• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.938 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

tegz

• 20 berichten
  • 244 stemmen

http://www.scifi.com/odyssey/

Ik heb wat gevonden de serie heet trouwens The Odyssey. Sorry

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Een paar jaar geleden was er ook een documentaire over Brett Hart op TV. Hier zag je hoe Brett 'genaaid' was door de WWF en hoe hij daar mee om ging. Weet iemand hoe deze docu heette?

Ericinho

• 264 berichten
  • 626 stemmen

Title: HITMAN HART: Wrestling with Shadows

Writer/Director: Paul Jay

Producers: Paul Jay, Sally Blake, David Ostriker

DP: Joan Hutton

Editor: Manfred Becker

Music: Colin Cripps, Tim Clamont, Russ Walker

Cast: Hitman Hart, The British Bulldogs, Steve "Stone-cold" Austin, Vince McMahon

(94 mins, color) ADULT VERSION

dit zou em moeten zijn.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dat is hem!

/me even toevoegen

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

Hoe heet ook alweer de film over een wiskundeleraar die van een klas vol kansloos geachte probleemjongeren wiskundegenien maakt?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Stand and Deliver Hele goede film....

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

Dat is hem inderdaad, bedankt!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

pjotr schreef:

(quote)

Jaah, da's pas jeugdsentiment - ik weet helaas niet hoe de film heet......er stond inderdaad een tijgerkop op en aan het eind van de film sneuvelt het shirtje (spoiler )

Hmmm, nu weet ik nog steeds niet hoe de film heet.

Zag gister in de bios wel een reclamefilmpje over Filmfestival Rotterdam. Had wel overeenkomsten met deze film!

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Goed, ik zoek dus een filmtitel van een animatie film met Snoopy. Ik weet niet eens heel zeker of het een film was of gewoon een snoopy aflevering. Toen ik hem lang geleden had gezien, was het voor mij echt een hele mooie lange film. Maargoed dit is wat ik me ervan kan herinneren. Snoopy gaat op kamp met z'n vrieden, Charlie brown enz enz. Hier is een soort van survival wedstrijd, en tijdens deze survival wedstrijd gaat het e.e.a mis, waardoor ze de weg kwijt raken.

Uiteindelijk weten ze nog de finish te halen. Ik kan me herinneren dat er een lange aftiteling was waarin een nummer wordt gezongen over/met Charlie Brown. En waar Charlie Brown op een motor zit met Snoopy achterop.

Ik wil dat nummer echt hebben

Alle films die ik op imdb vind onder "Snoopy" zijn het volgens mij niet, als ik de plotoutlines lees.

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

ARghhhh sorry, wat stom van me. 'k heb 'm al. Had natuurlijk allang op Charlie Brown moeten zoeken ipv snoopy.

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Ik zoek twee titels.

De een was het voorfilmpje van The Lion King dat ik veeeel leuker vond dan dat saaie The Lion King.

Het ging over een leeuw die opgroeide tussen de schapen maar hij kon niet blaten. Zoiets. Het was heel grappig. Er was ook een liedje: "He-e-e-erbert, the sheepy lion, he-e-e-erbert" waarbij 'her' blatend gezongen werd.

Ik heb me helemaal loos gezocht op het internet maar ik kan het niet vinden. Ik weet niet zeker of de naam van de leeuw inderdaad Herbert was maar ik geloof van wel.

Het tweede dat ik zoek was een serie op tv toen ik klein was en er nog geen nederland 3 was. Ik denk dat het Brits was. Het ging over twee jongens die van huis wegliepen en in een boom of in een grot gingen wonen. In ieder geval in het bos. Vooral de titelsong was vreselijk mooi. Iets met fluiten.

Ik ben 28 dus het moet zeker achttien jaar geleden (waarschijnlijk meer) zijn geweest dat het op tv verscheen.

Wie kent deze serie??

Herald

• 183 berichten
  • 0 stemmen

renske verheul schreef:

De een was het voorfilmpje van The Lion King dat ik veeeel leuker vond dan dat saaie The Lion King.

Het ging over een leeuw die opgroeide tussen de schapen maar hij kon niet blaten. Zoiets. Het was heel grappig. Er was ook een liedje: "He-e-e-erbert, the sheepy lion, he-e-e-erbert" waarbij 'her' blatend gezongen werd.

Ik heb me helemaal loos gezocht op het internet maar ik kan het niet vinden. Ik weet niet zeker of de naam van de leeuw inderdaad Herbert was maar ik geloof van wel.

probeer eens the zoeken op Lambert, the Sheepish Lion

(afbeelding)

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

EmDee schreef:

Hmmm, nu weet ik nog steeds niet hoe de film heet.

Zag gister in de bios wel een reclamefilmpje over Filmfestival Rotterdam. Had wel overeenkomsten met deze film!

Sterker nog - de fragmenten komen ook uit die film !

Alleen de tijger is natuurlijk vervangen door het festivallogo...

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

pjotr schreef:

(quote)
Sterker nog - de fragmenten komen ook uit die film !

