- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
ManBearPig
-
- 63 berichten
- 539 stemmen
Ja oke, maar ik zoek een film waarin een man gevierendeeld wordt door indianen. Aan elk ledemaat wordt een touw vastgemaakt en aan het uiteinde daarvan een paard. De paarden beginnen dan te lopen. Of hij uiteindelijk echt gevierendeeld wordt weet ik niet. Ook worden er mensen gescalpeerd.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
ManBearPig
-
- 63 berichten
- 539 stemmen
Bedoel je die van mij, is die met indianen?
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Thnx, dat is hem;)
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
ik zoek een film die ik heeeeeel lang geleden gezien heb.
het enige wat ik me nog herinner is dat een soort cowboy achtige indiana jones door afrikaanse stammen in een grote pan met groenten enzo word gezet en dan willen ze hem koken maar volgens mij ontsnapt hij. het is denk ik een jaren 70/80 film
er zat volgens mij nog iemand anders met hem in de pan maar weet dat niet meer zeker. denk een vrouw
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Abril:
zoiets als romancing in the stone?
Anders denk ik king solomon mines uit de 70's daarin rolde chamberlain van een heuvel in een grote pot.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Uit 1985. En daar zitten ze inderdaad met z'n tweeën in een grote pot.
Hier de trailer http://www.youtube.com/watch?v=2f_r8j4emS4 op 18 seconden zie je de grote soepkom.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat moet hem zijn. Ik kon niet op de titel komen. 1985.
wizkristof
-
- 38 berichten
- 67 stemmen
Ik ben op zoek naar een film van de begin jaren 90 denk ik.
Het enigste wat ik me er nog van herinner is dit:
-actiefilm/thriller
Er is onder de grond een diepe put (met verdiepingen ) waar ze met een soort van lift naar beneden kunnen. Ik herinner mij dat het leger bovenaan stond en dat een groep elite soldaten naar beneden moest omdat daar een of ander experiment uit de hand gelopen was. Er liep daar een of ander beest (of gecreeërd wezen dat verdomd goed tegen hun kogels kon en het had een heel sterk wapen op zijn hoofd (iets met een lazer ofzo)) Iemand enig idee? 
upje: (en het is geen resident evil ^^ )
Juist
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek: naar een film. Laatst gezien op Net 5:
Film naam: ik dacht iets met "Amirican"
Hoofdrol spelers:
- Een jonge man werkt bij radio station (in die richting)
- 2 jongens uit een getto wijk in Amerika
Verloop van het verhaal:
- De 2 jongens krijgen een project van de man die bij het zo gezegde radio station werkt, om verslag te doen van wat zij mee maken in hun leven. Verder weet ik nog dat het heel veel kritiek was op het radio programma, en dat het niet helemaal goed gaat op school.
Ik heb deze film een hele tijd geleden (volgens mij op Net 5)
Sorry voor de wazige omschrijven, maar toch hoop ik dat een van jullie me kan helpen
Gegroet
Mitchel
jw1983
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers > Titels > Ben op zoek naar een film.:
Al een jaar of meer geleden ben ik een film tegen gekomen die erg goed was, ben alleen de naam vergeten, en de lokale videotheek kon me niet helpen.
Gaat over een bank/diamantroof waar de inbreker zichzelf insluit in de bank achter een paar kasten om later gewoon overdag de bank uit te lopen.
Wie weet de naam van deze film, of acteur. ( volgens mij deden er wel bekende acteurs in mee,..)
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Inside Man.
Voortaan maar in het daarvoor bestemde topic?
jw1983
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
en waar had dat volgens jou moeten zijn,..!! Dan zal het niet meer gebeuren,..
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
en waar had dat volgens jou moeten zijn,..!! Dan zal het niet meer gebeuren,..
Hier.
Noud
-
- 546 berichten
- 1158 stemmen
@ Noud 17 december 2008, 23:33 uur
Late reactie maar gevonden
tnx voor het nadenken
Noud
-
- 546 berichten
- 1158 stemmen
Hier heb ik nog een filmtitel vraag.. Dit keer is het een hele moeilijke, de andere is makkelijker.
1. Zo'n 12 a 15 jaar geleden een trailer op de tv gezien. Twee mannen die boven een bak/pot met - kokend goedje- aan het vechten zijn.. ik dacht een neger tegen een blanke ..
Ik kan alleen die ene scene nog vaag herinneren.
2. In de hoofdrol of met Robert Redford. Volgens mij kidnapt twee mensen in een bos. Hij staat hier niet tussen.
Noud
-
- 546 berichten
- 1158 stemmen
@ Erwinner
Geen idee.. ik ga hem wel eens dow.......
je hoort nog van me
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Noud, volgens mij zijn het:
1) The Clearing
en
2) Enemy Mine ???
Daarin zit wel zo'n scène, alleen is de neger een alien (wel gespeeld door een neger met veel make-up!) Was de blanke Dennis Quaid???
Edit:
je moet de twee omdraaien 1 = dus 2 en andersom 
Bobbiescie
-
- 36 berichten
- 994 stemmen
Ik ben ook opzoek naar een titel, heb een tijd geleden een stuk gezien van een film waarvan ik het volgende nog weet:
De film draait om ''camera's'' die in de hersenen? worden geplant.
Aan de hand hiervan word het hele leven van iemand gefilmd. Wanneer deze persoon overlijd zijn er mensen die hier een memorial van maken. Een iemand is de beste hierin en ziet dus ook afschuwelijke dingen van het leven van mensen.
Het is een warrige omschrijving, maar hopelijk is er iemand die mij kan vertellen welke film dit mag zijn!
Bobbiescie
-
- 36 berichten
- 994 stemmen
Nee die is het zeker niet. Maar bedankt voor het meedenken! 
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Ik ben ook opzoek naar een titel, heb een tijd geleden een stuk gezien van een film waarvan ik het volgende nog weet:
De film draait om ''camera's'' die in de hersenen? worden geplant.
Aan de hand hiervan word het hele leven van iemand gefilmd. Wanneer deze persoon overlijd zijn er mensen die hier een memorial van maken. Een iemand is de beste hierin en ziet dus ook afschuwelijke dingen van het leven van mensen.
Het is een warrige omschrijving, maar hopelijk is er iemand die mij kan vertellen welke film dit mag zijn!
Je zoekt The Final Cut
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Helemaal super, kei bedankt!
Kei graag gedaan 
Noud
-
- 546 berichten
- 1158 stemmen
@ baggerman
The Clearing TNX, jouw beschrijving lijkt er erg op mijn beschrijving.
Jammer dat hij zo wordt ondergewaardeerd.. ik ga hem binnenkort maar eens kijken.
Die andere film.. geen idee. Ga hem ook kijken 
tnx!.
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Zo'n 12 a 15 jaar geleden een trailer op de tv gezien. Twee mannen die boven een bak/pot met - kokend goedje- aan het vechten zijn.. ik dacht een neger tegen een blanke ..
Ik kan alleen die ene scene nog vaag herinneren.
Het zou ook nog The Defiant Ones kunnen zijn, maar Enemy Mine is inderdaad geen slechte suggestie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.