- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Hoihoi,
ik zoek een film.
Ik heb de film nooit helemaal afgezien maar het gaat een beetje zo:
een echtpaar kan geen kinderen krijgen, dus krijgen ze een robotkind, die eruit ziet als een echt jongetje. Na een tijdje krijgen ze (volgens mij) wel een egt kind. Het jongetje is ongeveer 6 jaar, maar wordt veel gepest, zijn ouders denken dat hij problemen veroorzaakt omdat hij misschien jaloers is ofzo. Daarom droppen ze hem in het bos. ...
verder heb ik hem niet gezien 
weet iemand welke film ik bedoel plzz?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Godsend misschien maar daar is hij geen robot maar een kloon
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Ja thanx dat is 'em! 
gilraen
-
- 7 berichten
- 64 stemmen
Ik doe nog een poging mijn onbekende film te vinden..
Ik zoek namelijk een film die lijkt op paranormal activity. Het speelt zich ook af in een huis, maar zonder rare geesten. Er wordt namelijk in de slaapkamer gefilmd door een onbekende man, het beeld wordt dan zwart/groen. Ik herinner me het een beetje als een B-film. Later komt de politie erbij, ik weet nog dat ze op de oprit stonden voor een witte deur in hun pyjama's.
Beetje vage informatie maar het is al zo lang geleden..
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik doe nog een poging mijn onbekende film te vinden..
Ik zoek namelijk een film die lijkt op paranormal activity. Het speelt zich ook af in een huis, maar zonder rare geesten. Er wordt namelijk in de slaapkamer gefilmd door een onbekende man, het beeld wordt dan zwart/groen. Ik herinner me het een beetje als een B-film. Later komt de politie erbij, ik weet nog dat ze op de oprit stonden voor een witte deur in hun pyjama's.
Beetje vage informatie maar het is al zo lang geleden..
Heel misschien My Little Eye?
gilraen
-
- 7 berichten
- 64 stemmen
Hm nee, ik ben wat belangrijke info vergeten denk ik xD
Want het gaat om een echtpaar dat gewoon in hun eigen huis woont, maar geluiden hoort en onbewust gefilmd wordt 's nachts.
New Luna Moon
-
- 19 berichten
- 1 stemmen
Er was een film van een persoon die doodgaat door een auto ongeluk.
In een volgend leven word hij een Golden Retriever en wil niets liever dat zijn gezin het red en dat ze weten dat hij eigenlijk ok is.
Aan het einde van de film zie je de hond weer doodgeschoten oid en in een eekhoorn ofzo geincarneerd.
New Luna Moon
-
- 19 berichten
- 1 stemmen
Fluke ?
Jep bedankt ^^
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik ben jarenlang zelf op zoek geweest naar de titel van die film, vandaar dat ik het meteen wist 
platesman
-
- 70 berichten
- 49 stemmen
ik zoek een film over concentratiekampen, het enige dat ik nog weet is dat die moffen een leuk spelletje uitgevonden hadden , namelijk 2 gevangenen die rug aan rug moesten staan en zich dan moesten een rol prikkeldraad rond zich draaien en goed aanspannen, dan schoten ze met hun pistool in 1 zen hoofd en de andere was ook dood. toen zij die ss'r , nou das weer een kogel uitgespaard. denk ook ergens in de film gezien dat ze met 5 op een rij stonden en 1 kogel losten en zien hoeveel ze er konden doden . film moet meer dan 15 jaar oud zijn.
Filmvraag
-
- 17 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal.
Hier zitten vast wel filmkenners, dus vraag ik het hier. Hopelijk weten jullie het, het is niet zo'n gemakkelijke namelijk.
Ik zoek de titel van een film, maar heb niet zoveel informatie.
Het enige wat ik weet is dat het in de film gaat om een pak waarmee je niet herkenbaar bent. Als je het pak aantrekt, dan zie je alleen maar kleuren die veranderen. Volgens mij zie je ook elke keer een ander gezicht + lichaam. Het is echt een pak wat iemand aan kan trekken. En je ziet nog wel dat - als hij op een stoel zit - dat er iemand zit, maar door het pak weet je niet wie, omdat het pak continue verandert.
