• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.905 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.119 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

gideonvdb schreef:

the ape man?

Ja, dat kan 'm wel eens zijn!!! Of 'The Ape'! Thanks!

Tjemig, ik wist niet dat ie al zo oud was!!!!! (Wel met Bela Lugosi )

Die film was zelfs al belegen toen ik nog maar een jochie was (en dat zegt al heel wat!)

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

gideonvdb schreef:

the ape man?

Bij nader inzien was het deze toch niet? (deze loopt namelijk goed af!). Het lijkt me ook niet 'the Ape' met Boris Karloff. Blast!!!

Toch leek de film die ik bedoel hier erg op, alleen leek het 'in-een-monster-veranderen' me in mijn film besmettelijk????

4444

• 3 berichten
  • 7 stemmen

Ik probeer al een tijdje de naam van een film te vinden, maar het lukt me niet. Ik weet alleen dat iemand drugs inspuit bij de hoofdpersoon en dat de hoofdpersoon daardoor de hele tijd moet blijven bewegen, anders gaat hij dood.

Weet iemand welke film ik bedoel?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Crank?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van een Japanse/Koreaanse horrorfilm waarin een koppel een meisje (?) aanrijdt wiens geest vervolgens het koppel achtervolgt.

platesman

• 70 berichten
  • 49 stemmen

hallo mensen,ik weet niet of ik hier in de juiste topic zit maar ik zoek een naam van de film die ik als kind eens gezien heb en hem nu nog eens wil zien.het ging over een huis vol met geesten.enige scenes die ik nog weet is dat die man eens aan het werken was en zen hamer ergens legde en een seconde later was hij weg.hij was ook eens verkracht door een geest(vrouw) vrouw die van de trap kwam.wat ik me ook nog herinner was dat die familie op het einde van de film verhuisde en na enkele jaren begon het spelletje opnieuw. er zaten ook verschillende geesten in het huis.iemand een idee was het zou kunnen zijn? alvast bedankt.

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

platesman schreef:

hallo mensen,ik weet niet of ik hier in de juiste topic zit maar ik zoek een naam van de film die ik als kind eens gezien heb en hem nu nog eens wil zien.het ging over een huis vol met geesten.enige scenes die ik nog weet is dat die man eens aan het werken was en zen hamer ergens legde en een seconde later was hij weg.hij was ook eens verkracht door een geest(vrouw) vrouw die van de trap kwam.wat ik me ook nog herinner was dat die familie op het einde van de film verhuisde en na enkele jaren begon het spelletje opnieuw. er zaten ook verschillende geesten in het huis.iemand een idee was het zou kunnen zijn? alvast bedankt.

Ik weet bijna zeker dat je het over de tv-film The Haunted 1991 hebt. Is een erg goede, spannende film, ik heb 'm ook als kind gezien en vele keren erna. Helaas niet op dvd of video uitgebracht.

Op Youtube zijn enkele scènes te vinden:

The Haunted-scène

platesman

• 70 berichten
  • 49 stemmen

bedankt,het is inderdaad the haunted 1991. heb mij eens aangemeld op youtube en heb ook al de beruchte rape scene gezien.het is blijkbaar een tv-film en niet op dvd te verkrijgen.ik heb deze film als kleine jongen gezien en heeft me wekenlang bezig gehouden.jammer dat ik niet aan dit exemplaar kan geraken.

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Ik zoek de titel van een (waarschijnlijk) bekende film. Een in het begin nog keurige zakenman wordt steeds agressiever en gewelddadiger. Hij vermoordt iemand die bij hem aan tafel komt zitten van achteren. Er is iets met een restaurant waar hij vaak komt en iets met visitekaartjes wat ik me herinner. Op het eind gebeurt er iets in een trappenhuis meen ik.

Moest er opeens aan denken en vond het vervelend dat ik de titel niet weet.

dank.........................

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Visitekaartjes... moet wel haast American Psycho zijn...

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Ja, dus dát is American Psycho, haha...... snel maar eens opnieuw kijken. Vond 'm destijds best wel goed.

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

Ik ben op zoek naar een film uit de jaren 60 of 70. Het gaat over een groep motorcrossers die door de woestijn van Baja California trekken. Er doen zich een aantal dramatische gebeurtenissen in voor, met - als ik me goed herinner - een motorrijder die van een klip de zee inrijdt.

