- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Korte animaties (Pixar)
Korte animaties (Pixar)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Je beseft ook wel dat dat een flauw argument is. Ik heb ook nog nooit om een Pixar film moeten lachen, noch om al die Looney Tunes dingen.
Hoezo flauw? Je zegt zelf dat westerse animatie te veel op humor gericht is en dat animes zich daar niet tot nauwelijks op richten (series uitgezondert wellicht)? Dat je er niet om kunt lachen is weer een andere discussie.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12354 stemmen
Met "series" uitgezonderd vermijdt je wel meteen de grootste groep. Jaarlijks worden er meer dan 100 series geproduceerd in Japan, waarvan een groot deel comedies. Die kan je moeilijk even negeren.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Je beseft ook wel dat dat een flauw argument is. Ik heb ook nog nooit om een Pixar film moeten lachen, noch om al die Looney Tunes dingen.
Die Duck Amuck is trouwens wel komisch, doet me erg denken aan Carrotblanca op de 2e disc van Casablanca. Erg leuke parodie op de film.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12354 stemmen
De kortfilms van Pixar vind ik inderdaad vermakelijk. Al is het niet de humor waar ik volledig voor plat ga.
Al vind ik verder hun kortfilms binnen het hele animatie kortfilm gala ook maar weinig voorstellen. Het zou hun films in ieder geval wel veel goed doen moesten ze zich meer spiegelen aan de kortfilms.
kos
-
- 46371 berichten
- 8602 stemmen
Niet van Pixar denk ik, maar hier is de Oscarwinnaar korte animatie in zn geheel:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Adzywe9xeIU[/embed]
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12354 stemmen
Driemaal bah, al is het wel beter dan wat Pixar in z'n langspeelfilms doet. Blijkbaar echt het jaar van de nostalgie daar bij de Oscars.
Paalhaas
-
- 1575 berichten
- 2493 stemmen
Deze is eigenlijk van Disney/Pixar volgens mij, maar die tel ik ook goed.
kos
-
- 46371 berichten
- 8602 stemmen
Alle oscar genomineerden: Watch All the Oscar Nominees for Best Animated Short – Enpundit
mjk87 (moderator films)
-
- 13666 berichten
- 4104 stemmen
De Pixar Short bij Finding Dory, deze trailer geeft wel een goed beeld van de geweldige animatie. Zowel het fotorealisme van het water en zand als het mooie spel met focus.