het een vrij bekende film, met bekende acteurs, maar ik weet het echt niet meer 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Wilde gok: Frighteners, The (1996)
Daar heb je in ieder geval wel het "brandmerken" van personen voor ze dood gaan...
Die geestelijk gehandicapte jongen kan ik alleen niet herinneren.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Niet the seventh sign (of zo) met die vrouw die ook in striptease (?) speelde, je weet wel van bruce willis. Dat is een film dat gaat over een gehandicapte jongen die diende tot laatste offer zodat de apocalypse kan beginnen. In ieder geval een redelijke aanrader.
Guinness
-
- 179 berichten
- 351 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar de naam van een film.
De film gaat voer een oude(demente) man die in een oude van dagen tehuis zat en een kleinzoon die bij hem op bezoek komt. Het is volgens mij een serieuze film maar ook af en toe grappig.
En als ik me niet vergis is ie van ergens in de jaren 80.
Ik weet dat het weinig informatie is maar misschien is er iemand die me kan helpen.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar de naam van een film.
De film gaat voer een oude(demente) man die in een oude van dagen tehuis zat en een kleinzoon die bij hem op bezoek komt. Het is volgens mij een serieuze film maar ook af en toe grappig.
En als ik me niet vergis is ie van ergens in de jaren 80.
Ik weet dat het weinig informatie is maar misschien is er iemand die me kan helpen.
Zou iets kunnen zijn met George Burns, zoek eens op Imdb op zijn naam?
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Attentie, attentie,
Ik zoek een film waarin twee pubers een baby bij het afval vinden en die meenemen om van hem de Antichrist te maken of zo iets dergelijks, de film is volgens mij een jaar of vijf oud.
Oja, ze stoppen het kind in een hutje en wat ik me nog goed voor de geest kan halen is dat ze hem (de baby) de tandjes in punten vijlen en hem rauw vlees te eten geven. (klinkt goed toch?)
Ik wil deze film heel graag herzien. (en mijn vrouw heeft opeens een kinderwens dus ik wil hem met haar kijken zodat ze op andere gedachten komt. 
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Ik zoek 2 filmtitles.
Een horror/actie film waarbij de beginscène de volgende is:
Er hangt een persoon vast en zweeft boven de grond. Dan vraagt de hoofdacteur aan een van zijn hulpjes als hij achter garnalen wil gaan. Hij kookt de garnalen en giet het enorm warm water op die gast dat boven de grond zweeft.
Itchy the killer??
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
Attentie, attentie,
Ik zoek een film waarin twee pubers een baby bij het afval vinden en die meenemen om van hem de Antichrist te maken of zo iets dergelijks, de film is volgens mij een jaar of vijf oud.
Oja, ze stoppen het kind in een hutje en wat ik me nog goed voor de geest kan halen is dat ze hem (de baby) de tandjes in punten vijlen en hem rauw vlees te eten geven. (klinkt goed toch?)
Ik wil deze film heel graag herzien. (en mijn vrouw heeft opeens een kinderwens dus ik wil hem met haar kijken zodat ze op andere gedachten komt.
weet het op dit moment niet, maar It's Alive (1974), deze is ook altijd goed in anti-kinderwensen op te wekken 
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Wil je dat ze kinderwens laat varen of dat ze de toekomstige spruit gaat opvoeden als de antichrist?
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht, kom maar op met die dreumes.
hwwtje
-
- 89 berichten
- 0 stemmen
Vraagje... ik zoek een film waar ik een aantal maanden geleden een trailer van heb gezien, maar daarna niets meer van heb gehoord. Gaat om een persoon die zich traint of een aangeboren talent heeft in het onderkennen wat voor resultaat het gooien van een dobbelsteen gaat uithalen. Als hij dit aan het toepassen is, verdenken ze hem uiteraard van fraude en gaat hij de bak in. Verder weet ik het niet meer. Het was in ieder geval niet 21.
Kan iemand mij helpen?
