• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.886 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.625 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

robhut

• 4 berichten
  • 0 stemmen

ik ben al een tijd op zoek naar een film waarvan ik de titel niet weet.

de film gaat over 2 jongens die moet de computer een droomvrouw fabriceren. iemand een idee??? [email protected]

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Kan al ergens anders.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Weird Science, maar hoort in dit topic. Je hebt dat hier trouwens enkele weken geleden ook al eens gevraagd en antwoord gekregen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Slotje.

lambf

• 25 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film. Ik weet niet meer helemaal hoe hij afspeelde, maar hij ging iedergeval over terroristen. Bij een scéne hadden ze met een busje met explosieven in een (Belangrijk?) kantoorgebouw gereden.

Een andere scéne was met een gekaapte schoolbus, waarbij een hoop gedoe was en een hoop mensen uit waren gekomen. Maar net op het moment dat de laatste mensen naar buiten moesten, lieten de terroristen zichzelf, en daarmee de bus, ontploffen.

nietdatdus

• 222 berichten
  • 843 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een (tv)film die ik jaren geleden een keer in België heb gezien.

Het ging over een meisje dat naar het winkelcentrum ging met vriendinnen en haar moeder bracht hen erheen, het was s'avonds laat.

Toen ze er waren stapte iedereen uit maar toen kwam het meisje erachter dat ze r portemonee nog in de auto had laten liggen.

Toen ze de deur opendeed reed er een vrachtwagen volop de auto in en sleurde het meisje mee.

Ze zat vast onder de brandende vrachtwagen en de brandweermannen probeerde het vuur te blussen met van dat witte spul, maar dan zou ze stikken.

Uiteindelijk zag een brandweerman haar en zorgde ervoor dat ze ophoudden met te blussen en probeerde het meisje te redden.

Volgens mij overleefde ze het.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Kzit ook met een film die ik niet kan thuis brengen. Een vriendin van me sprak over een film die ze had gezien waarin een man met z'n ruimteschip neerstort op een planeet. Daar stort ook een soort hagedisman (een reptielachtig ruimtewezen blijkbaar) neer met z'n schip. Ze werken samen om te kunnen overleven op de planeet. Na een tijdje krijgt het hagediswezen een kind (blijkt tweeslachtig te zijn en zichzelf te bevruchten) maar sterft bij de bevalling. Daarop bekommert de man zich over het hagediskind....

Ik weet zelfs niet van welke tijd het is, laat staan uit welke film dit is. Hopelijk kan iemand me helpen.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

lambf schreef:

Ik ben op zoek naar een film. Ik weet niet meer helemaal hoe hij afspeelde, maar hij ging iedergeval over terroristen. Bij een scéne hadden ze met een busje met explosieven in een (Belangrijk?) kantoorgebouw gereden.

Een andere scéne was met een gekaapte schoolbus, waarbij een hoop gedoe was en een hoop mensen uit waren gekomen. Maar net op het moment dat de laatste mensen naar buiten moesten, lieten de terroristen zichzelf, en daarmee de bus, ontploffen.

The Interpreter

Dat gebouw is het VN-gebouw waar ze een aanslag willen plegen op een Afrikaans staatshoofd. Als één van de belangrijke figuren in die bus zit slagen de terroristen erin de bus te laten ontploffen.

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Film Pegasus schreef:

Kzit ook met een film die ik niet kan thuis brengen. Een vriendin van me sprak over een film die ze had gezien waarin een man met z'n ruimteschip neerstort op een planeet. Daar stort ook een soort hagedisman (een reptielachtig ruimtewezen blijkbaar) neer met z'n schip. Ze werken samen om te kunnen overleven op de planeet. Na een tijdje krijgt het hagediswezen een kind (blijkt tweeslachtig te zijn en zichzelf te bevruchten) maar sterft bij de bevalling. Daarop bekommert de man zich over het hagediskind....

Ik weet zelfs niet van welke tijd het is, laat staan uit welke film dit is. Hopelijk kan iemand me helpen.

http://www.moviemeter.nl/film/1472

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Hey Wouter, bedankt. Hopelijk vind ik de film ook ergens op dvd of zo. Dan kan ik hem eens zien.

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

v2000 schreef:

Ik ben op zoek naar een Franse film, waarschijnlijk uit de jaren 70. Nogal een rauwe misdaadfilm over prostitutiuees en pooiers. Er komt o.a. een scène in voor waarin een misdadiger wordt gedwongen om zijn eigen broer oraal te bevredigen.

