- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
Die bevat een dergelijke scène, maar dan met een meisje. Ze rijden ook niet in een witte auto, maar zwart.
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Oke, thanks! Maar dan was het toch het eerste deel. Heb het filmpje nog eens bekeken en persoon in de rolstoel en de scene met dat mes kwam me toch wel heel bekend voor. Misschien dat het door de kwaliteit van het filmpje kwam dat ik dacht dat ik een nieuwere film had gezien.
Bedankt, mensen!
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1833 stemmen
Beschrijving van de film die ik zoek: een komediefilm uit jaren 90/00 waarin een groep gasten ergens heen gaan op zoek naar een bigfoot geloof ik. Op het laatst vinden ze die bigfoot in een grot. Meer weet ik er niet vanaf, maar moet voldoende zijn denk ik zo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beschrijving van de film die ik zoek: een komediefilm uit jaren 90/00 waarin een groep gasten ergens heen gaan op zoek naar een bigfoot geloof ik. Op het laatst vinden ze die bigfoot in een grot. Meer weet ik er niet vanaf, maar moet voldoende zijn denk ik zo.
Strange Wilderness (2008) ?
jayjaythunderman
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
hallo ik heb nog een film
de hints zijn er maar een paar:
een animatie van voor 2000
scene: een straat met een olifantenparade, een jongetje valt in de riolering of iets detgelijks. en drukt erges op wat blijkbaar iets triggert
alvast bedankt
Dievegge
-
- 3203 berichten
- 8288 stemmen
Wellicht uit de jaren '90:
Een schoolmeisje krijgt slechte punten. Haar leraar weigert die te veranderen. Uit wraak beschuldigt ze hem van verkrachting. Daarbij spant ze samen met een klasgenote. De leraar moet voor de rechtbank verschijnen. Daar bekennen de meisjes uiteindelijk dat ze gelogen hebben.
Devoo
-
- 295 berichten
- 1111 stemmen
In An American Werewolf heb je zo een stuk waar ze buiten aan het lopen zijn en de wolf horen huilen en ze hardop afvragen wat het is. Het komt mij erg bekend voor. Volgens mij komt het ook in een andere film voor, maar ik kan niet zeggen welke. Is er iemand die kan helpen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Wellicht uit de jaren '90:
Een schoolmeisje krijgt slechte punten. Haar leraar weigert die te veranderen. Uit wraak beschuldigt ze hem van verkrachting. Daarbij spant ze samen met een klasgenote. De leraar moet voor de rechtbank verschijnen. Daar bekennen de meisjes uiteindelijk dat ze gelogen hebben.
Entre les Murs (2008) ?
Wel recenter, Frans, maar wel redelijk passend op de beschrijving (ging over ongewenst aanraken, niet zo zeer verkrachting).
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dergelijke info is wel spoiler-gevoelig, is daar nog wat mee te doen?
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Staat bij Pretty Persuasion (2005) ook in de synopsis en het zit in de trailer.
Die andere film dan maar tussen spoilertags, al is het maar een heel klein gedeelte in die film.
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
In die andere film die Mochizuki Rokuro noemt, speelt dat toch inderdaad maar een héle kleine rol? En bovendien kan ik me niet herinneren dat die leraar voor de rechter moet verschijnen. Wel voor een soort tuchtcommissie van de school, maar toch niet voor een rechter...?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wild Things is al genoemd en dat zal hem ook wel zijn. 
Dievegge
-
- 3203 berichten
- 8288 stemmen
Nee, het is niet "Wild Things". Het was wel Amerikaans, ik sluit niet uit dat het een tv-film was, ik schat tweede helft van de jaren '90.
apmmol1955
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > korte film met opeenvolging van gebeurtenissen:
Ik ben op zoek naar de titel van een (duitse?) korte(?) film die het verloop laat zien van opeenvolgende gebeurtenissen in een ruimte. Die gebeurtenissen gebeuren met dode materie. Het gaat om een domino-effect: de ene gebeurtenis veroorzaakt de volgende.
En het gaat niet om mensen, het is niet gespeeld, maar om 'dode' (niet biologische) materialen.
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Geweldig geremade door Honda:
AlphaKilr
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Film Titel vergeten...:
Beste Forum Leden,
Ik zit met een film die ik graag nog een keer zou willen zien...
Maar helaas, ik ben de titel vergeten.
Dit is zo'n beetje wat er in de film gebeurd:
Er is een vliegtuig met gevangenen die moet gaan landen op een weg maar een paal raakt en in het water terecht komt, 1 van de gevangenen ontsnapt en die moeten ze gaan zoeken.
Hij probeert het land uit te vluchten maar dat lukt niet.
Er was dacht ik ook een soort corrupte agent.
Wie kan mij uit de brand helpen en weet de titel van deze film?
Groet,
J.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Of misschien U.S. Marshals (1998) ? Zie hier.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Of misschien U.S. Marshals (1998) ? Zie hier.
Daar dacht ik ook nog aan, maar stond me bij dat dat met een bus was. Blijkbaar toch met een vliegtuig 
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Daar dacht ik ook nog aan, maar stond me bij dat dat met een bus was. Blijkbaar toch met een vliegtuig
Nee, dat was het eerste deel; "The Fugitive".
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Nee, dat was het eerste deel; "The Fugitive".
Ah, inderdaad ja!
Marcella84
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film die ik ongeveer 1,5 jaar geleden op tv heb gezien. Volgens mij zat er in de titel iets met "Dancing" ... Ik viel pas later in deze film en ik was er zo ontroerd van dat ik vergeten ben wat de titel was...
De film ging over twee gehandicapte jongens (speelde zich af in engeland) die in een tehuis woonden maar er van dromen om op zichzelf te wonen. De een is alleen lichamelijk gehandicapt en is verder wel pienter en doet zich voor als de advocaat van de ander en zo kunnen ze (volgens mij met het geld van een van hun overleden vaders) op zichzelf wonen (in een achterbuurt van londen volgens mij). Ze nemen wel een meisje in huis wat voor ze zorgt, ze worden allebei verliefd op haar. Het einde is dat ze het meisje eruit hebben gegooid omdat het hun vriendschap kapot maakt en dat de jongen die geestelijk gehandicapt is dood gaat omdat hij in een boze bui in de regen is gaan rijden in zn rolstoel en daardoor longontsteking heeft gekregen.
Hopelijk kan iemand mij aan de titel helpen! Alvast bedankt!
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
hoi hoi
ik ben al 3 dagen aan het denken over een o ja vraag
in de film komt een scene voor die gaat als volgt.
de badguy word in een gorillapak bij een echte gorilla opgesloten, die direct heel verliefd wordt(het speelt zich in een vliegtuig of in een trein af)
ik heb de film meerdere keren gezien en kan er niet opkomen
alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.