- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
els123
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
ja dat is hem, hardstikke goed van je. bedankt hoor
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Ik zoek ook weer een film.
Volgens mij was het een beetje een indipendent-film, iig een kleine film.
Volgens mij had bruce willis er ook een heel klein rolletje in.
Er komt verder een soort ijsco-wagen in voor, bestuurd door een jonge knul.
Wie weet welke dit zou kunnen zijn??
North
Nee, het is zeker niet "North". Dat is een Komedie, en bovendien schijnt ie ook heel slecht te zijn.
De film die ik bedoel, is meer een Drama, en een beetje een kleine film...
Maatr alsnog bedankt!
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ja dat zal inderdaad Alpha Dog zijn alleen er komt geen ijsco wagen invoor wel een wit-busje.
Een film waar wel een ijsco-wagen in voor komt is Dumb and Dumberer : When Harry met Lloyd.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ik zoek weer een film: De film gaat over een meisje die zich verkleed als een jongen en dan terecht kom in een voetbal team. Ze wordt verliefd op haar room-mate. Deze film is al vrij vaak op tv geweest.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik zoek een oude zeg maar jaren 70/80 horror/thriller filpmje.
Het lijkt een beetje op deze film Joy Ride (2001).
Dit weet ik er van. Een groepje mensen in een auto worden achterna gezeten door een truck.
Ik weet ook nog een scene. De mensen in de achtervolgde auto zijn gestopt bij een tankstation. Bij dat tankstation staat een kooi met slangen en dan rijd die truck die slangenkooi ineens omver.
Weet iemand welke dit is?
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik weet niet zeker of je deze bedoeld, want dit gaat maar om 1 man, maar hij is zeker de moeite waard: Duel (1971)
@ Decicco: Ohnee! Mijn winning streak is doorbroken!!
Als je die film trouwens leuk vind kun je de jaren 80 versie ook kijken: Just one of the guys
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
Ik zoek een oude zeg maar jaren 70/80 horror/thriller filpmje.
Het lijkt een beetje op deze film Joy Ride (2001).
Dit weet ik er van. Een groepje mensen in een auto worden achterna gezeten door een truck.
Ik weet ook nog een scene. De mensen in de achtervolgde auto zijn gestopt bij een tankstation. Bij dat tankstation staat een kooi met slangen en dan rijd die truck die slangenkooi ineens omver.
Weet iemand welke dit is?
Hier de betreffende scène (ik was net te laat
)
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Geniale film! Die slangen kon ik me niet herrinneren.
Brix
-
- 19724 berichten
- 5155 stemmen
@Amity:
Vreemd, ik óók niet.
Toch een scène die indruk maakt.
Al is het wel lang geleden dat ik hem zag.
Misschien toch nog maar eens opnieuw bekijken die film, want hij was echt de moeite waard.
Ook leuk om Dennis Weaver (in Nederland vooral bekend door zijn (TV) rol als McCloud, de politieman uit het Amerikaandse westen, die in New York terecht kwam) nog eens in top-conditie in actie te zien.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik wist wel dat Spielberg in die film eenzelfde geluid gebruikt als in Jaws Als de truck het ravijn in rijd ofzo, en als de haai eraan gaat
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Bedankt allemaal het is inderdaad Duel (1971). Was er al een tijdje naar opzoek. Thanks
.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Alpha Dog ?
Ja dat zal inderdaad Alpha Dog zijn alleen er komt geen ijsco wagen invoor wel een wit-busje.
Een film waar wel een ijsco-wagen in voor komt is Dumb and Dumberer : When Harry met Lloyd.
Nee, het is ook zeker niet "Alpha Dog".
Want die is uit 2006, en de film die ik bedoel is veel ouder. Jaren '80 of jaren '90.
Het zou ook "In Country" kunnen zijn, maar daar had ik al reeds op gestemd! 
Maar iig bedankt!
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Kun je hem niet vinden als je op imdb onder bruce willis zoekt?
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Misschien
Twilight Zone: The Movie (1983)
Verdict, The (1982)
First Deadly Sin, The (1980)
Zo niet: bekijk de filmografie van Bruce Willis !
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ja inderdaad gewoon even de filmografie van Bruce Willis bekijken, dan denk ik wel dat die film er tussen zit 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik zoek er nog een. Een horror/thriller uit de jaren 70 of 80.
Een man en zijn vrouw gaan erens varen (in een ander land) ik weet niet welk land.
En dan opeens gooit die man zijn vrouw overboord voor de krokodillen.
beetje weinig informatie maar kent iemand deze??
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
Ik zoek er nog een. Een horror/thriller uit de jaren 70 of 80.
Een man en zijn vrouw gaan erens varen (in een ander land) ik weet niet welk land.
En dan opeens gooit die man zijn vrouw overboord voor de krokodillen.
beetje weinig informatie maar kent iemand deze??
Ik weet bijna zeker dat je het over de mini-serie Return to Eden hebt. Hier is de betreffende scène te vinden op 06:00!
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Kun je hem niet vinden als je op imdb onder bruce willis zoekt?
Zo niet: bekijk de filmografie van Bruce Willis !
Ja inderdaad gewoon even de filmografie van Bruce Willis bekijken, dan denk ik wel dat die film er tussen zit
Dat had ik natuurlijk allang gedaan! 
Wat ik al eerder zei:
Het zou ook "In Country" (1989) kunnen zijn, maar daar had ik al reeds op gestemd! 
Dus laat maar doen, volgens mij heb ik hem al gevonden!!
In ieder geval iedereen hartelijk dank voor het meezoeken en meedenken!
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik weet bijna zeker dat je het over de mini-serie Return to Eden hebt. Hier is de betreffende scène te vinden op 06:00!
Ja dat is hem!! Thanks 
Hakunamatafaka
-
- 629 berichten
- 1894 stemmen
Ben op zoek naar een film, waarin een groep jongeren, met een dikzak een boottoch gaan maken, en ze willen hem terugpakken omdat hij altijd pest, vervolgens, gooien ze hem in het water en verdrinkt ie,
wisqo
-
- 18 berichten
- 61 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek... anatomy achtige film:
Hey, ik ben voor een vriendin opzoek naar een film; maar ik kan niet op de naam komen! Hij was vorig jaar op FILM1 dus ik denk dat hij 2 a 3 jaar oud is..
Het gaat over een jongen die anatoom of pathaloog is en in een nieuw klasje komt en daar de slimmerik uithangt. 1 van die jongens die er al zit vind dat niet leuk en daagt hem dan soort van uit.
's nachts vermoorden ze dan mensen en dan wordt het een spel wie de beste moord kan maken, en hoe het is gebeurd!
Weet iemand hoe die heet?
alvast bedankt!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.