• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.715 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

Hartelijk dank, maar neen dit was het niet. Zoals ik al zei het is een film van ergens uit de jaren '90. Het was volgens mij enkel het eerste kwartier dat over de ramp ging. Dus het zou kunnen dat er nog een varhaal achter die rampscéne kwam (zoals B.V. over de familie van de slachtofeer ofzo). Meer weet ik echt niet.

Toch hartelijk bedankt "Dick2008". Al dan niet zou ik deze toch graag zien.

Iemand?

Je hebt idd volgens mij meerdere films met een crash tussen vliegtuigen. Heb zelf ook wel eens zo'n film gezien, maar ik zou niet meer weten welke of hoe die heet. Als ik er op kom, laat ik het gelijk weten...

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Ik las laatst over een erg goede Franse misdaadfilm / thriller (niet Un Prophete) die op het IFFR gaat draaien. Helaas weet ik de titel niet meer. Wie kan me helpen?

Glacius

• 4306 berichten
  • 3043 stemmen

Public Enemy Number One? (zijn 2 delen)

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1061 stemmen

Wat die film betreft, ik denk dat ik hem gevonden heb. Het is dus toch "Accidental Hero" (1992). Ik zach overlaatst de trailer, en ik wist het: het is hem. Ik herrinerde de beelden ervan. Maar weet niet ofdat er nu een botsing in voor komt. Het zou kunnen dat ik dat gewoon verkeerd dacht, omdat ik ooit eens iets op National Geographic iets heb gezien over een vliegtuigbotsing. Maar het is de film die ik zoek, ik herriner het me.

het verhaal spreekt me welliswaar toch niet zo aan, maar zal hem wel eens zien.

Hartelijk Dank allemaal.

@ "narva77", "Bubblez", "wimnoot "en "Dick2008":

Nog eens extra bedankt!!!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

pascal83 schreef:

Ik las laatst over een erg goede Franse misdaadfilm / thriller (niet Un Prophete) die op het IFFR gaat draaien. Helaas weet ik de titel niet meer. Wie kan me helpen?

Rapt! wellicht?

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

@ A.L.I.E.N Ja maar.... dat zei ik 8 berichten geleden ook!

Cheapcaster

• 140 berichten
  • 132 stemmen

In amerika barst de aardkorst in twee delen en blijft maar splitsen tot bijna aan een kerncentrale

Ook en gebouw in Las Vegas ingestort, meer kan ik me niet meer herinneren

Weet iemand de titel?

Bubblez

• 2071 berichten
  • 2539 stemmen

Cheapcaster schreef:

In amerika barst de aardkorst in twee delen en blijft maar splitsen tot bijna aan een kerncentrale

Weet iemand de titel?

Zoek je Megafault?

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Cheapcaster schreef:

Weet iemand de titel?

Misschien Nature Unleashed: Earthquake?

Suryoyo337

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Veste forumleden, ik zocht een film/titel.

Het gaat over een Amerikaans gezin, als vader en zoon langs een winkel gaan na een wedstrijd, waar een overval word gepleegd, word zijn zoon vermoord. Hij wilt wraak nemen en gaat de bende achterna, en vermoord ze. Ook zijn vrouw en zoon worden ontvoerd en bijna vermoord door de bende.

Ik zoek deze film al een tijdje had hem paar jaar terug gezien, maar ben het nu vergeten helaas. Bij voorbaat dank!

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Death Sentence

Deze is het! Ik weet het bijna zeker!

Suryoyo337

• 2 berichten
  • 0 stemmen

wimnoot schreef:

Death Sentence

Deze is het! Ik weet het bijna zeker!

Jaaaa top, dankje !

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1061 stemmen

Cheapcaster schreef:

Weet iemand de titel?

Ik ben bijna 99% zeker dat het:... "10.5: Apocalypse" (2006) is.

Cheapcaster

• 140 berichten
  • 132 stemmen

@ A.L.I.E.N : Het was deze fim die ik zocht, Zeer bedankt!

@ Anderen: Ook bedankt, het zijn gelijkaardige

belizard

• 1777 berichten
  • 506 stemmen

ik zoek de titel van een film: waarin een dorp overstroomd wordt doordat de dam doorbreekt en waarin een groep mensen gestolen geld zoekt.

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

belizard schreef:

ik zoek de titel van een film: waarin een dorp overstroomd wordt doordat de dam doorbreekt en waarin een groep mensen gestolen geld zoekt.