Ik dacht, dat ze het pak hadden uitgevonden om criminele dingen mee te doen, omdat je dan niet herkent word. Of het pak is daar juist niet voor uitgevonden, maar komt iemand op het idee om het daarvoor te gebruiken.
Er spelen geloof ik geen bekende acteurs/actrices in mee.
Het is een redelijk onbekende film.
Ik heb 'm een hele tijd geleden een keer op tv gezien, maar denk niet langer als 3 jaar geleden.
Wie o wie weet welke film ik bedoel. (Het heeft niks te maken met onzichtbaarheid, degene in het pak is NIET onzichtbaar, je ziet waar hij/zij loopt, of hij een hand opsteekt enz.)
Het is NIET:
- The Tuxedo
- The Mask
- The Invisible Man
- Joseph and the (...) dreamcoat
- Hollow Man
- Memoirs of an Invisible Man
- The Master of Disguise
- G.I. Joe: The Rise of Cobra
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Sjakie en de Chocolade Fabriek misschien ?
Filmvraag
-
- 17 berichten
- 0 stemmen
Nee, Hollow Man is het niet.
Het is echt een pak wat iemand aan kan trekken. En je ziet nog wel dat - als hij op een stoel zit - dat er iemand zit, maar door het pak weet je niet wie, omdat het pak continue verandert.
Sorry, vind het wel grappig, ik vraag blijkbaar iets moeilijks. Op verschillende forums weten ze het niet. 
Filmvraag
-
- 17 berichten
- 0 stemmen
Nog even wat meer info:
Ik dacht, dat ze het pak hadden uitgevonden om criminele dingen mee te doen, omdat je dan niet herkent word.
Of het pak is daar juist niet voor uitgevonden, maar komt iemand op het idee om het daarvoor te gebruiken.
Filmvraag
-
- 17 berichten
- 0 stemmen
Nee het heeft niks met onzichtbaarheid te maken. Dus die film is het ook niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Master of Disguise, The (2002) ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me een long stretch maar hier kwam wel zo'n suit in voor.
G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009)
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Ultraviolet misschien? Zal wel niet, maar toch...
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Ik heb ooit een keer op MTV gezien, dat kan wel 5 jaar terug zijn... Vond het toen wel een leuke film dacht ik dus wil hem graag herzien.
Eigenlijk kan ik me niet heel erg veel meer herinneren alleen dat kinderen, gewapend, een gebouw innemen en een behoorlijk aantal mensen gijzelt.
Wie kan me helpen met deze informatie? Het is trouwens niet 'Hostage'...
Alvast bedankt
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
Ik zoek een film waarbij een man als de wekker 's morgens afloopt de dag opnieuw beleeft. Dus het is b.v. maandagochtend 7 uur. Er gebeuren die dag ongelukken. De volgende dag gaat de wekker weer af en het is wederom maandagochtend. Hij probeert nu die ongelukken te voorkomen. Het is geen komedie zoals die film met dog in de titel. Ik bedoel ook niet die film met paper in de titel waarbij de man iedere morgen dezelfde krant krijgt. (was trouwens ook een mooie film). Hopelijk kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt en groetjes
Jaantje zoek je misschien The butterfly effect? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb ooit een keer op MTV gezien, dat kan wel 5 jaar terug zijn... Vond het toen wel een leuke film dacht ik dus wil hem graag herzien.
Eigenlijk kan ik me niet heel erg veel meer herinneren alleen dat kinderen, gewapend, een gebouw innemen en een behoorlijk aantal mensen gijzelt.
Wie kan me helpen met deze informatie? Het is trouwens niet 'Hostage'...
Alvast bedankt
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Yes die was het!
Thanks Jeroen, effe opzoeken en herzien!
Filmvraag
-
- 17 berichten
- 0 stemmen
Is er echt niemand die de mijne weet? Is ie dan zo moeilijk? 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Weet je zeker dat het een film was (en heb je hem volledig afgekeken)? misschien was het een aflevering van een of andere Amerikaanse serie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.