- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
dalma
-
- 210 berichten
- 665 stemmen
In Film > Algemeen > Jaaaren op zoek naar....:
Lieve mensen ik ben al jaren op zoek naar een oude film welke tittel ik heb vergeten..In grote hoop dacht ik dat jullie mij misschien zouden kunnen helpen met het opsporen van die film..A.U.B....??
Van die film weet ik aleen maar de inhoud en verder niets meer..( Sorry )...
Het gaat over een jongetje, die ziek was ( had een kanker ) en, door z’n ziekte deden zijn vader en opa ze werkelij ALLES voor h'm..
Kochten een paard, steelden ze een paar wolfen uit zoo ( het draait om die wolfen meest ) enz..enz..
Later die jongetje wou z'n paard rijden, die paard in voortuin achter een boom vast gebonden was, en de wolfen in de kelder gesloten waren in een kooi...Toen hij bij paard kwam paard werd helemaal gek en sprong omhoog en wou jongetje dood trappen..
Wolfen uit kelder hoorden ze dat en op een of ander manier werden ze uit kooi naar buiten gerent bij paard kwamen ze en vielen ze die paard aan en redden het jongetje door paard dood te bijten..
Later ( ff in kort..) Jongetje werd jarig, toevallig op kerstmis ! en toen zijn kadootjes te opennen onder de kerstboom bezig was, hij viel in slaap...( winter was )..Op een moment kwamen ze vader zijn opa naar huis en troffen ze jongetje onder de kerstboom zittend slapen ( dachten ze)...maar jongetje was dood....
A.U.B. kunnen jullie mij helpen opsporen die film..??en/of zou misschien iemand ietjes op basis van mijn verhaaltje iets over die film mij vertellen...??
Gr:
- wagabund -
was het geen franse film ? de jongen kreeg ook een miniatuur-auto om zelf mee rond te rijden. Ik kan spijtig nog niet op de titel komen.
chansadres
-
- 39 berichten
- 75 stemmen
Toenet bij Family Guy werd een film op de hak genomen. Je ziet hoe een man een plasticzakje aan het filmen is dat vliegt in de wind. Hij verteld erover hoe mooi het is en dan komt God in beeld van Het is maar een plastic zakje.
Ik zoek dus naar de originele film waar het is parodie van is!
chansadres
-
- 39 berichten
- 75 stemmen
American Beauty
Bedankt! Ik wist dat ik het ergens van kende!
pampie
-
- 163 berichten
- 3665 stemmen
Geen honden, maar varkens denk ik (ik verwarde dat namelijk ook een keer):
hey bedankt man. die 2 heb ik hier thuis in mijn collectie en moet ik binnenkort maar eens herzien. 
zaragorn
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar een film titel voor mijn moeder. Wil haar de film graag voor kerst geven.
Het enige wat ze er nog van weet is het volgende:
Een Ierse vrouw vertrekt naar Amerika. Ontmoet daar een donkere man. Ze krijgen een kind. Zij sterft. Kind gaat naar haar ouders in Ierland. Wanneer de boot vanuit Amerika aankomt vragen de ouders aan alle kinderen of hij het is maar niet aan het donkere kind.
Heeft iemand enig idee welke film dit is. Zoeken op IMDB heeft mij helaas niks opgeleverd.
Graag hulp.
Groeten,
Raymond
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar een film titel voor mijn moeder. Wil haar de film graag voor kerst geven.
Het enige wat ze er nog van weet is het volgende:
Een Ierse vrouw vertrekt naar Amerika. Ontmoet daar een donkere man. Ze krijgen een kind. Zij sterft. Kind gaat naar haar ouders in Ierland. Wanneer de boot vanuit Amerika aankomt vragen de ouders aan alle kinderen of hij het is maar niet aan het donkere kind.
Heeft iemand enig idee welke film dit is. Zoeken op IMDB heeft mij helaas niks opgeleverd.
Graag hulp.
Groeten,
Raymond
google -> black son ireland imdb = the nephew http://www.moviemeter.nl/film/18579
damn I'm good 
Roseicollis
-
- 308 berichten
- 0 stemmen
waar is mijn vraag voor Tarzan gebleven
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
waar is mijn vraag voor Tarzan gebleven
chemdennis
-
- 33 berichten
- 86 stemmen
Hallo allemaal! Ik ben benieuwd wie mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een film (jaren 80). Graag zou ik hem op dvd willen hebben, maar zonder titel begin je niets hè! Bij deze de omschrijving van wat ik er nog van weet:
Een vrijgezelle man koopt een huis. Op een gegeven moment hoort hij piano-muziek, maar er is niemand. Deze mooie muziek komt van een geest die ergens in het huis is ingemetseld, en op zoek is naar rust. De man is van plan haar te helpen. Wat me sterk is bijgebleven: de vrouw wordt door 3 mannen rijdend het water ingereden, daar ze denken dat ze dood is. 1 van de 3 ziet echter nog dat ze leeft en dan is er paniek.