7blink
-
- 14 berichten
- 245 stemmen
Onlangs zag ik een komedie, ik zou deze erg graag een keer willen kijken maar weet helaas de titel niet.
Om een hilarische scene te noemen, het speelt zich af in een soort kappers salon; de hoofdrolspeler wast een oude vrouw op een heel oversexte manier. Het is echt hilarisch. Hij doet allerlei oversexte dansjes, en windt haar enorm op.
Hopelijk is er iemand die deze scene herkent.
Alvast bedankt!
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Onlangs zag ik een komedie, ik zou deze erg graag een keer willen kijken maar weet helaas de titel niet.
Om een hilarische scene te noemen, het speelt zich af in een soort kappers salon; de hoofdrolspeler wast een oude vrouw op een heel oversexte manier. Het is echt hilarisch. Hij doet allerlei oversexte dansjes, en windt haar enorm op.
Hopelijk is er iemand die deze scene herkent.
Alvast bedankt!
Je zoekt You Don't Mess With The Zohan
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Vraagje... ik zoek een film waar ik een aantal maanden geleden een trailer van heb gezien, maar daarna niets meer van heb gehoord. Gaat om een persoon die zich traint of een aangeboren talent heeft in het onderkennen wat voor resultaat het gooien van een dobbelsteen gaat uithalen. Als hij dit aan het toepassen is, verdenken ze hem uiteraard van fraude en gaat hij de bak in. Verder weet ik het niet meer. Het was in ieder geval niet 21.
Kan iemand mij helpen?
Misschien Spiele Leben
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Niet the seventh sign (of zo) met die vrouw die ook in striptease (?) speelde, je weet wel van bruce willis. Dat is een film dat gaat over een gehandicapte jongen die diende tot laatste offer zodat de apocalypse kan beginnen. In ieder geval een redelijke aanrader.
Ik denk dat je die verward met Sixth Sense, The (1999)
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Mikey bedoelt dat Demi Moore, die in The Seventh Sign speelt, de ex is van Bruce Willis.
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Attentie, attentie,
Iemand????????
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Hallo,
Ik zoek de titel van een kerstfilm.
Jaren geleden heb ik hem eens op tv gezien bij de publieke omroep.
Het was een Engelse film, over een man die thuiskomt en zijn vriendin/vrouw heeft de hele inboedel meegenomen, behalve een aquarium en wat oude rommel. De man wrijft over een oude olielamp en jawel!, er komt een geest uit de lamp
Deze rol van de geest werd gespeeld door een negroïde acteur. Uiteraard mag de eenzame man 3 wensen doen.
Veel meer weet ik niet meer, wel dat ik de Engelse humor geweldig vond in deze film. Het zal rond 1998 zijn geweest dat ik deze film heb gezien op TV.
Mocht iemand iets weten?! B.V.D. 
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Hallo,
Ik zoek de titel van een kerstfilm.
Jaren geleden heb ik hem eens op tv gezien bij de publieke omroep.
Het was een Engelse film, over een man die thuiskomt en zijn vriendin/vrouw heeft de hele inboedel meegenomen, behalve een aquarium en wat oude rommel. De man wrijft over een oude olielamp en jawel!, er komt een geest uit de lamp
Deze rol van de geest werd gespeeld door een negroïde acteur. Uiteraard mag de eenzame man 3 wensen doen.
Veel meer weet ik niet meer, wel dat ik de Engelse humor geweldig vond in deze film. Het zal rond 1998 zijn geweest dat ik deze film heb gezien op TV.
Mocht iemand iets weten?! B.V.D.
Dat is een makkie: Bernard and the Genie. Lenny Henry is de geest.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Maar the Sixth Sense gaat toch niet over een gehandicapte jongen? dan denk ik eerder aan Mercury Rising
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Neeee3ee! niet de 6th sense! The seventh sign!!
Niet met bruce maar met demi.

mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Bedoel je misschien The 6th sense, Mickey??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.