Dat is volgens mij: O brother, where art thou? (2000) van de Coens.

belizard

• 1777 berichten
  • 506 stemmen

nee dat is hem niet

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

belizard schreef:

Hard Rain?

belizard

• 1777 berichten
  • 506 stemmen

ja dat is hem!

dank je

7blink

• 14 berichten
  • 245 stemmen

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een film.

Een soort indianen met pijl en boog die blauwgekleurde mannen op afstand neerschieten. Een van de blauwgekleurde mannen weet te ontsnappen nadat hij een van de indianen omlegd met een pijl die eerst in zijn eigen lichaam vastzat.

Hij rent een soort rijstveld in en aan het einde valt hij er naar beneden, op een berg lijken van zijn eigen volk (blauwe mannen). Daarna rent hij een jungle in en dat was het laatste dat ik zag.

Weet iemand hoe deze film heet? Het leek me een erg goede film.

Alvast bedankt!

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

7blink schreef:

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een film.

Een soort indianen met pijl en boog die blauwgekleurde mannen op afstand neerschieten. Een van de blauwgekleurde mannen weet te ontsnappen nadat hij een van de indianen omlegd met een pijl die eerst in zijn eigen lichaam vastzat.

Hij rent een soort rijstveld in en aan het einde valt hij er naar beneden, op een berg lijken van zijn eigen volk (blauwe mannen). Daarna rent hij een jungle in en dat was het laatste dat ik zag.

Weet iemand hoe deze film heet? Het leek me een erg goede film.

Alvast bedankt!

Apocalypto (2006)

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

hallo moviebuddy's ik zoek een film waar ik enkel dit van weet:

film denk ik is met yul brunner

bendeoorlog

yul trekt altijd zijn messen.

i know

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

The Ultimate Warrior? Of The magnificent Seven?

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

The Ultimate Warrior dat is het .

thank u

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Ik zoek ook weer een film.

Volgens mij was het een beetje een indipendent-film, iig een kleine film.

Volgens mij had bruce willis er ook een heel klein rolletje in.

Er komt verder een soort ijsco-wagen in voor, bestuurd door een jonge knul.

Wie weet welke dit zou kunnen zijn??

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

North

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Ik zoek naar de titel van een jeugdfilm die ik een aantal jaren geleden in de bioscoop zag. Dat moet tussen 2000 en 2005 geweest zijn. Het is een Aziatische film dacht ik, Indisch of zo. Zuid-Amerikaans kan ook.

De film gaat over een aantal kinderen die wonen in een dorp. Ze spelen in de straten, maar mogen niet in de buurt komen van een huis waar een heks zou wonen. Uiteindelijk gaat een van de kinderen er toch heen (terwijl hij / zijn een kip probeert te vangen?), en hij / zij wordt gevangen genomen door de heks. De anderen gaan hun vriend(innet)je zoeken en komen er uiteindelijk achter dat het huis van de heks een dekmantel is voor een mijn waar kinderen moeten werken. Het loopt goed af.

Ik hoop dat iemand de titel kent.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

goongumpa schreef:
Ik zoek naar de titel van een jeugdfilm die ik een aantal jaren geleden in de bioscoop zag. Dat moet tussen 2000 en 2005 geweest zijn. Het is een Aziatische film dacht ik, Indisch of zo. Zuid-Amerikaans kan ook.

De film gaat over een aantal kinderen die wonen in een dorp. Ze spelen in de straten, maar mogen niet in de buurt komen van een huis waar een heks zou wonen. Uiteindelijk gaat een van de kinderen er toch heen (terwijl hij / zijn een kip probeert te vangen?), en hij / zij wordt gevangen genomen door de heks. De anderen gaan hun vriend(innet)je zoeken en komen er uiteindelijk achter dat het huis van de heks een dekmantel is voor een mijn waar kinderen moeten werken. Het loopt goed af.

Ik hoop dat iemand de titel kent.

Makdee?

els123

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een filmtitel:

hoi, ik ben op zoek naar een filmtitel. ik heb hem denk ik 5 jaar geleden gezien ongeveer. het is een horrorfilm. het gaat over een vrouw die gaat oppassen bij een oude man in een rolstoel. als zij in dat huis is mag ze absoluut niet op de zolder komen. daar ontdekt ze het geheim dat ze haar ziel willen laten verhuizen. er komt af en toe een jurist langs. ik hoop dat iemand het weet.

mikey

• 29002 berichten
  • 5149 stemmen

Jammer. verkeerde topic

Misschien is dit de skeleton key

groetjes mike

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.