• 15.741 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.900 stemmen

Beoordeling van klassiekers

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik werd onpasselijk tijdens het kijken naar Clockwork Orange en heb met zware tegenzin de film uit gezien. Nare film. Ik vond het dus helemaal niks. 0,5 ster voor de belichting

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dus het acteren was waardeloos? De kritiek op de maatschappij was niet goed uitgewerkt of misschien niet terecht? De muziek was klote? De aankleding was niet mooi? de decors waren verschrikkelijk? De dialogen waren krom? Want met een beoordeling van 0,5 voor het licht is dit wat ik moet concluderen uit jouw weltoegelichte mening

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Een van mijn meest subjectieve beoordelingen, als uitzondering op de regel van gewogen beoordelingen (samen met Braveheart).

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ok dat is eerlijk, dan zul je mij ook niet meer horen klagen kappeuter:)

Jerome-B

• 467 berichten
  • 589 stemmen

eindelijk stilte

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het trouwens zwak dat er vaak oude films bovenaan staan in de top 100 enzo, net zoals citizen kane, erg overhyped, en vaak te langdradig.

De meesterwerken van film zijn nu eenmaal allang gemaakt.....vroeger...en sporadisch komt er een (toekomstig) meesterwerk bij...

Bijna alles wat tegenwoordig gemaakt wordt is geinspireerd door deze oude 'zwakke' films. Dat jij je niet kunt openstellen voor oude films, dat is jouw vette pech! Maar kom niet aub niet aanzetten met termen als 'langdradig' en 'overhyped'. Die termen gelden meer voor de crap die de laatste jaren uit Hollywood komt...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Te laat Jordy!

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Quote:

"De meesterwerken van film zijn nu eenmaal allang gemaakt.....vroeger...en sporadisch komt er een (toekomstig) meesterwerk bij...

Bijna alles wat tegenwoordig gemaakt wordt is geinspireerd door deze oude 'zwakke' films. Dat jij je niet kunt openstellen voor oude films, dat is jouw vette pech! Maar kom niet aub niet aanzetten met termen als 'langdradig' en 'overhyped'. Die termen gelden meer voor de crap die de laatste jaren uit Hollywood komt..."

Ik heb het niet over Hollywoord films, aangezien die al HELEMAAL niet tot klassiekers behoren, maar over films zoals Schindlers List, die niet eens in de top 100 staat

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

2001 A Space Odyssee.....2,5 sterren

Jackass: The Movie.......5! sterren

Waar hebben we het in godsnaam over!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja zet de arme mod maar weer aan het werk

en als IK zelfs al het juiste topic hiervoor niet kan vinden wordt het ECHT tijd voor een zoekmogelijkheid in het forum

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ok!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de volgende keer delete ik de berichten trouwens gewoon, als ze geplaatst worden ondanks dat ik vraag of het ergens anders kan

(en alsnog het juiste topic gevonden)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

Ramon K schreef:

Altijd leuk als mensen weer ns niet serieus genomen worden omdat ze een film als 2001 niet goed vinden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Zeik niet zo verdomme! Lees eerst de discussie voordat je gaat zitten brommen!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vloek niet zo man. Laten we het hier een beetje gezellig houden Ramon.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

pffffff

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

Ik zie t toch elke x weer als iemand zegt dat ie oude films niet leuk vind omdat ze 'langdradig' zijn of 'saai' 'langzaam of whatever dan zit meteen ieder1 m af te zeiken, omdat je om een of andere rede oude films goed MOET vinden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

En dat komt omdat het hier om GENERALISEREN gaat. Wanneer je een BEPAALDE oude film langdradig of saai vindt, dan zul je mij niet horen klagen. Maar doe ze niet allemaal zo af, omdat je toevallig 3 mindere oude films hebt gezien. Kom op zeg! Dat is toch gerechtigde kritiek? Moet ik daarom nou weer 2 belerende posts om mijn oren krijgen?..dacht 't nie....

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik ben het op dit punt met Ramon K eens. Hoe kun je nou zeggen dat oude films te hoog staan, alsof 'oude films' een genre of regisseur (de beroemde O. Films ) is of zo.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

Maar jij nam bij mr frielink net het voorbeeld dat hij jackass een 5 gaf en 2001 een 2,5. Maar hij geeft wel A Clockwork Orange een 4. En zelfs king kong een 3,5. Dat zijn toch ook erg oude films.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Bannen die Ramon.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel, dat was een reactie op deze uitspraak van Mr Frielink: "Ik heb het niet over Hollywoord films, aangezien die al HELEMAAL niet tot klassiekers behoren, maar over films zoals Schindlers List, die niet eens in de top 100 staat".

2001 en Jackass komen zeker uit Bollywood?

Daarbij hebben wij het via priveberichten al uitgepraat dus doe dan aub nie zo moeilijk. Ik heb geen zin om elke post te verdedigen...kan ik net zo goed nie meer posten.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Bannen die Ramon.

Wil je dat echt doen dan? Om 1 enkele 'pfff'?

Zeer demokratisch en billijk hoor....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3278 stemmen

K

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

C

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wil je dat echt doen dan? Om 1 enkele 'pfff'?

Zeer demokratisch en billijk hoor....

Zit je lekker op de kast Ramon ?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Nee, een beetje maar

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Effe chillen he

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Over twee films die 5 sterren krijgen?

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Over klassiekers gesproken...

De arme Ludwig van B. zal zich genoodzaakt voelen zijn Alle Menschen werden Brüder drastisch aan te passen als hij deze draad zou hebben gelezen.

*peace brothers*

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.