• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

pmimmy

• 1 berichten
  • 0 stemmen

De film gaat over 2 (?) mannen die het licht bedienen op een soort lichtboot? Ze worden aangevallen door lui van buitenaf en er wordt nogal gemoord op de boot. Het is een thriller. Ik ken het verhaal niet maar mijn man pioekert er al een poosje over. Iets in de titel met Light?

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

De Franse Tekenfilm (2004 dacht ik) gaat over een wielrenner die al sinds zijn 4de een obsessie heeft voor fietsen. Zijn kleine omaatje traint hem daar bij en rond zijn 18de mag hij dan mee doen met de Tour de France. Maar daar zijn Gangsters uit New York City die de 4 beste wielrenners onder de wedstrijd opeens ontvoeren. Waaronder de hoofdpersonage (geen idee hoe hij heet). Zijn oma gaat hem samen met haar hond proberen te redden door met de boot (geloof ik) naar Amerika te gaan.

Komt iemand op de titel? Hij is trouwens geloof ik uitgeroepen tot animatie film van het jaar. De hoofdpersonage zegt maar een zin in de hele film net als zijn oma.

Alvast bedankt

timburton

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

Ik ben op zoek naar een Franse film, waarschijnlijk uit de jaren 70. Nogal een rauwe misdaadfilm over prostitutiuees en pooiers. Er komt o.a. een scène in voor waarin een misdadiger wordt gedwongen om zijn eigen broer oraal te bevredigen.

brucecampbell

• 3316 berichten
  • 7407 stemmen

pmimmy schreef:

De film gaat over 2 (?) mannen die het licht bedienen op een soort lichtboot? Ze worden aangevallen door lui van buitenaf en er wordt nogal gemoord op de boot. Het is een thriller. Ik ken het verhaal niet maar mijn man pioekert er al een poosje over. Iets in de titel met Light?

Lightship

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik zoek een serie over een soort black beauty

samen met een kereltje hebben ze verschillende avonturen

de serie is vaak op duitsland geweest

en het is niet fury

deze is meer van rond 1985

wat ik nog weet dat het menneke samen met dat paard op het strand rijd bij de begin en eind tune

en wat ik ook nog weet is dat het mannetje er als een schoffie uitzag

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Silas (met z'n fluit)

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ja dat kan hem zijn ik zal eens googelen

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

yes dat is hem bedankt thnx Mug

Francis66

• 1 berichten
  • 0 stemmen

HELP!!

Vandaag is een vriend van me overleden...nu zijn we heel erg hard op zoek naar een film waarin Mahalia jackson als ik t goed heb speelt...die speelt de werkster bij een blank gezin (dacht ik) en die vrouw bevalt van een gekleurde...kind wordt af gestaan..en dan jaren later overlijd de vrouw en lopen ze achter de koets en dan wordt dat nummer gezongen die we zoeken....Hoop echt dat iemand me op snelle termijn kan helpen...alvast heel erg bedankt!!! Francis

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Imitation of Life misschien? Al klopt die niet helemaal met hoe je het beschrijft.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

IMDb heeft maar twee films van d'r staan...

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Volgens mij heeft kos gelijk, het moet Imitation of Life zijn. En het nummer dat Mahalia Jackson bij de begrafenis zingt is volgens mij "Trouble of the World".

Hannibal

• 9359 berichten
  • 3282 stemmen

"In the 1959 remake of the film "Imitation of Life" Mahalia Jackson portrays the choir soloist, singing "Trouble of the World" at Annie's funeral. She has no speaking lines, but her singing performance highlights the climactic scene."

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Mahalia_Jackson

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ze zingt idd in het koor, maar speelt niet de betreffende werkster.

Er is wel een zwarte werkster en ook een halfbloed dochter.

Nu ik er over nadenk, er was idd een koets, het moet die film wel zijn.

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Francis,

Allereerst gecondoleerd.

Mahalia Jackson zingt in Imitation of Life het lied "Trouble of the World". Misschien heb je hier wat aan?

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Misschien wel één van de mooist gezongen stukken ooit op film overigens.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

http://www.imdb.com/title/tt0759952/

American Zeitgeist nog niet op de site ? Geen normale distributie ?

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Misschien wel één van de mooist gezongen stukken ooit op film overigens.

Tránen met tuiten huil ik elke keer als ik die scene zie!

adrieweel

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > niet gevonden:

hallo ik ben adrie en ben al een week op zoek naar een titel van een film waarin volgens mij een zogenaamd geschorste politieagente zwanger naar een ander deel van amerika gaat en daar neergestoken wordt in haar buik door een crimineel dan blijkt zij een kussen te dragen en schiet hem neer

wie kan mij helpen aan de titel

ps ik ben nieuw op dit forum dus ecxuses als ik wat fout doet

bedankt en fijn weekeinde

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

adrieweel schreef:

In Film > Algemeen > niet gevonden:

hallo ik ben adrie en ben al een week op zoek naar een titel van een film waarin volgens mij een zogenaamd geschorste politieagente zwanger naar een ander deel van amerika gaat en daar neergestoken wordt in haar buik door een crimineel dan blijkt zij een kussen te dragen en schiet hem neer

wie kan mij helpen aan de titel

ps ik ben nieuw op dit forum dus ecxuses als ik wat fout doet

bedankt en fijn weekeinde

Hoi Adrie en welkom op het forum,

Ik herken je beschrijving en zal zometeen verder gaan met zoeken. Eerst dacht ik dat Michelle Rodriguez de politie agente was, maar dat is blijkbaar niet zo. Zodra ik het weet dan zal ik het melden

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

het einde is dat hij denkt dat ze zwanger is

maar het was een kussen

ik ken de film ook maar kan niet op de naam komen

ik dacht asley judd ( maar weet nie zeker )

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Misschien denken we dan allebei aan een andere film.

Ik dacht dat het om een politievrouw ging die werd neergestoken terwijl ze zwanger was tijdens een under cover operatie.

En dat ze dan die psychopaat opnieuw in de val lokken, maar dan met dezelfde agente die een kussen onder haar uniform draagt.

Het is lang geleden dat ik die film heb gezien, dus het kan zijn dat het niet klopt wat ik in gedachte heb...

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

dat klopt ook maar het is wel dezelfde vrouw in dat verlaten huis

zei loopt door het huis en zet een kop thee ofzo en dan staat hij achter haar en ze heeft dan dat kussen om

ik dacht dat het asley judd was maar kan me vergissen

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

of angelie jolie met Taking lives

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

en dat is hem volgens mij

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Ik zoek de titel van een hele vreemde film waarin bijn aniet gepraat wordt (tenminste het hele lange stuk dat ik gezien heb).

Het ging over een tankwagen, een vrachtwagen met oplegger die iemand achtervolgt in de woestijn, ergens in de VS. Ech zo'n jaren '60/ '70 film.

Een man wilde dus constant wegrijden maar telkens dook die vrachtwagen weer op. Was dit jaar op TV.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Duel lijkt me.

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Dat zal 'm zijn.... Sielberg zelfs....

robhut

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een film:

ik ben al een tijd op zoek naar een film waarvan ik de titel niet weet.

de film gaat over 2 jongens die moet de computer een droomvrouw fabriceren. iemand een idee??? [email protected]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.