• 16.959 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.634 seizoenen
  • 654.123 acteurs
  • 200.196 gebruikers
  • 9.448.702 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Justinetje

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Hoi iedereen,

Ik zoek een film:

Het gaat over 2à3 kinderen die het restaurant van hun ouders overnemen, want die ouders hebben panne met hun auto, en het restaurant naast hun,saboteert heel de boel.

Hopelijk kan je me helpen! Alvast bedankt

newG

• 956 berichten
  • 2362 stemmen

Justinetje schreef:

Hoi iedereen,

Ik zoek een film:

Het gaat over 2à3 kinderen die het restaurant van hun ouders overnemen, want die ouders hebben panne met hun auto, en het restaurant naast hun,saboteert heel de boel.

Hopelijk kan je me helpen! Alvast bedankt

Recipe for Disaster (2003) misschien?

Justinetje

• 5 berichten
  • 0 stemmen

newG schreef:

(quote)

Recipe for Disaster (2003) misschien?

Ja hartelijk dank

Justinetje

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nog een film, maar denk dat niemand het zal weten, vindt hem echt niet!

Het gaat over een jongen die in een boysband zit, maar hij is het beu en hij vlugt weg, en dan komt hij in een huis terecht waar een meisje woont met haar broer en ouderen, en zij is ook fan van die jongen. En daar verstopt hij hem dan.

Ik hoop dat jullie hem vinden

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

(quote)

Swordfish?

Nee, die heb ik hier liggen, hij is ook ouder dan Swordfish.

Kan mij ook niet herinneren of er bekende acteurs in mee speelde.

Ik blijf zoeken, en hoop dat er iemand is die weet welke ik bedoel.

Thanks anyway

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

[quote="moviemafketel]

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds op zoek naar de titel van een film, kan wel tussen de 10 of 20 jaar oud zijn.

Het plot is in ieder geval dat een man, naar ik mij herinner een zeer goede computerhacker is,

dan wordt hij gepakt door ik geloof de Fbi.

Die geven hem uiteindelijk de optie om een hacker op te sporen via het net ofzo.

Uiteindelijk komt hij in een Witness protection program terecht, en werkt "nu" voor de geloof Fbi.

Dit was overigens een waar gebeurd verhaal.

Wij hadden hier vroeger een vrij grote videotheek van Videoland, de oude bedrijfsleider en het personeel wisten allemaal welke film ik bedoelde, maar niemand kon op de titel komen.

We hebben de videotheek tig keer titel voor titel uigekamt, maar helaas.

Toen wist ik overigens wel meer details. maar door een burn-out en verloop van jaren, toch wel vervaagd.

Weet wel, dat ik graag wil hebben, vond het toen een goede film.

Thanks

Sneakers (1992) misschien? [/quote]

Nope, Sneakers is het ook niet, alhoewel ik die weer eens ga kijken.

Thanks

narva77 (crew films)

• 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Tripper8 schreef:

In Film > Algemeen > Ben op zoek naar Film; naam onbekend:

Een jongen gaat van een (eindjaar school) feest naar huis, maar wordt belaagd door een groep jongeren. Hij komt in een bos en valt in een put. De jongens doen de put dicht met de deksel en ‘t verhaal begint dat zijn geest gaat dwalen en terecht komt bij een meisje. Zo probeert de geest ‘t meisje over te halen om zijn lichaam te ontdekken in ‘t bos voordat de jongen echt sterft.

Zenuwslopend verhaal tot ‘t eind. Op ‘t eind komt ‘t meisje in ‘t ziekenhuis terecht en komt de geest in haar lichaam om met de moeder van de jongen te praten.

‘t is Engels gesproken, maar geen Amerikaanse film. Is ongeveer 3 tot 4 jaar oud, denk ik. Allemaal onbekende acteurs voor mij.

The Invisible of inderdaad het Zweedse origineel!

Justinetje

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Justinetje schreef:

Ik heb nog een film, maar denk dat niemand het zal weten, vindt hem echt niet!

Het gaat over een jongen die in een boysband zit, maar hij is het beu en hij vlugt weg, en dan komt hij in een huis terecht waar een meisje woont met haar broer en ouderen, en zij is ook fan van die jongen. En daar verstopt hij hem dan.

Ik hoop dat jullie hem vinden

Niemand , zo raar dat ik die film niet kan vinden! pff

Justinetje

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Omg! ja dit is hem! yes! i love you man! hoe heb je hem gevonden?

Dievegge

• 3203 berichten
  • 8288 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Lijkt qua verhaallijn wat op Samaria...

