- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6615 stemmen
Helaas is deze oop. je kan hem wel nog op bepaalde sites op dvd-r kopen.
newG
-
- 956 berichten
- 2357 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar filmtitels:
3. Van mensen in de toekomst waar ze iets doen zoals genbepaling waardoor er zo goed als geen vrije wil meer is.
Equilibrium of Idiocracy
notorious_kim
-
- 910 berichten
- 1168 stemmen
[Equilibrium of Idiocracy
Dank u, het is inderdaad deze!
Wij hebben deze in school gezien en wist nooit de titel. Ik heb er nog zo enkele, maar daar weet ik nog veel minder van.
Van ene weet ik enkel nog het laatste dat er allemaal mensen in water (ik dacht een zee) wegzwemmen van de camera. Ik denk dat het woord water ook in de titel komt, maar daar ben ik niet zeker van en van de rest van de film herinner ik me niets meer.
Christa22
-
- 26 berichten
- 10 stemmen
Hallo allemaal
Ik hoorde laatst iemand over een nieuwe film volgens mijn van dt jaar of 2007.
De film gaat alsvolgt:
Mensen sterven uit en er blijft maar 1 iemand over die dus alleen op de wereld is verder weet ik er niet zo veel van 
Weet iemand mischien welke ik bedoel?
alvast bedankt groetjes
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
I Am Legend. http://www.moviemeter.nl/film/39617
newG
-
- 956 berichten
- 2357 stemmen
Van ene weet ik enkel nog het laatste dat er allemaal mensen in water (ik dacht een zee) wegzwemmen van de camera. Ik denk dat het woord water ook in de titel komt, maar daar ben ik niet zeker van en van de rest van de film herinner ik me niets meer.
Open water 1 of 2 ?
008426
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
ik heb een vraagje kent er iemand een film waar een meisje zich voor doet als een jongen.
alvast bedankt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar filmtitels:
3. Van mensen in de toekomst waar ze iets doen zoals genbepaling waardoor er zo goed als geen vrije wil meer is.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
ik heb een vraagje kent er iemand een film waar een meisje zich voor doet als een jongen.
alvast bedankt.
Of als je meer een komedie zoekt: She's the Man
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hoe heet die film ook al weer dat een blanke jongen een beurs krijgt omdat hij zich voor doet als een zwarte? ziet er wel nep uit.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Soul Man
Christa22
-
- 26 berichten
- 10 stemmen
ja die thanx 
Ik dacht dat het hancock was maar toen ik die keek was het heel wat anders hahaha maar was wel met will smith 
Ik heb vroeger ook eens een film gekeken over een geest die in een lamp zat (nee geen aladdin )
Het was zo een staande witte lamp en in die bol verscheen steeds een gezicht van een kwaadaardige geest.
Die lamp stond op een zolder volgens mijn.
Weet iemand welke ik bedoel?
Friday the 13 th
-
- 2560 berichten
- 2034 stemmen
Ik zoek een Duitse (of Oostenrijkse) horrorfilm waarin een jong meisje ziet dat haar ouders vermoord worden, ze zit dan in een inrichting om dat allemaal te verwerken en gaat dan taallessen geven aan een rijk gezin. Maar eenmaal ze daar aangekomen is blijkt de moordenaar die haar ouders vermoord heeft terug te komen (maar dat is niet zo zijzelf blijkt de moordenaar te zijn.
Ik weet me nog een scene te herinneren met een kabellift en een lijk, een lijk onder het overtrek van het zwembad en een draaiende dildo op een wandelpad.
Doet dit iemand een belletje rinkelen? Er werd allesinds Duits gesproken in de film en denk niet dat hij al heel oud is (hoogsten eind jaren 90, begin 2000). Alvast bedankt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Verdomme, ik heb de film hier ergens liggen denk ik
Kan er alleen niet opkomen...
Friday the 13 th
-
- 2560 berichten
- 2034 stemmen
Verdomme, ik heb de film hier ergens liggen denk ik
Kan er alleen niet opkomen...
Lol, volgens mij had hij ook een voor de hand liggende titel, ik weet dat ik 3 jaar geleden hem wel 1000 keer zei en nu is hij mij compleet ontgaan en kan hem nergens meer terugvinden, heb hem ook niet meer zien liggen in de videotheek 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een Duitse (of Oostenrijkse) horrorfilm waarin een jong meisje ziet dat haar ouders vermoord worden, ze zit dan in een inrichting om dat allemaal te verwerken en gaat dan taallessen geven aan een rijk gezin. Maar eenmaal ze daar aangekomen is blijkt de moordenaar die haar ouders vermoord heeft terug te komen (maar dat is niet zo zijzelf blijkt de moordenaar te zijn.
Ik weet me nog een scene te herinneren met een kabellift en een lijk, een lijk onder het overtrek van het zwembad en een draaiende dildo op een wandelpad.
Doet dit iemand een belletje rinkelen? Er werd allesinds Duits gesproken in de film en denk niet dat hij al heel oud is (hoogsten eind jaren 90, begin 2000). Alvast bedankt.
Flashback - Mörderische Ferien?
Friday the 13 th
-
- 2560 berichten
- 2034 stemmen
Dankuwel, dat is hem !!!
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Lol, volgens mij had hij ook een voor de hand liggende titel, ik weet dat ik 3 jaar geleden hem wel 1000 keer zei en nu is hij mij compleet ontgaan en kan hem nergens meer terugvinden, heb hem ook niet meer zien liggen in de videotheek 
Enkele jaren geleden verkrijgbaar in de 1 €-actie bij Carrefour. 
Friday the 13 th
-
- 2560 berichten
- 2034 stemmen
Enkele jaren geleden verkrijgbaar in de 1 €-actie bij Carrefour. 
Oei, gemist dan
. Heb hem ooit te koop gezien op VHS, maar was toen erg duur en veel geld wil ik hier niet aan geven.
ni1987h
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik zoek ook een 2 filmtitels:
- Kinderen sluiten ouders op in de kelder, om te zorgen dat ze bij elkaar blijven.
- Familie gaat op vakantie en komen bij een oorlogsmuseum, waarbij ze met de auto van hitler er vandoor gaan en aangezien worden voor hitler en zijn gezin, leuke film..
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
bvd
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hoi,
- Kinderen sluiten ouders op in de kelder, om te zorgen dat ze bij elkaar blijven.
bvd
Quaest
-
- 1314 berichten
- 1733 stemmen
Hoi,
- Familie gaat op vakantie en komen bij een oorlogsmuseum, waarbij ze met de auto van hitler er vandoor gaan en aangezien worden voor hitler en zijn gezin, leuke film..
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
bvd
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
alvast bedankt.
J. Clouseau
-
- 980 berichten
- 1096 stemmen
alvast bedankt.
Monsieur Hawarden
She's the Man
notorious_kim
-
- 910 berichten
- 1168 stemmen
De rest van de film heeft niets met water te maken hoor, dat was meer een soort drama. Maar dit is het enige dat ik me herinner.
newG
-
- 956 berichten
- 2357 stemmen
@ notorious_kim
twas ne berekende gok 
Dark water, Lady in the water of Black Water misschien?
geen enkele van de 3 gezien maja...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.