• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.984 gebruikers
  • 9.370.827 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

deze misschien?

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Heeft iemand mijn verhaaltje hier boven uberhaupt al gelezen. Ben al heel lang naar deze film op zoek. De naam van deze film te vinden is mijn Quest!! Gotti & The Quest for the forgotten filmname (1996)(TV)

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Thanx Petey, dat is em inderdaad!

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

Er zijn 2 films waarbij ik maar niet op de titel kan komen. De eerste film gaat over een onderzeeboot die naar de bodem zinkt en waarbij hij dreigt te bezwijken onder de druk en rotsen (uiteraard komt alles op het laatst toch nog goed) en de tweede film beschrijft hoe een aantal mensen de laatste dag op aarde doorbrengt (dan is al bekend op welk moment exact het aardse leven zal ophouden). Wie kan mij helpen?

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

titan schreef:

Er zijn 2 films waarbij ik maar niet op de titel kan komen. De eerste film gaat over een onderzeeboot die naar de bodem zinkt en waarbij hij dreigt te bezwijken onder de druk en rotsen (uiteraard komt alles op het laatst toch nog goed) en de tweede film beschrijft hoe een aantal mensen de laatste dag op aarde doorbrengt (dan is al bekend op welk moment exact het aardse leven zal ophouden). Wie kan mij helpen?

De eerste mischien Das Boot?

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

En met de 2e film bedoel je misschien Last Night.....

Ed

• 78 berichten
  • 1176 stemmen

pjotr schreef:

Geweldig nummer van The Strokes overigens.

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

titan schreef:

Ed

• 78 berichten
  • 1176 stemmen

Waarom alleen maar Titans bericht herhalen, Pinky?

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

De eerste zou wel eens Gray Lady Down kunnen zijn.

Die tweede heb ik ook gezien, maar helaas geen titel kunnen vinden. Gemaakt ergens tegen het jaar 2000.

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Ed schreef:

Waarom alleen maar Titans bericht herhalen, Pinky?

Ik ben een newbie, Ed. Dat verklaart het wel zo'n beetje.

Ed

• 78 berichten
  • 1176 stemmen

pinky schreef:

Ik ben een newbie, Ed. Dat verklaart het wel zo'n beetje.

Cool, een nieuwe! Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang, hoor.

Nils

• 177 berichten
  • 77 stemmen

Even denken: Ik heb begin jaren 80 een zeer mooie familiefilm gezien, ik was toen nog een zeer klein Nilsje (een jaar of 5). Vandaar dat ik de titel ook niet meer weet van de film.

Het ging over een man die in het bos (of bergen?) woonde, in ieder geval een bosrijke omgeving. Hij bevrijdt een wolfin uit een val geloof ik en dan krijgt de wolfin die inmiddels tam is geworden, jonkies. En kort daarna, overlijdt ze.

Het moet een film uit de jaren 70 zijn, en vrijwel zeker Amerikaans.

Aangezien dit één film is die ik nu ooit weer eens zou willen zien, vraag ik jullie hulp.

Dus?

Wie o wie weet hoe de titel is??

hugohei

• 2149 berichten
  • 2347 stemmen

Titan : die eerste film moet inderdaad Grey Lady Down zijn. Ik zag 'm net op tv.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Vroeger was er vaak een (Britse??) film op TV wat ging over een jochie dat als ie een T-shirt (met daarop volgens mij een afbeelding van een tijger) aantrok, heel sterk werd.

Welke film bedoel ik?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

die ene van de laatste dag op aarde kan wellicht 'on the beach' zijn

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

EmDee schreef:

Vroeger was er vaak een (Britse??) film op TV wat ging over een jochie dat als ie een T-shirt (met daarop volgens mij een afbeelding van een tijger) aantrok, heel sterk werd.

Jaah, da's pas jeugdsentiment - ik weet helaas niet hoe de film heet......er stond inderdaad een tijgerkop op en aan het eind van de film sneuvelt het shirtje (spoiler )

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

hugohei schreef:

Titan : die eerste film moet inderdaad Gray Lady Down zijn. Ik zag 'm net op tv.

Dat is hem inderdaad, bedankt !!

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

pjotr schreef:

Dat is hem inderdaad, bedankt!!

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

titan schreef:

(quote)

Dat is hem inderdaad, bedankt !!

...Graag gedaan?

hugohei

• 2149 berichten
  • 2347 stemmen

Sorry Pinky ! De dank komt jou toe.

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

hugohei schreef:

Sorry Pinky ! De dank komt jou toe.

...Eindelijk iemand die mij begrijpt.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

okeej..tekenfilm.

vogelverschrikker. piratenschip. piraat met een houten been. octopus.

en een liedje met de zin 'Hey houten pootje, leg je nu 't loodje?'

en da's alles wat ik er van kan herinneren. wie weet um?

Skreener

• 70 berichten
  • 0 stemmen

wil ik het weten??

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ik zoek een serie, die ongeveer 7 jaar geleden kwam op Kindernet geloof ik, een serie over een jongen die in coma ligt en die jongen droomt tijdens zijn coma over een andere wereld, een super serie vond ik het altijd, maar ik weet de naam niet meer HELP

Skreener

• 70 berichten
  • 0 stemmen

Jaa man..ook gezien..was inderdaad zeer goed. Kom niet op de naam...wet van murhpy..

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ja, ik keek ook een serie over jongeren die onder de grond van een boerderij een hele computer ruimte hadden en andere kinderen gingen boefen achtervolgen ofzo en er was 1 superboef en die was altijd lastig te pakken (hoe kan het ook anders ) weet iemand die ook, die was ook altijd COOOL

Kwam ook op Kindernet.

tegz

• 20 berichten
  • 244 stemmen

Macmanus schreef:

Ik zoek een serie, die ongeveer 7 jaar geleden kwam op Kindernet geloof ik, een serie over een jongen die in coma ligt en die jongen droomt tijdens zijn coma over een andere wereld, een super serie vond ik het altijd, maar ik weet de naam niet meer HELP

The Oddesy

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Heb je er misschien een site van.

Want op IMDB staat dat ze hem niet kunnen vinden.

tegz

• 20 berichten
  • 244 stemmen

Niet dat ik weet, maar ik heb er eerlijk gezegd ook nooit naar gezocht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.