• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.694 gebruikers
  • 9.420.413 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wave, The (1981)

Met een beetje google handigheid toch wel te vinden lijkt me zo...

m4rt

• 2 berichten
  • 1 stemmen

danku

Bruno_6

• 36 berichten
  • 733 stemmen

Beste moviemeter gebruikers,

Ik zoek de titel van een Scandinavische (?) film over een groep kinderen en een grote hond (type Sint-Bernard). Ik heb deze kinderfilm een 15-tal jaar geleden gezien, maar weet de titel niet meer.

Ik weet nog dat een trompet een belangrijke rol speelde in de film. De kinderen bouwden een soort iglo/fort met sneeuw en bekogelden elkaar in een bepaalde scène met sneeuwballen waarin ze verf of kleurstof hadden gestopt. Op het einde stort het fort in en wordt de hond bedolven onder de wneeuw.

Heeft er iemand een idee wat de titel van deze film is? Alvast enorm bedankt.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Grappig hoeveel mensen die film wel niet zoeken. Het is het prachtige La Guerre des Tuques.

Brix

• 19724 berichten
  • 5154 stemmen

Doet mij denken aan 'La guerre des boutons' (1962) ook zo'n schitterende jeugdfilm.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Mug, weet jij hoe het vervolg op La Guerre des Tuques heet? Ik kom er niet op!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Dat is snel! Dank je!

Bruno_6

• 36 berichten
  • 733 stemmen

Bedankt voor de snelle reacties!

Quigley

• 1 berichten
  • 1 stemmen

In Film > Overige films > naam film:

Ik zoek al even een film die ik vroeger had gezien, maar ik weet de naam niet meer. Het gaat over een soort bende die mense van straat haalt om daar roulette met wapens mee te spelen (mensen staan in een cirkel met een wapen met 1 kogel in achter elkaar.) , Op die mensen word dan geboden voor wie het eerste dood gaat. Kent iemand de naam van de film ?

Bedankt

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Ik weet maar één film met russian roulette en dat is The Deer Hunter

Is dat hem misschien?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Maar het is 13 Tzameti.

mikey

• 29002 berichten
  • 5149 stemmen

Klopt, alleen dat vroeger snap ik niet. Want 13 is een recente film. Daarnaast worden er geen mensen van straat geplukt maar gaat het per uitnodiging.

Jimmy92

• 10 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een film:

Ik had lang geleden een hele grappige film op tv gezien van jongens die naar een concert van kiss willen en dan allemaal domme, grappige dingen onderweg meemaken.

Weet iemand misschien welke film dit is?

Jimmy92

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Ik had lang geleden een hele grappige film op tv gezien van jongens die naar een concert van kiss willen en dan allemaal domme, grappige dingen onderweg meemaken.

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

Is het deze film: Detroit Rock City?

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Ik zoek de film waarin een hele dikke gast zo'n karate figuurtje speelt. Hij wordt begeleid door een neger die vrij bekend is ook als komiek. Iemand die de naam van deze film weet te achterhalen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

decicco schreef:

Ik zoek de film waarin een hele dikke gast zo'n karate figuurtje speelt. Hij wordt begeleid door een neger die vrij bekend is ook als komiek. Iemand die de naam van deze film weet te achterhalen?

deze?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Beverly Hills Ninja...een meeserwerk van jewelste...

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Jimmy92 schreef:

Detroit Rock City

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Haha ja dat is hem dankjewel.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Nog eentje. Ik zoek een film waarin een pizzabezorger verliefd word op het meisje waar hij die ene dag moet bezorgen. Volgens mij is het nogal een wat oudere vrouw en is hij het groentje. Vrij oude film trouwens.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Loverboy, I presume.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

deze

Mug was me voor.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Ja, Dankjewel haha.

manonvonk

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een film over een blanke fotograaf, die op zoek naar inspiratie in een ghetto verzeild raakt, en daar bevriend raakt met een jong donker jongetje. Hij maakt samen met hem foto's en later in de film gaat hij met de oudere broer van het jongetje op pad om foto's te maken van de gevolgen van een 'gangwar'.

Ik dacht dat de hoofdrolspeler Edward Norton was, maar daar kan ik niks op vinden! Ik heb me helemaal sufgegoogled, ik hoop dat iemand mij aan de titel kan helpen!

Groetjes,

Manon

DieGo

• 5808 berichten
  • 2382 stemmen

Geen Edward Norton maar wellicht is het deze:

Focus (2001) (II)

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Ik zoek nu weer eens 2 films.

1. Gaat over een baby die wegloopt van huis en dan de gekste avonturen meemaakt. En dat kwam allemaal door een of ander boek waar hij uit voorgelezen werd.

2. Komedie, vrij oud, over gastjes die in een soort van binnen oerwoud leven omringd door een glazen kast. Dat is eigenlijk ver het enige wat ik me ervan kan herinneren. Verder zijn die gastjes erg stoned volgens mij etc.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Baby's day out

en Bio-dome

Grrrrrrr

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.