- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
tegz
-
- 20 berichten
- 244 stemmen
Ik heb wat gevonden de serie heet trouwens The Odyssey. Sorry 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Een paar jaar geleden was er ook een documentaire over Brett Hart op TV. Hier zag je hoe Brett 'genaaid' was door de WWF en hoe hij daar mee om ging. Weet iemand hoe deze docu heette?
Ericinho
-
- 264 berichten
- 626 stemmen
Title: HITMAN HART: Wrestling with Shadows
Writer/Director: Paul Jay
Producers: Paul Jay, Sally Blake, David Ostriker
DP: Joan Hutton
Editor: Manfred Becker
Music: Colin Cripps, Tim Clamont, Russ Walker
Cast: Hitman Hart, The British Bulldogs, Steve "Stone-cold" Austin, Vince McMahon
(94 mins, color) ADULT VERSION
dit zou em moeten zijn.
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Hoe heet ook alweer de film over een wiskundeleraar die van een klas vol kansloos geachte probleemjongeren wiskundegenien maakt?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Stand and Deliver Hele goede film....
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Stand and Deliver Hele goede film....
Dat is hem inderdaad, bedankt!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jaah, da's pas jeugdsentiment - ik weet helaas niet hoe de film heet......er stond inderdaad een tijgerkop op en aan het eind van de film sneuvelt het shirtje (spoiler
)
Zag gister in de bios wel een reclamefilmpje over Filmfestival Rotterdam. Had wel overeenkomsten met deze film!
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Goed, ik zoek dus een filmtitel van een animatie film met Snoopy. Ik weet niet eens heel zeker of het een film was of gewoon een snoopy aflevering. Toen ik hem lang geleden had gezien, was het voor mij echt een hele mooie lange film. Maargoed dit is wat ik me ervan kan herinneren. Snoopy gaat op kamp met z'n vrieden, Charlie brown enz enz. Hier is een soort van survival wedstrijd, en tijdens deze survival wedstrijd gaat het e.e.a mis, waardoor ze de weg kwijt raken.
Uiteindelijk weten ze nog de finish te halen. Ik kan me herinneren dat er een lange aftiteling was waarin een nummer wordt gezongen over/met Charlie Brown. En waar Charlie Brown op een motor zit met Snoopy achterop.
Ik wil dat nummer echt hebben 
Alle films die ik op imdb vind onder "Snoopy" zijn het volgens mij niet, als ik de plotoutlines lees.
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
ARghhhh sorry, wat stom van me. 'k heb 'm al. Had natuurlijk allang op Charlie Brown moeten zoeken ipv snoopy.
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Ik zoek twee titels.
De een was het voorfilmpje van The Lion King dat ik veeeel leuker vond dan dat saaie The Lion King.
Het ging over een leeuw die opgroeide tussen de schapen maar hij kon niet blaten. Zoiets. Het was heel grappig. Er was ook een liedje: "He-e-e-erbert, the sheepy lion, he-e-e-erbert" waarbij 'her' blatend gezongen werd.
Ik heb me helemaal loos gezocht op het internet maar ik kan het niet vinden. Ik weet niet zeker of de naam van de leeuw inderdaad Herbert was maar ik geloof van wel.
Het tweede dat ik zoek was een serie op tv toen ik klein was en er nog geen nederland 3 was. Ik denk dat het Brits was. Het ging over twee jongens die van huis wegliepen en in een boom of in een grot gingen wonen. In ieder geval in het bos. Vooral de titelsong was vreselijk mooi. Iets met fluiten.
Ik ben 28 dus het moet zeker achttien jaar geleden (waarschijnlijk meer) zijn geweest dat het op tv verscheen.
Wie kent deze serie??
Herald
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
De een was het voorfilmpje van The Lion King dat ik veeeel leuker vond dan dat saaie The Lion King.
Het ging over een leeuw die opgroeide tussen de schapen maar hij kon niet blaten. Zoiets. Het was heel grappig. Er was ook een liedje: "He-e-e-erbert, the sheepy lion, he-e-e-erbert" waarbij 'her' blatend gezongen werd.
Ik heb me helemaal loos gezocht op het internet maar ik kan het niet vinden. Ik weet niet zeker of de naam van de leeuw inderdaad Herbert was maar ik geloof van wel.
probeer eens the zoeken op Lambert, the Sheepish Lion 

pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Hmmm, nu weet ik nog steeds niet hoe de film heet.
Zag gister in de bios wel een reclamefilmpje over Filmfestival Rotterdam. Had wel overeenkomsten met deze film!
Alleen de tijger is natuurlijk vervangen door het festivallogo...