Alleen de tijger is natuurlijk vervangen door het festivallogo...

de hoofdpersoon heet iig Marvin. dat weet ik want zo heet ik namelijk ook

ik zal het mijn ouders vanavond es vragen of zij het nog weten

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek twee filmtitels:

1. De eerste is van een mooi historisch drama. A la Bronte/ Austen:

een schip met Russische vluchtelingen zinkt voor de kust van Engeland en slechts een Rus overleefd. Hij wordt liefdevol verzorgd door een trouwens erg mooie jonge vrouw, tot ergernis van de familie. De twee worden zelfs verliefd en gaan samenwonen, wat in het dorp niet goed valt.

2. Een boksfilm. Deze week komt "Gladiator" op tv, maar die bedoel ik niet. Twee jongens: de een zwart, de ander blank, komen onder de hoede van een (ex-?)alcoholistische bokstrainer: Klaus Maria Brandauer. Vraag me niet waarom, maar die naam heb ik altijd onthouden. Dit was een enigszins rauwe film, zonder al te veel opsmuk, en met aandacht voor het (volgens mij) joodse en Russische leven.

Wie?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Na wat ge-google kom ik voor die laatste film uit op Streets of Gold (1986).

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Damn, je was me net voor Kap; Streets of Gold ken ik ook nog

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Na het uitzenden van 'White Nights' die ik nog kende van vroeger ben ik op zoek naar een andere film, over dissidenten in de USSR. Een Amerikaan en een Engelsman, die eerst vijanden zijn worden in het stafkamp in Siberië vrienden en besluiten met met nog iemand te vluchten. Ze komen uiteindelijk bij de Noorse grens.

Wie weet welke film dat is?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

ik heb jaren terug een boel films gezien die allemaal iets van de titel dinosaur dragen. een van die films begin met een scene waarin een dinosaurus de aanval inzet op een groep mensen op een eiland en iemand in een gele graafwagen het dier te lijf gaat, waarna het dier sterft. weet iemand welke film ik bedoel?

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek er ook eentje :

Het is een franse film en gaat over Gorge een gehandicapte jongen en nog een man die zijn vrouw en kinderen verwaarloost en die hem daarom een tijd niet willen zien. Op een dag komt de man Gorge tegen en Gorge wil met hem mee terwijl de man dit niet wil en helemaal gek van hem word en de man en Gorge groeien steeds meer naar elkaar toe en het einde zal ik maar ff niet verklappen.

iemand die deze kent?

Herald

• 183 berichten
  • 0 stemmen

Linda schreef:

Ik zoek er ook eentje :

Le Huitième jour?

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ja bedankt dat was hem!

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Hey moviemetertjes,

Ik ben op zoek naar een film die ik een tijd geleden heb gezien. Het ging over een vrouw die zn man vergiftigd en laat begraven in een kist. Nu blijkt dat die man nog niet dood te zijn en wordt wakker in die kist! Nu weet hij zich te bevreiden en gaat wraak nemen op zn vrouw. Iemand idee?

Herald

• 183 berichten
  • 0 stemmen

klinkt als Buried Alive

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Dat is'em, had de titel eigenlijk zelf wel kunnen raden. Bedankt!

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Voor dit soort zaken is al een topic.

Help!!! Ik zoek een filmtitel!!!

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

IamBernie schreef:

Voor dit soort zaken is al een topic.

Help!!! Ik zoek een filmtitel!!!

Excuses, niet gezien. (m.a.w. niet verder gekeken dan mn neus lang is)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dan verplaatsen we de boel maar even

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

EmDee schreef:

Vroeger was er vaak een (Britse??) film op TV wat ging over een jochie dat als ie een T-shirt (met daarop volgens mij een afbeelding van een tijger) aantrok, heel sterk werd.

Welke film bedoel ik?

Dat is Sammy's Super T-Shirt (uit 1978)

Nils

• 177 berichten
  • 77 stemmen

renske schreef:

Het tweede dat ik zoek was een serie op tv toen ik klein was en er nog geen nederland 3 was. Ik denk dat het Brits was. Het ging over twee jongens die van huis wegliepen en in een boom of in een grot gingen wonen. In ieder geval in het bos. Vooral de titelsong was vreselijk mooi. Iets met fluiten.

Ik ben 28 dus het moet zeker achttien jaar geleden (waarschijnlijk meer) zijn geweest dat het op tv verscheen.

Wie kent deze serie??

Beste Renske: de vreselijk mooie begintune van deze serie ken ik ook nu nog uit mijn hoofd (ik ben bijna 28! dus wij verschillen vrijwel niet in leeftijd) en je hebt de serie vrijwel zeker op Nederland 1 of 2 gezien. Volgens mij bestond Nederland 3 nog niet.

De serie die je zoekt heet volgens mij: "Brendon Chase" (Engelse titel) ik heb geen idee wat de Nederlandse titel was, maar mocht een omroep zich geroepen voelen om deze serie ooit eens te herhalen....

Ik heb er een half jaar terug op internet naar gezocht, maar verder dan deze de titel en dat de serie origineel werd uitgezonden op een Britse omroep ben ik niet gekomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.