• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.556 stemmen

Fouten in films

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Maar soms kom je zo ook gewoon tegen? Of je nou van film houdt of niet. Je hoeft er niet naar op zoek te zijn, maar soms valt iets je gewoon op.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Ik heb een paar dagen geleden de dvd vzalley gekocht i.v.m. de dvd True Romance die erbij zat. In dat blad stond een artikel over de films met de meeste fouten. De aanvoerder van de lijst: Titanic met ik meen 140 fouten. Ik kan me goed voorstellen dat je bij zo'n grootsop gezette film je best een paar foutjes ziet, zonder er echt op te letten, maar iemand die in zo'n film 140 fouten kan vinden vind ik gewoon te triest voor woorden.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Me too .

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik vind van niet! Het is echt knap als iemand veel fouten in een film kan ontdekken. Iedereen heeft zo zijn eigen bezigheden, niet ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Niet dat ik er speciaal ga naar zoeken, maar als ik hoor dat er mistakes te zien zijn, kijk ik er wel graag eens naar...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Het is echt knap

Tja, je kan maar iets bewonderen he. Gelukkig zijn de mensen die ik bewonder gezegend met een interessanter talent en pakket met vaardigheden dan een fucking lame-ass die een film afstruint op foutjes.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

zo is het ...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

gotti schreef:

iemand die in zo'n film 140 fouten kan vinden vind ik gewoon te triest voor woorden.

Het is toch niet gezegd dat voor dat artikel maar één persoon op zoek is gegaan naar fouten?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

tovenaar schreef:

Tja, je kan maar iets bewonderen he. Gelukkig zijn de mensen die ik bewonder gezegend met een interessanter talent en pakket met vaardigheden dan een fucking lame-ass die een film afstruint op foutjes.

Dit vind ik raar. Mensen die als 'hobby' hebben om fouten in films op te zoeken, die doen het heus niet om de films af te zeiken....

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Denk eens na, waarom zouden ze dat doen ? Niet omdat je idolaat van film bent.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Nou, zelfs dan kan ik het goed begrijpen... Iemand is bijvoorbeel dol op bijvoorbeeld The Godfather; hij/zij ondekt een foutje, en nog een, en nog een. Dan zou het mij niets verbazen als ze die ergens opschrijft, en dat diegene het leuk vind om fouten te zoeken. Denk jij nou echt dat diegene een hekel heeft aan The Godfather ?

En waaaaroom moet het openbaar maken van fouten in films de bedoeling hebben om de film negatief te beoordelen?? Een groepje mensen die fan zijn van Titanic, en weten bij elkaar zo'n 140 fouten op te sporen, zegt dat dan meteen dat ze anti-Titanic zijn?? Nee.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Hoeveel foutjes heb jij in Das Boot gevonden ??

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Er zijn er 5 waarvan ik afweet, maar ik heb er 0 gevonden.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

U-96 schreef:

Ik vind van niet! Het is echt knap als iemand veel fouten in een film kan ontdekken. Iedereen heeft zo zijn eigen bezigheden, niet ?

Knap...ga fietsen joh. Een band plakken, dat vind ik knap; Amelie, die vind ik knap, maar 140 fouten in een film zoeken vind ik allesbehalve knap.

En Yak, ik denk ook niet dat één iemand al die 140 fouten in de Titanic heeft gevonden. Ik gebruikte alleen het enkelvoud, omdat zo mijn frustatie hiervoor beter naar voren kwam...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Er zijn er 5 waarvan ik afweet, maar ik heb er 0 gevonden.

Hé, en daar zijn er dan nog drie van mij bij! Oh, ik ben toch knap zeg...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

speedy23 schreef:

Hé, en daar zijn er dan nog drie van mij bij! Oh, ik ben toch knap zeg...

Ik ook, want ik kan een band plakken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knap Yak, knap...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik zal jullie nooit begrijpen en jullie zullen mij nooit begrijpen met dit onderwerp..

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Lekker makkelijk.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

kappeuter schreef:

Lekker makkelijk.

Beter zo afhaken dan zo'n vervelende, eindeloze discussie waarin het 3 tegen 1 is...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Beter zo afhaken dan zo'n vervelende, eindeloze discussie waarin het 3 tegen 1 is...

Zeg, indien we allemaal hetzelfde gedacht hadden, er zouden geen topics zijn, want we zouden allemaal hetzelfde denken...

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

U-96 schreef:

Als je je mening over dit onderwerp goed zou kunnen onderbouwen, dan zou het weinig uitmaken of 3 of 33 mensen 'tegen' jou zouden zijn. Maar als je geen zin hebt in discussie voeren, dan vraag ik me af wat je op een discussieforum doet...

poekie

• 29 berichten
  • 22 stemmen

kom op zeg!! ieder zijn eigen ding.

2 uur per dag op een internet site films nabespreken.

ik lees jullie berichten altijd graag hoor daar niet van man maar soms toch een beetje sneu.

het is toch gewoon een hobby. zoveel mogelijk fouten ontdekken

dus als het jullie ding niet is dan is het absoluut nog niet 'fucking lame-ass'

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

poekie schreef:

kom op zeg!! ieder zijn eigen ding.

2 uur per dag op een internet site films nabespreken.

Daar heb je inderdaag groot gelijk in. Sommige van mijn vrienden vragen mij ook - al lachend - wat ik in MM zie. Ik kan gewoon niet anders antwoorden dan dat het gewoon mijn 'ding' is.

Zo zal het ook wel zijn met mensen die mistakes opspeuren denk ik...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Juist !

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Ik moet zeggen dat ik de halve dag op MM rondhangen leuker vind, dan fouten gaan zoeken in een film. Ik zei ook niet dat het "fucking lame-ass" was; ik vind het alleen zo lame-ass als de pest...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Iedereen heeft zo z'n eigen hobby's, niet ?

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Spelen met duikbootjes in bad bijvoorbeeld...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

gotti schreef:

Spelen met duikbootjes in bad bijvoorbeeld...

U-96 schreef:

Ik ben het hier totaal mee eens. Dat moeten ze trouwens voordat ze de film in premiere brengen eens laten doen. Dan heb je ineens helemaal geen fouten meer. Mensen die alle fouten goed kunnen opmerken zouden daar perfect voor zijn. En diegene die net zegt dat het triest is dat je 140 fouten opmerkt bij de Titanic; het is pas triest dat er 140 fouten inzitten en zo'n grote film!! Maar daar wordt dan weer niet over nagedacht

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.