• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

bart15 schreef:

In Film > Algemeen > Welke film?:

Mijn zus wil een film zien over een journaliste die terug gaat naar high-school om daar een reportage te maken. Ze wordt dan verliefd op haar leraar.

Genre is komedie

Sorry dat ik verder geen acteurs etc. kan melden

Dat is Never Been Kissed.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

dommelpiershil schreef:

ik ben op zoek naar een film die al aardig oud is zo'n 25 jaar schat ik

dat is een film waar er brand is uitgebroken op een raffinaderij.

weet iemand wat ?

Wellicht Le Salaire de la Peur of de remake daarvan Sorcerer?

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

ping_uin schreef:

Nu ik hier toch ben nog maar een proberen. deze zoek ik al langer en ik heb hier gezien dat ik niet de enige ben maar niemand weet de titel. Een groep kinderen wordt ergens in een grot in het bos door een paar bankovervallers in gijzeling gehouden. de overvallers hebben alle(3) een masker op, een van een clown of zo een ander draagt een masker van Howard Duck of zo.

Wie kan mij hier aan helpen?

Ik heb dus ook heel lang gezocht naar deze film en heb uiteindelijk de titel gevonden en zelfs de film op video!

Het gaat om de tv-film Fortress uit 1986: http://www.moviemeter.nl/film/4508

Als je geïnteresseerd bent in de videoband, mail me maar!

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

hallo, ik zoek een film waar er allemaal vreemde dingen gebeuren, ik geloof dat er ook een vader op zijn sterfbed lag en zijn zoon nog wilde zien. en op een gegeven moment regende het kikkers... ja, het regende kikkers, als klap op de vuurpijl. iemand viel toen ook keihard op z'n smoelwerk.

dat is alles nog wat ik ervan weet.

weet iemand hem?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Magnolia

dommelpiershil

• 2 berichten
  • 0 stemmen

he ik ben op zoek naar een film waarbij in het begin een dino ei(eieren) worden gevonden onder/in een metro station

dan komen die uit. later ontdekken ze duizenden eieren onder grond

en komen die uit dan komen er 3 F-16 en bommarderen dat metro station iemand een idee?

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

dommelpiershil schreef:

he ik ben op zoek naar een film waarbij in het begin een dino ei(eieren) worden gevonden onder/in een metro station

dan komen die uit. later ontdekken ze duizenden eieren onder grond

en komen die uit dan komen er 3 F-16 en bommarderen dat metro station iemand een idee?

godzilla http://www.moviemeter.nl/film/759

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

Mochizuki Rokuro

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die heel veel op Scary Movie lijkt. Ik dacht dat hij hier heel laag scoorde.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Shriek misschien?

bart15

• 2 berichten
  • 0 stemmen

harstikke bedankt namens mijn zus

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Ik heb dus ook heel lang gezocht naar deze film en heb uiteindelijk de titel gevonden en zelfs de film op video!

Het gaat om de tv-film Fortress uit 1986: http://www.moviemeter.nl/film/4508

Als je geïnteresseerd bent in de videoband, mail me maar!

Heeeeeeee Bubblez

harstike bedankt, ben echt al heel lang op zoek naar deze titel.

Ik ga even zoeken of ik hem kan vinden, anders mail ik je zeker

Groet Ping_uin

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit waarschijnlijk in het verkeerde forum maar ik gok het er toch op.

Wie kan mij iets vertellen over een docu die zich af speelt in een gevangenis in de VS. Jonge mensen die voor kleine vergrijpen zijn op gepakt worden geestelijk aangepakt door een stel gevangenen die al meerdere keren levenslang hebben. Door deze aan pak hopen ze dat de pubers weer op het rechte pad kunnen krijgen.

Het eindigt met een overzicht wat er 15 jaar later van ze terecht is gekomen.

Woopi Yannick

• 31 berichten
  • 30 stemmen

Ik zoek ook een film, die ik lang geleden is een stukje heb gezien, maar graag nog eens wil bekijken. Maar ik ken de titel niet
Het enige dat ik nog weet, dat het een horrorfilm is, en het speelde zich af in een zwembad. En het eerste slachtoffer werd gedood, doordat ze van een glijbaan ging, en ze werd zo een beetje doorboord daar, weet er iemand hoe deze film noemt??

BVD

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik zoek trouwens een film uit de eighties over een vrouwelijke conan die in een vrouwengemeenschap is opgegroeid alwaar ze mannen niet kunnen verdragen. (overdreven feminisme alshetware). dan wordt deze meid op pad gestuurd om zwanger te worden. En dan krijg ze de zware taak om de liefde te bedrijven met een soort dat je haat. Daarnaast veel zwaard en bloot. Iemand?

dray

• 192 berichten
  • 786 stemmen

dray schreef:

Ik heb al een tijd een verhaal in mijn hoofd en ik weet niet of ik het in een film heb gezien of dat het een aflevering van een serie is. Of misschien een boek (maar dan ga ik wel naar boekmeter.nl).