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

v2000 schreef:

Ik ben op zoek naar een film uit de jaren 60 of 70. Het gaat over een groep motorcrossers die door de woestijn van Baja California trekken. Er doen zich een aantal dramatische gebeurtenissen in voor, met - als ik me goed herinner - een motorrijder die van een klip de zee inrijdt.

http://www.moviemeter.nl/film/367 easy rider?

Scaelo

• 38 berichten
  • 47 stemmen

Ik ben op zoek naar films waarin het wapen 'de sniper' centraal staat. Ik weet niet wat het is, maar dit soort films vind ik gewoon erg leuk. Nu heb ik er al een paar gezien:

enemy at the gates

shooter

sniper

sniper 2

sniper 3

Weten jullie nog meer van dit soort films?

BVD!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Volgens mij zit je een beetje in het verkeerde topic maar ik moest meteen aan Leon denken...

Scaelo

• 38 berichten
  • 47 stemmen

Hmm ja ik zit in het verkeerde topic zie ik nu. I'm sorry.

Idol

• 235 berichten
  • 363 stemmen

Ik zoek een serie van vroeger, maar ik heb geen idee hoe deze serie heet en of deze nog ergens te krijgen is:

het gaat over een jongen die buiten bewust zijn is en allerlei avonturen beleefd... hij werd denk ik 10 jaar geleden op de tv uitgezonden... en was erg spannend

en volgens mij zocht hij zijn vader, tijden zijn buiten bewustzijn maar dat weet ik niet meer zeker.

iemand een idee?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Idol schreef:

Ik zoek een serie van vroeger, maar ik heb geen idee hoe deze serie heet en of deze nog ergens te krijgen is:

het gaat over een jongen die buiten bewust zijn is en allerlei avonturen beleefd... hij werd denk ik 10 jaar geleden op de tv uitgezonden... en was erg spannend

en volgens mij zocht hij zijn vader, tijden zijn buiten bewustzijn maar dat weet ik niet meer zeker.

iemand een idee?

Lijkt op: http://www.moviemeter.nl/film/4327

Idol

• 235 berichten
  • 363 stemmen

nee deze is het niet... het was echt een serie, en de hoofdrolspeler is bewusteloos in je gaat als het ware mee in zijn hoofd waar hij een avontuur beleefd.

Roseicollis

• 308 berichten
  • 0 stemmen

Hoi

Welke Film is nou percies

die ene Film met die HuurMoordenaares

The Assasin heet tie

maar ken um hier niet vinden op deze site

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Point of No Return

(beetje googlen en je heb hem zo)

KampF_

• 31 berichten
  • 138 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waarin een groep mensen zit opgesloten in één kamer. Ze moeten elkaar vermoorden, en de winnaar/sterkste mag er uit. Iemand vertelde mij dit, maar wist de titel niet.

Iemand een idee ?

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

saw 2 misschien

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

KampF_ schreef:

Ik ben op zoek naar een film waarin een groep mensen zit opgesloten in één kamer. Ze moeten elkaar vermoorden, en de winnaar/sterkste mag er uit. Iemand vertelde mij dit, maar wist de titel niet.

Iemand een idee ?

House of 9

pampie

• 163 berichten
  • 3665 stemmen

hoi moviefreaks. misschien weten jullie welke film ik bedoel. het gaat om een film van productiejaar ergens tussen 1995 en 1997. het verhaal van de film is volgens mij dat er een kunstobject gestolen word en dat gebeurt op de perfecte manier. om 12 uur 's nachts tijdens het luiden van de klok kunnen de rovers 12 keer op het dak rammen elke keer op de klokslag. en dan komen ze geloof ik via het dak naar beneden om het weg te halen.

ook is er een scene dat er een vrouw heel beweeglijk door laserstralen heenbeweegt.

wie o wie.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

100% zeker Entrapment.

pampie

• 163 berichten
  • 3665 stemmen

hey. bedankt jongens. dat is m inderdaad. ben alleen wel verbaasd over het feit dat ie uit 99 komt.

maar echt top voor het meedenken.

pampie

• 163 berichten
  • 3665 stemmen

een nieuwe. en nou is het niet de bedoeling om jullie bezig te houden maar er is nog iets wat ik me al best lang afvraag.

als het goed is zijn er 2 misdaadfilms of iets in die richting waarin menselijke lichaamsdelen of ingewanden aan hond(en) gevoerd worden.

vraag me dus weleens af welke dat ook alweer zijn.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Geen honden, maar varkens denk ik (ik verwarde dat namelijk ook een keer):

http://www.moviemeter.nl/film/52

http://www.moviemeter.nl/film/121

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.