Vaag misschien allemaal, maar wie weet is er toch iemand die weet welke film ik bedoel. Bij voorbaat dank!!!
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Hallo allemaal! Ik ben benieuwd wie mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een film (jaren 80). Graag zou ik hem op dvd willen hebben, maar zonder titel begin je niets hè! Bij deze de omschrijving van wat ik er nog van weet:
Een vrijgezelle man koopt een huis. Op een gegeven moment hoort hij piano-muziek, maar er is niemand. Deze mooie muziek komt van een geest die ergens in het huis is ingemetseld, en op zoek is naar rust. De man is van plan haar te helpen. Wat me sterk is bijgebleven: de vrouw wordt door 3 mannen rijdend het water ingereden, daar ze denken dat ze dood is. 1 van de 3 ziet echter nog dat ze leeft en dan is er paniek.
Vaag misschien allemaal, maar wie weet is er toch iemand die weet welke film ik bedoel. Bij voorbaat dank!!!
http://us.vdc.imdb.com/title/tt0099601/
gokje... vind het wel dom dat ze op een piano begint te jengelen als ze rust wilt... 
chemdennis
-
- 33 berichten
- 86 stemmen
Hallo newG. Je had gelijk: het is inderdaad de film "THE FORGOTTEN ONE". Ik heb een hele mooie jeugdherinnering met en door deze film gehad. Mijn dank is groot!!!
Groetjes,
Dennis
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Heel duf. Laatst zag ik hier op het forum een filmtitel voorbijkomen die ik graag wens aan te schaffen maar, je raad het al, ik ben de titel kwijt.
Het gaat kort gezegd over een "kloon" van Hitler die als jong jongetje wordt ontdekt.
Weet iemand ook de naam van deze, mijns inziens, cult klassieker?
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Boys from Brazil.
De schrijver daarvan (Ira Levin) is nèt van de week overleden. Wel toevallig....
afc
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar de film waarin iemand die geen vrienden heeft een vriendin zoek maar dat lukt niet. En dan koop hij per ongeluk een pakje xl condooms en word hij heel populair. Wie weet de titel van deze film.
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Ik ben op zoek naar de film waarin iemand die geen vrienden heeft een vriendin zoek maar dat lukt niet. En dan koop hij per ongeluk een pakje xl condooms en word hij heel populair. Wie weet de titel van deze film.
volgens mij zit zoiets in 40-year old virgin...
afc
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
volgens mij zit zoiets in 40-year old virgin...
nee die is het niet, is een film uit 2006 dacht ik.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
netraam_1968
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een filmtitel van visser in gevecht met een tonijn:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een titel van een film, waarbij een oude man in een vissersbootje een gevecht met een tonijn levert. Ik vond het een indrukwekkende film, maar ben de titel vergeten. Wie kan mij deze geven?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben al een tijdje op zoek naar een titel van een film, waarbij een oude man in een vissersbootje een gevecht met een tonijn levert. Ik vond het een indrukwekkende film, maar ben de titel vergeten. Wie kan mij deze geven?
The Old Man and the Sea uit 1958 met Spencer Tracy.
stinissen (crew films & series)
-
- 23487 berichten
- 77002 stemmen
Of de remake uit 1990
daviddoelen
-
- 663 berichten
- 6612 stemmen
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar de titel van een film waarin een negroïde vrouw samen met haar dochter in dienst is bij een blanke familie. De dochter schaamt zich voor haar afkomst en doet zich voor als blank meisje. De film eindigt met een scene waarin de kist van haar moeder in een witte koets door de straten wordt gereden.
Alvast bedankt
netraam_1968
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Dank je hartelijk! Dat is precies wat ik zocht!
netraam_1968
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Prachtig dat jullie zo snel reageren, ik heb de remake gezien van de film. Dank je voor je hulp 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar de titel van een film waarin een negroïde vrouw samen met haar dochter in dienst is bij een blanke familie. De dochter schaamt zich voor haar afkomst en doet zich voor als blank meisje. De film eindigt met een scene waarin de kist van haar moeder in een witte koets door de straten wordt gereden.
Alvast bedankt
daviddoelen
-
- 663 berichten
- 6612 stemmen
Dat is 'm. Bedankt!
v2000
-
- 132 berichten
- 206 stemmen
Nee, Easy Rider kan het niet zijn. Deze film speelt zich af in Baja California (Mexico dus).
v2000
-
- 132 berichten
- 206 stemmen
Ik zoek een Amerikaanse horrorfilm, waarschijnlijk uit eind jaren 90 of begin jaren 0. Is een beetje een alternatieve film, speelt zich af in een motel dat helemaal is afgesneden van de buitenwereld door sneeuwval. Een voor een worden de gasten vermoord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.