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Alleen de tijger is natuurlijk vervangen door het festivallogo...
de hoofdpersoon heet iig Marvin. dat weet ik want zo heet ik namelijk ook 
ik zal het mijn ouders vanavond es vragen of zij het nog weten
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek twee filmtitels:
1. De eerste is van een mooi historisch drama. A la Bronte/ Austen:
een schip met Russische vluchtelingen zinkt voor de kust van Engeland en slechts een Rus overleefd. Hij wordt liefdevol verzorgd door een trouwens erg mooie jonge vrouw, tot ergernis van de familie. De twee worden zelfs verliefd en gaan samenwonen, wat in het dorp niet goed valt.
2. Een boksfilm. Deze week komt "Gladiator" op tv, maar die bedoel ik niet. Twee jongens: de een zwart, de ander blank, komen onder de hoede van een (ex-?)alcoholistische bokstrainer: Klaus Maria Brandauer. Vraag me niet waarom, maar die naam heb ik altijd onthouden. Dit was een enigszins rauwe film, zonder al te veel opsmuk, en met aandacht voor het (volgens mij) joodse en Russische leven.
Wie?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Na wat ge-google kom ik voor die laatste film uit op Streets of Gold (1986).
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Damn, je was me net voor Kap; Streets of Gold ken ik ook nog 
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Na het uitzenden van 'White Nights' die ik nog kende van vroeger ben ik op zoek naar een andere film, over dissidenten in de USSR. Een Amerikaan en een Engelsman, die eerst vijanden zijn worden in het stafkamp in Siberië vrienden en besluiten met met nog iemand te vluchten. Ze komen uiteindelijk bij de Noorse grens.
Wie weet welke film dat is?
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ik heb jaren terug een boel films gezien die allemaal iets van de titel dinosaur dragen. een van die films begin met een scene waarin een dinosaurus de aanval inzet op een groep mensen op een eiland en iemand in een gele graafwagen het dier te lijf gaat, waarna het dier sterft. weet iemand welke film ik bedoel?
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek er ook eentje :
Het is een franse film en gaat over Gorge een gehandicapte jongen en nog een man die zijn vrouw en kinderen verwaarloost en die hem daarom een tijd niet willen zien. Op een dag komt de man Gorge tegen en Gorge wil met hem mee terwijl de man dit niet wil en helemaal gek van hem word en de man en Gorge groeien steeds meer naar elkaar toe en het einde zal ik maar ff niet verklappen.
iemand die deze kent?
Herald
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Hey moviemetertjes,
Ik ben op zoek naar een film die ik een tijd geleden heb gezien. Het ging over een vrouw die zn man vergiftigd en laat begraven in een kist. Nu blijkt dat die man nog niet dood te zijn en wordt wakker in die kist! Nu weet hij zich te bevreiden en gaat wraak nemen op zn vrouw. Iemand idee?
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
klinkt als Buried Alive
Dat is'em, had de titel eigenlijk zelf wel kunnen raden. Bedankt!
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Voor dit soort zaken is al een topic. 
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Excuses, niet gezien. (m.a.w. niet verder gekeken dan mn neus lang is)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dan verplaatsen we de boel maar even 
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Vroeger was er vaak een (Britse??) film op TV wat ging over een jochie dat als ie een T-shirt (met daarop volgens mij een afbeelding van een tijger) aantrok, heel sterk werd.
Welke film bedoel ik?
Dat is Sammy's Super T-Shirt (uit 1978)
Nils
-
- 177 berichten
- 77 stemmen
Het tweede dat ik zoek was een serie op tv toen ik klein was en er nog geen nederland 3 was. Ik denk dat het Brits was. Het ging over twee jongens die van huis wegliepen en in een boom of in een grot gingen wonen. In ieder geval in het bos. Vooral de titelsong was vreselijk mooi. Iets met fluiten.
Ik ben 28 dus het moet zeker achttien jaar geleden (waarschijnlijk meer) zijn geweest dat het op tv verscheen.
Wie kent deze serie??
Beste Renske: de vreselijk mooie begintune van deze serie ken ik ook nu nog uit mijn hoofd (ik ben bijna 28! dus wij verschillen vrijwel niet in leeftijd) en je hebt de serie vrijwel zeker op Nederland 1 of 2 gezien. Volgens mij bestond Nederland 3 nog niet.
De serie die je zoekt heet volgens mij: "Brendon Chase" (Engelse titel) ik heb geen idee wat de Nederlandse titel was, maar mocht een omroep zich geroepen voelen om deze serie ooit eens te herhalen....
Ik heb er een half jaar terug op internet naar gezocht, maar verder dan deze de titel en dat de serie origineel werd uitgezonden op een Britse omroep ben ik niet gekomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.