Dat moet hem zijn! Blijkbaar is hij Koreaans ipv Chinees. Ik denk hij ooit eens in de ziatische filmzomer zat op Nederland. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat iemand deze zou weten!

karinp1989

• 2 berichten
  • 10 stemmen

In Film > Algemeen > Welke filmtitel is dit?:

Hallo allemaal,

Ik heb laatst een trailer gezien van een film die mij erg aanspreekt ik weet echter de titel niet meer het verhaal gaat als volgt:

Twee verslaafde ouders hebben hun kind als baby afgestaan ter adoptie. Nu jaren later willen ze hun kind weer terug hebben omdat ze volgens hun zelf niet meer verslaafd zijn. De pleegouders van het kind willen het kind koste wat kost zelf houden. Ook het kind zelf lijkt liever bij zijn pleegouders te zijn. In trailer lieten ze ook nog even zien dat het kind bij zijn biologische ouders is en dat de vader aan het schreeuwen is (waarschijnlijk weer onder invloed)

Zo ver ik mij nog kan herinneren zaten er wel bekende acteurs in. Weet iemand hoe deze film heet volgens mij is het nog een nieuwe film

karinp1989

• 2 berichten
  • 10 stemmen

Hallo allemaal,

Ik heb laatst een trailer gezien van een film die mij erg aanspreekt ik weet echter de titel niet meer het verhaal gaat als volgt:

Twee verslaafde ouders hebben hun kind als baby afgestaan ter adoptie. Nu jaren later willen ze hun kind weer terug hebben omdat ze volgens hun zelf niet meer verslaafd zijn. De pleegouders van het kind willen het kind koste wat kost zelf houden. Ook het kind zelf lijkt liever bij zijn pleegouders te zijn. In trailer lieten ze ook nog even zien dat het kind bij zijn biologische ouders is en dat de vader aan het schreeuwen is (waarschijnlijk weer onder invloed)

Zo ver ik mij nog kan herinneren zaten er wel bekende acteurs in. Weet iemand hoe deze film heet volgens mij is het nog een nieuwe film

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Justinetje schreef:

(quote)

Omg! ja dit is hem! yes! i love you man! hoe heb je hem gevonden?

Via google, toevallig de juiste woorden ingetypt, denk ik weet niet meer welke precies

DoBster

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook een (Amerikaanse) film:

Het gaat om een broer en zus die het goed met elkaar kunnen vinden. Die broer is verliefd op een vrouw en nu wordt die zus ook verliefd op die vrouw.

Volgens mij weet die broer niet dat zijn zus op vrouwen valt. De film begint als broer & zus aan het dansen zijn... Meer weet ik niet.

Ik hoop dat iemand weet om welke film het gaat.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

DoBster

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Jep, dat is hem! Heel erg bedankt!!!

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Graag gedaan

mikey

• 29017 berichten
  • 5169 stemmen

ik heb zojuist een film gezien die niet hier is vermeld: 2 LDK. Of zoek ik verkeerd? 2 japanse kamergenotes in tokyo willen dezelfde rol in een film. De concurentie tussen beiden veroorzaakt een ware geweldexplosie met kettingzagen, zwaarden en electrische apparaten in bad.

Of heeft deze toch een andere titel?

edit, al gevonden. Het is zonder spatie

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nicko

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Sci-fi, eind '90, begin '00, Amerikaans

Hierin kunnen personen meedoen aan een 'computergame' waarbij ze een soort van biologische console ingebracht krijgen in de rug. (volgens mij)

Op een gegeven moment weet je niet meer of iemand in 'het spel' zit of in het normale leven.

Volgens mij een erg donkere film met overeenkomsten met The Matrix.

Cast en crew onbekend.

De titel is volgens mij één woord en de naam van de game.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groet,

Nicko

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3142 stemmen

Dat is eXistenZ (1999).

Nicko

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Erg bedankt! Bingo!

bastian1986

• 8 berichten
  • 14 stemmen

In Film > Overige films > Welke film is dit?:

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Hij gaat over iemand die ingehuurd wordt door mannen wiens vrouw weg is. Hij gaat daar dan mee op een verschrikkelijke date waardoor deze terug naar hun man lopen. HIj besluit ook zijn vriend/roommate te helpen met een griet, maar deze doorziet zijn plan helemaal ze worden verliefd etc....

Iemand een idee?

Tripper8

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Ik denk dat je Den Osynlige (Zweden, 2002) zoekt of de Amerikaanse remake (2007)?

Dit is hem, enorm bedankt...

Tripper8

• 3 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

The Invisible of inderdaad het Zweedse origineel!

Ja, ik heb hem gevonden dankzij jullie. Toppie top. Bedankt...

majinsamet

• 3 berichten
  • 0 stemmen

gegroet allemaal

ik zoek een film die over een jongen gaat die bevriend raakt met een kleine draakje of een ander soort monster maar toen die groter werd moest die dood omdat hij te gevaarlijk werd voor de stad de jongen wou dat niet wou hem helpen maar kon niet het was volgens mij een soort leger die de draak doode of iets anders maar was een emotionele film oude film maar in het heden gespeeld gewoon in een stad

mikey

• 29017 berichten
  • 5169 stemmen

ET??

majinsamet

• 3 berichten
  • 0 stemmen

lol nee maar bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.