Echt niemand?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3282 stemmen

Niemand die durft te zeggen dat ze deze film hebben gezien.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Hannibal schreef:

Niemand die durft te zeggen dat ze deze film hebben gezien.

Zoiets schoot ook door mijn hoofd ja...

starbright boy (moderator films)

• 22420 berichten
  • 5127 stemmen

Ik heb een film gezien waar een scene in zat die daar sterk op leek, maar dat was een canadese film uit 2003, ook over pooiers en (mannelijke) prostituees. Die zal het dus niet zijn.

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Film Pegasus schreef:

Hey Wouter, bedankt. Hopelijk vind ik de film (Enemy Mine) ook ergens op dvd of zo. Dan kan ik hem eens zien.

Ik heb de film bij play.com gevonden, voor tien euro (incl. verzending). Koopje toch?

De site is sowieso een goede tip om films op dvd te vinden, die je graag wilt hebben, maar eerder nergens kunt vinden. De prijzen zijn niet hoog en de verzending is altijd bij de prijs in. Na bestelling ontvang je de dvd binnen vijf werkdagen.

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Ik heb de film bij play.com gevonden, voor tien euro (incl. verzending). Koopje toch?

De site is sowieso een goede tip om films op dvd te vinden, die je graag wilt hebben, maar eerder nergens kunt vinden. De prijzen zijn niet hoog en de verzending is altijd bij de prijs in. Na bestelling ontvang je de dvd binnen vijf werkdagen.

heb die film voor 4,99€ gekocht bij mediamarkt... als je online films wilt bestellen heb ik de raad om verschillende sites te bezoeken en de prijzen te vergelijken... Er zit soms ongelooflijk veel verschil op die prijzen...

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die ik jaren geleden talloze keren op tv heb gezien. Het gaat over een kerel (bekende speler, maar ben de naam kwijt) die met zijn vrouw aankomt in een hotel (toch?), en daar een of andere vreemde eigenaar treft. Die eigenaar heeft volgens mij een nepneus, en de hoofdpersoon ziet dat. Ze proberen te ontsnappen, maar dat lukt niet, en ze komen bij een of andere vuilnisbelt waar twee vieze blobs leven. Uiteindelijk ontsnappen ze toch wel, gaan ze naar de politie, maar de eigenaar is een hele goede vriend van de politie, etc, etc.

Hele slechte film, maar zo slecht dat 'ie toch bijna goed wordt. Begint met een "s," dacht ik. Ik ben altijd de titel kwijt.

EDIT: Nothing But Trouble.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

newG schreef:

(quote)

heb die film voor 4,99€ gekocht bij mediamarkt... als je online films wilt bestellen heb ik de raad om verschillende sites te bezoeken en de prijzen te vergelijken... Er zit soms ongelooflijk veel verschil op die prijzen...

Ik kan beter eerst eens kijken in mediamarkt. Dat is altijd gemakkelijker vind ik dan via het net.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2552 stemmen

Oké wie kan me helpen.

Ik zoek een film ergens uit de jaren 80 over een man die gesetteld is met een vrouw en kind, maar op een avond komen 3 van z'n vrienden hem opzoeken in een camper en ze hebben kaartjes voor één of andere belangrijke bokswedstrijd of iets dergelijks en hij besluit om mee te gaan met z'n vrienden.

Eenmaal onderweg komen ze in de file en besluiten ze om een schort cut te nemen, maar dit blijkt helemaal verkeerd uitgepakt te hebben, want ze komen in één of andere achterbuurt terecht met allemaal criminelen enz. Hiervoor proberen ze te ontsnappen, ze zijn volgens mij ook getuige van een drugsdeal en de dealer probeert ze te pakken, omdat ze getuigen hiervan zijn.

Hij en z'n vrienden worden dan de hele film gevolgd door deze dealer en z'n handlangers en ze moeten echt alle capriolen uit de kast halen om uit de handen te blijven van ze.

Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben, ik dacht altijd dat deze film Midnight Run heette, maar toen ik 'm hier zocht kwam op een andere film uit. Dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Thanks in advance.

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

Shinobi schreef:

Oké wie kan me helpen.

Ik zoek een film ergens uit de jaren 80 over een man die gesetteld is met een vrouw en kind, maar op een avond komen 3 van z'n vrienden hem opzoeken in een camper en ze hebben kaartjes voor één of andere belangrijke bokswedstrijd of iets dergelijks en hij besluit om mee te gaan met z'n vrienden.