Het verhaal is dat van een vrouw wiens broer óf vermist óf gekidnapt is. Haar man zet zig eerst in, maar blijkt de kidnapper te zijn. Zijn zwager is hoogbegaafd en hierdoor weet deze hoe security codes (die om een vaste tijd veranderen) bij diverse banken werken. De man blijkt ook een ex-werknemer bij een bank te zijn...

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.

Niemand? Dan toch maar eens bij BoekMeter kijken... :s

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

de enige vrouwelijke conan die ik ken is Red sonja

maar die moest niet zwanger worden

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Dat is hem, bedankt.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1828 stemmen

ik zoek een film, ik herrinder me nog dat in een cafe een blanke jongen ruzie zocht met een zwarte man (die blanke jongen wilde een beetje stoer doen voor z'n vrienden) die zwarte man werd daarna door hem neergelagen buiten met een paal die daar stond.

Een andere scene die ik ook nog uit de film ken is dat die blanke dan in de gevangenis zit en een of andere reus zijn schoenen wilt waarop de blanke hem in elkaar trapt.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

P8rb schreef:

ik zoek een film, ik herrinder me nog dat in een cafe een blanke jongen ruzie zocht met een zwarte man (die blanke jongen wilde een beetje stoer doen voor z'n vrienden) die zwarte man werd daarna door hem neergelagen buiten met een paal die daar stond.

Een andere scene die ik ook nog uit de film ken is dat die blanke dan in de gevangenis zit en een of andere reus zijn schoenen wilt waarop de blanke hem in elkaar trapt.

shaft.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

De remake idd.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1828 stemmen

Danku

Bigby

• 14 berichten
  • 395 stemmen

Hey, deze film is uit de jaren 50 of 60, wel in kleur. Een groep mensen (wetenschappers) komt terecht op een eiland en ze ontdekken dat er allemaal 'reuze' dieren rondzwerven, zoals een reuze bij en reuze krabben... Aan het eind ontsnappen ze via een luchtballon. Deze film is zo'n 15 jaar geleden vaak op tv geweest, wil hem absoluut nog een keer zien, maar weet bij god niet meer hoe hij heet.

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

Bigby schreef:

Hey, deze film is uit de jaren 50 of 60, wel in kleur. Een groep mensen (wetenschappers) komt terecht op een eiland en ze ontdekken dat er allemaal 'reuze' dieren rondzwerven, zoals een reuze bij en reuze krabben... Aan het eind ontsnappen ze via een luchtballon. Deze film is zo'n 15 jaar geleden vaak op tv geweest, wil hem absoluut nog een keer zien, maar weet bij god niet meer hoe hij heet.

Mysterious Island

http://www.moviemeter.nl/film/11954

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ray harryhausen's masterpiece mysterious island

nidayi

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Bij Enfants du Paradis, Les (1945):

hallo ik zoek een film uit ong 1957 met lesly caron en mel ferrer de titel is LILY is ooit op TCM gespeeld helaas niet opgenomen.Misschien een tip waar hij te vinden is?BvB vriendelijk dank.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Je bedoelt de charmante film Lili...

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

nidayi schreef:

Bij Enfants du Paradis, Les (1945):

hallo ik zoek een film uit ong 1957 met lesly caron en mel ferrer de titel is LILY is ooit op TCM gespeeld helaas niet opgenomen.Misschien een tip waar hij te vinden is?BvB vriendelijk dank.

Hij is gewoon op dvd verkrijgbaar

http://www.moviemeter.nl/film/3671/info/

en klik op vergelijk prijzen van deze dvd

midgeh

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > hoe heet deze film??:

Hallo idereen,

Ik heb een paar jaar geleden een film gezien, die ik wel leuk vond, nu wil ik de film herzien maar ik weet de titel niet meer, misschien kan 1 van jullie mij helpen,

het gaat over een mannelijke fee die door zijn gebroken toverstok wensen verprutst, hij ontmoet een jongen en een meisje waarvan hun vader een auditie gaat doen voor een rol in een musical/ opera?. De fee wil hen graag helpen maar door zijn gebroken (en gelijmde) toverstaf mislukken zijn wensen de vader (die koetsier is) verandert met koets, paard en al in een standbeeld. Er is nog een slechte fee in beeld, maar ik weet niet meer waarom dit was. In ieder geval zat ze hem behoorlijk dwars.

Kan iemand door dit te lezen zo gauw op de titel komen?

Bij voorbaat dank

Midge H

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.