• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.723 gebruikers
  • 9.421.720 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6615 stemmen

Helaas is deze oop. je kan hem wel nog op bepaalde sites op dvd-r kopen.

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

notorious_kim schreef:

In Film > Algemeen > Op zoek naar filmtitels:

3. Van mensen in de toekomst waar ze iets doen zoals genbepaling waardoor er zo goed als geen vrije wil meer is.

Equilibrium of Idiocracy

notorious_kim

• 910 berichten
  • 1168 stemmen

newG schreef:

[Equilibrium of Idiocracy

Dank u, het is inderdaad deze!

Wij hebben deze in school gezien en wist nooit de titel. Ik heb er nog zo enkele, maar daar weet ik nog veel minder van.

Van ene weet ik enkel nog het laatste dat er allemaal mensen in water (ik dacht een zee) wegzwemmen van de camera. Ik denk dat het woord water ook in de titel komt, maar daar ben ik niet zeker van en van de rest van de film herinner ik me niets meer.

Christa22

• 26 berichten
  • 10 stemmen

Hallo allemaal

Ik hoorde laatst iemand over een nieuwe film volgens mijn van dt jaar of 2007.

De film gaat alsvolgt:

Mensen sterven uit en er blijft maar 1 iemand over die dus alleen op de wereld is verder weet ik er niet zo veel van

Weet iemand mischien welke ik bedoel?

alvast bedankt groetjes

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

I Am Legend met Will Smith misschien?

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

notorious_kim schreef:

Van ene weet ik enkel nog het laatste dat er allemaal mensen in water (ik dacht een zee) wegzwemmen van de camera. Ik denk dat het woord water ook in de titel komt, maar daar ben ik niet zeker van en van de rest van de film herinner ik me niets meer.

Open water 1 of 2 ?

http://www.moviemeter.nl/film/21122

http://www.moviemeter.nl/film/38182

008426

• 4 berichten
  • 0 stemmen

ik heb een vraagje kent er iemand een film waar een meisje zich voor doet als een jongen.

alvast bedankt.

Mescaline

• 7103 berichten
  • 3331 stemmen

Boys Dont Cry misschien?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

notorious_kim schreef:

In Film > Algemeen > Op zoek naar filmtitels:

3. Van mensen in de toekomst waar ze iets doen zoals genbepaling waardoor er zo goed als geen vrije wil meer is.

http://www.moviemeter.nl/fi...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

008426 schreef:

ik heb een vraagje kent er iemand een film waar een meisje zich voor doet als een jongen.

alvast bedankt.

Of als je meer een komedie zoekt: She's the Man

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hoe heet die film ook al weer dat een blanke jongen een beurs krijgt omdat hij zich voor doet als een zwarte? ziet er wel nep uit.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

yep, thanks.

Christa22

• 26 berichten
  • 10 stemmen

ja die thanx

Ik dacht dat het hancock was maar toen ik die keek was het heel wat anders hahaha maar was wel met will smith

Ik heb vroeger ook eens een film gekeken over een geest die in een lamp zat (nee geen aladdin )

Het was zo een staande witte lamp en in die bol verscheen steeds een gezicht van een kwaadaardige geest.

Die lamp stond op een zolder volgens mijn.

Weet iemand welke ik bedoel?

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Ik zoek een Duitse (of Oostenrijkse) horrorfilm waarin een jong meisje ziet dat haar ouders vermoord worden, ze zit dan in een inrichting om dat allemaal te verwerken en gaat dan taallessen geven aan een rijk gezin. Maar eenmaal ze daar aangekomen is blijkt de moordenaar die haar ouders vermoord heeft terug te komen (maar dat is niet zo zijzelf blijkt de moordenaar te zijn.

Ik weet me nog een scene te herinneren met een kabellift en een lijk, een lijk onder het overtrek van het zwembad en een draaiende dildo op een wandelpad.

Doet dit iemand een belletje rinkelen? Er werd allesinds Duits gesproken in de film en denk niet dat hij al heel oud is (hoogsten eind jaren 90, begin 2000). Alvast bedankt.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Verdomme, ik heb de film hier ergens liggen denk ik Kan er alleen niet opkomen...

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Metalfist schreef:

Verdomme, ik heb de film hier ergens liggen denk ik Kan er alleen niet opkomen...

Lol, volgens mij had hij ook een voor de hand liggende titel, ik weet dat ik 3 jaar geleden hem wel 1000 keer zei en nu is hij mij compleet ontgaan en kan hem nergens meer terugvinden, heb hem ook niet meer zien liggen in de videotheek

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Friday the 13 th schreef:
Ik zoek een Duitse (of Oostenrijkse) horrorfilm waarin een jong meisje ziet dat haar ouders vermoord worden, ze zit dan in een inrichting om dat allemaal te verwerken en gaat dan taallessen geven aan een rijk gezin. Maar eenmaal ze daar aangekomen is blijkt de moordenaar die haar ouders vermoord heeft terug te komen (maar dat is niet zo zijzelf blijkt de moordenaar te zijn.

Ik weet me nog een scene te herinneren met een kabellift en een lijk, een lijk onder het overtrek van het zwembad en een draaiende dildo op een wandelpad.

Doet dit iemand een belletje rinkelen? Er werd allesinds Duits gesproken in de film en denk niet dat hij al heel oud is (hoogsten eind jaren 90, begin 2000). Alvast bedankt.

Flashback - Mörderische Ferien?

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Flashback - Mörderische Ferien?

Dankuwel, dat is hem !!!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Friday the 13 th schreef:

Lol, volgens mij had hij ook een voor de hand liggende titel, ik weet dat ik 3 jaar geleden hem wel 1000 keer zei en nu is hij mij compleet ontgaan en kan hem nergens meer terugvinden, heb hem ook niet meer zien liggen in de videotheek

Enkele jaren geleden verkrijgbaar in de 1 €-actie bij Carrefour.

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Enkele jaren geleden verkrijgbaar in de 1 €-actie bij Carrefour.

Oei, gemist dan . Heb hem ooit te koop gezien op VHS, maar was toen erg duur en veel geld wil ik hier niet aan geven.

ni1987h

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hoi,

Ik zoek ook een 2 filmtitels:

- Kinderen sluiten ouders op in de kelder, om te zorgen dat ze bij elkaar blijven.

- Familie gaat op vakantie en komen bij een oorlogsmuseum, waarbij ze met de auto van hitler er vandoor gaan en aangezien worden voor hitler en zijn gezin, leuke film..

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

bvd

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

ni1987h schreef:

Hoi,

- Kinderen sluiten ouders op in de kelder, om te zorgen dat ze bij elkaar blijven.

bvd

House Arrest?

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

ni1987h schreef:

Hoi,

- Familie gaat op vakantie en komen bij een oorlogsmuseum, waarbij ze met de auto van hitler er vandoor gaan en aangezien worden voor hitler en zijn gezin, leuke film..

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

bvd

Rat Race?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

008426 schreef:

alvast bedankt.

Yentl

Osama

J. Clouseau

• 980 berichten
  • 1096 stemmen

008426 schreef:

alvast bedankt.

Monsieur Hawarden

She's the Man

notorious_kim

• 910 berichten
  • 1168 stemmen

De rest van de film heeft niets met water te maken hoor, dat was meer een soort drama. Maar dit is het enige dat ik me herinner.

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

@ notorious_kim

twas ne berekende gok

Dark water, Lady in the water of Black Water misschien?

geen enkele van de 3 gezien maja...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.