- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Juiste uitspraak naam of titel
Juiste uitspraak naam of titel
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Tuurlijk hebben ze daar maling aan, maar ik zou zelf wel gewoon willen weten hoe ik het uitspreek.
John Milton
-
- 24326 berichten
- 13493 stemmen
Ik zou daar inderdaad maling aan hebben, al denk ik nog steeds met veel plezier terug aan de meneer die kaartjes bij me kwam kopen voor "De Bóóórrunuh Suupremáátsie"
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
Ik heb lang geleden ooit een smakelijk gesprek van een videotheekmedewerker afgeluisterd die uitgebreid vertelde van de poging van zijn klanten om Serendipity (2001) goed uit te spreken. Heel grappig.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Deze namen werden blijkbaar nog niet vernoemd, maar ook altijd gegarandeerd verkeerd uitgesproken:
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Je zou denken Mads Mikkelsen is gewoon Mads Mikkelsen, maar je hoort de d niet uit te spreken en de a wordt een e:
[ˈmæs ˈmikl̩sn̩]
Mads Mikkelsen pronunciation: How to pronounce Mads Mikkelsen in Danish - forvo.com
Graaf Machine
-
- 10083 berichten
- 1521 stemmen
ja, daar heb je google voor. Nu weet ik dus eindelijk hoe je "topkapi" uitspreekt.
John Milton
-
- 24326 berichten
- 13493 stemmen
Ha wat leuk. Ik weet niet of ik me eraan ga houden in dit geval, al doe ik het bij Charlize THRONNNNN! wel, met meewarige blikken van de gesprekspartner in kwestie tot gevolg)
Graaf Machine
-
- 10083 berichten
- 1521 stemmen
Ook nooit geweten wie Louis Hartlooper is, tot jij die naam noemde. Google is baas.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Ha wat leuk. Ik weet niet of ik me eraan ga houden in dit geval, al doe ik het bij Charlize THRONNNNN! wel, met meewarige blikken van de gesprekspartner in kwestie tot gevolg)
Haha. Dat is dan toch echt fout...
John Milton
-
- 24326 berichten
- 13493 stemmen
Graaf Machine
-
- 10083 berichten
- 1521 stemmen
Haha, dacht altijd Charlies Theeron, met nadruk op *thee*.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Weird. Dan spreekt ze zichzelf tegen, dat filmpje dat ik link is toch ook door haar ingesproken...
Dan zal het de Zuid-Afrikaanse uitspraak zijn tov de Amerikaanse ofzo.
John Milton
-
- 24326 berichten
- 13493 stemmen
Of ze heeft zicht bedacht (dat dat eerdere toch te moeilijk was?) of jouw filmpje is een deepfake.
KAPP! foei! 
Flavio
-
- 4988 berichten
- 5343 stemmen
Heel vreemd. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
Dan zal het de Zuid-Afrikaanse uitspraak zijn tov de Amerikaanse ofzo.
Dat lijkt me ook.
Beetje als Yvonne Strahovski. De naam Strahovski is eigenlijk een veramerikanisering van het Poolse Strzechowski. Maar dan vragen mensen nog hoe je Strahovski moet uitspreken.
Graaf Machine
-
- 10083 berichten
- 1521 stemmen
Ja, en hoe moet je Strahovski dan uitspreken? Mensen weten niet alles weet je.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Die Ieren nemen gewoon de hele wereld in de maling.
Schrijfwijze en uiteindelijke uitspraak hebben werkelijk niks met elkaar van doen!
Graaf Machine
-
- 10083 berichten
- 1521 stemmen
Die Ieren nemen gewoon de hele wereld in de maling.
Schrijfwijze en uiteindelijke uitspraak hebben werkelijk niks met elkaar van doen!
In het Engels hebben ze ook die grappen: Ghoti - Wikipedia - en.wikipedia.org
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Juiste uitspraak van Basinger:
Homer Finds The Secret Home Of Kim Basinger And Alec Baldwin - The Simpsons