Eenmaal onderweg komen ze in de file en besluiten ze om een schort cut te nemen, maar dit blijkt helemaal verkeerd uitgepakt te hebben, want ze komen in één of andere achterbuurt terecht met allemaal criminelen enz. Hiervoor proberen ze te ontsnappen, ze zijn volgens mij ook getuige van een drugsdeal en de dealer probeert ze te pakken, omdat ze getuigen hiervan zijn.

Hij en z'n vrienden worden dan de hele film gevolgd door deze dealer en z'n handlangers en ze moeten echt alle capriolen uit de kast halen om uit de handen te blijven van ze.

Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben, ik dacht altijd dat deze film Midnight Run heette, maar toen ik 'm hier zocht kwam op een andere film uit. Dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Thanks in advance.

Judgment Night (1993)

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2552 stemmen

^^Juist dank u, ik zat de hele tijd maar te zoeken op Midnight.

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Okee, ik zoek een film. Ik heb me rot gezocht op inet, IMDB en dvdempire maar het is me niet gelukt. Ik dach dat het plato's run was, film gekocht omdat ie nergens verhuurd wordt, blijkt het niet de film te zijn.

Ik weet niet zo veel meer van de film maar wat ik nog weet is het volgende:

Hoofdrolspeler is een blonde kerel met wat langer haar. Hij speelt een ex-navy seal. (Iets wat hij om de 5 minuten moet zeggen). Op het laatst gaan ze iets overvallen/inbreken en heeft hij een zwarte hoofddoek op.

Op een gegeven moment wordt hij gevraagd om een missie te doen, hij heeft dan geen zin. Een vrouw vraagt het toch om te doen maar hij heeft zijn been/voet/enkel gebroken, dan staat hij op van een bankje, smijt zijn krukken aan de kant en zegt wéér: ik ben toch een navy seal.

Van wat ik me kan herinneren heeft hij nog een paar van die superhuman acties.

Het speelt zich af in een mooie zonnige omgeving. Film zal van de jaren 90 zijn, echte B-film.

Het is niet:

Plato's run

Delta force reeks

Navy SEALs

U.S. Seals reeks / frogmen

Missing in action reeks

Alvast bedankt!

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

mixxmunky schreef:

Okee, ik zoek een film. Ik heb me rot gezocht op inet, IMDB en dvdempire maar het is me niet gelukt. Ik dach dat het plato's run was, film gekocht omdat ie nergens verhuurd wordt, blijkt het niet de film te zijn.

Ik weet niet zo veel meer van de film maar wat ik nog weet is het volgende:

Hoofdrolspeler is een blonde kerel met wat langer haar. Hij speelt een ex-navy seal. (Iets wat hij om de 5 minuten moet zeggen). Op het laatst gaan ze iets overvallen/inbreken en heeft hij een zwarte hoofddoek op.

Op een gegeven moment wordt hij gevraagd om een missie te doen, hij heeft dan geen zin. Een vrouw vraagt het toch om te doen maar hij heeft zijn been/voet/enkel gebroken, dan staat hij op van een bankje, smijt zijn krukken aan de kant en zegt wéér: ik ben toch een navy seal.

Van wat ik me kan herinneren heeft hij nog een paar van die superhuman acties.

Het speelt zich af in een mooie zonnige omgeving. Film zal van de jaren 90 zijn, echte B-film.

Het is niet:

Plato's run

Delta force reeks

Navy SEALs

U.S. Seals reeks / frogmen

Missing in action reeks

Alvast bedankt!

doet me denke aan de reeks met hulk hogan assault on devils island en assault on death mountain... Maar het is te lang geleden dat ik diie films gezien heb om zeker te zeggen dat het die zijn

jaaptrekhaak

• 10 berichten
  • 15 stemmen

(afbeelding)

uit welke film komt dit?

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

newG schreef:

(quote)

doet me denke aan de reeks met hulk hogan assault on devils island en assault on death mountain... Maar het is te lang geleden dat ik diie films gezien heb om zeker te zeggen dat het die zijn

Ik denk niet dat het deze film is, als Hulk Hogan er in had gespeeld dan had ik dat wel onthouden ga ik vanuit.

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

jaaptrekhaak schreef:

(afbeelding)

uit welke film komt dit?

What Dreams May Come

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

What Dreams May Come

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

mixxmunky schreef:

(quote)

Ik denk niet dat het deze film is, als Hulk Hogan er in had gespeeld dan had ik dat wel onthouden ga ik vanuit.

Gevonden! Deadly Heroes

jaaptrekhaak

• 10 berichten
  • 15 stemmen

ik ben mijn film screenshot folder aant doornemen en kwam deze tegen, geen idee alleen welke film.

Uit welke film komt dit?

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.