- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
We blijven hollanders, zuinig!!!!
Dus downloaden gebeurt toch wel, hoe goedkoop iets ook is
Vincent
ben ik het niet mee eens
Ik zal bij het halveren van de prijs zeker meer dvds en cds gaan aanschaffen. En minder downloaden. Met mij vele anderen
voor die paar euros meer heb ik leiver iets origineels dan gekopieerd.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Een film hoort op DVD te staan, goede kwaliteit (beeld + geluid) zoals hij bedoeld is! En de prijs valt ook wel mee (18 euro). Als je dan naar een cd kijkt (22 euro of meer!). En dan heb je nog alleen maar geluid.
18 euro????
je bedoelt denk ik 60 a 70 euro
edit 30 euro , ik heb me vergist in prijs maar tis nog te duur
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
je bedoelt denk ik 60 a 70 euro
In welk land woon jij ? Niet in Nederland zo te zien.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
[quote]cornelis schreef:
Ook een bakker verkoopt geen brood voor minder dan de kostprijs.
De kost prijs is circa 5 euro
verkoopprijs 35 euro
hmmmm zit nog wel wat speling in denk je niet cor?
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
In welk land woon jij ? Niet in Nederland zo te zien.
neiuwe dvds toch?
of vergis ik me nou?
heb ik al zolang niks gekocht?
edit: ok ok 35 euro dan (zat in guldens te denken)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Zit je in de gevangenis ? 
Prijs nieuwe dvd's: tussen de 16 en 30 euro, met uitschieters naar boven en beneden. De meeste dvd's die ik koop zijn rond de 15 euro.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Zit je in de gevangenis ? 
Prijs nieuwe dvd's: tussen de 16 en 30 euro, met uitschieters naar boven en beneden. De meeste dvd's die ik koop zijn rond de 15 euro.
ben sinds 9 maanden vrij
denk soms nog in guldens
my bad
wist je trouwens dat je in de gevangenis kunt downloaden !?
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
15 euro vind ik een mooie prijs maar heb je dan films uit 2002? zijn het wel nieuwe mainstream films dan?
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
15 euro vind ik een mooie prijs maar heb je dan films uit 2002? zijn het wel nieuwe mainstream films dan?
Swingers: € 19 Met vele extra's ook nog! 
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Swingers: € 19 Met vele extra's ook nog! 
ja maar die heb ik al op cd staan 
en die extras ook
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Daarom worden wij dus minder betaald en hebben dus twee weken dagelijks gewerkt voor 3 euro 54.
Mijn dank is groot. 
* edit *
Die twee weken is niet voor cast en mijzelf. Dat zijn maanden. En dit vedrag is geen geintje. We moeten het nu van de DVD verkoop hebben. Ben dus bloedserieus Neder!
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Daarom worden wij dus minder betaald en hebben dus twee weken dagelijks gewerkt voor 3 euro 54.
Mijn dank is groot. 
LOL ik zit je te stangen mijnheer brenninkmeijer
dat je ook niet van te voren afspreekt dat je zus en zo wil verdienen .......... betalen ze je pas achteraf ofzo? volgens mij kan je dat in de toekomst beter anders aanpakken.
Ik heb je dvd niet gedownload hoor 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ik wil graag reageren met een quote uit het fameuze Monopoly spel:
'Neder, ga direct naar de gevangenis, ga niet langs af en ontvang geen salaris.'
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
LOL ik zit je te stangen mijnheer brenninkmeijer
Wat op sommige momenten erg ongepast is, zoals nu. 
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Ik wil graag reageren met een quote uit het fameuze Monopoly spel:
'Neder, ga direct naar de gevangenis, ga niet langs af en ontvang geen salaris.'
not again 
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Wat op sommige momenten erg ongepast is, zoals nu. 
hehe hier kan stephan heus wel tegen 
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
[quote]Stephan schreef:
Nou ik lekker niet 
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Pffftt Gelukkig. Ik dacht echt even dat er hier mensen zijn die films downloaden 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
hehe hier kan stephan heus wel tegen 
Em gelijk ook maar een 1 voor Swingers geven ? Het is hier geen speeltuin Neder. Haal je de stem zelf even weg ?
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Em gelijk ook maar een 1 voor Swingers geven ? Het is hier geen speeltuin Neder. Haal je de stem zelf even weg ?
pardon , begrijp me niet verkeerd, ik bedacht me ineens( doordat stephan over de film begon) dat ik die gezien heb en heb dus gestemd. Waarom neemt dit gesprek ineens zon vreemde wending? Ik vond swingers echt een 1 ster film , dat staat los van alles. Ik probeer niet vervelend te doen ofzo kappeuter? ok??
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Pffftt Gelukkig. Ik dacht echt even dat er hier mensen zijn die films downloaden 
dat klopt ook stephan maar niet de jouwe 
meeste Nederlandse films kijk ik in bios ofhuur ik omdat die mijn inziens wel degelijk met geldgebrek te maken hebben.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
...dat ik die gezien heb...
Ben ik blij dat ik in ieder geval aan JOU verdiend heb!

* edit *
Voel me ook vereerd dat ik boven "O brother where art thou" en "Fucking Åmål" sta.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen

geen dank
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen

* edit *
Voel me ook vereerd dat ik boven "O brother where art thou" en "Fucking Åmål" sta.
met grote afstand! Neem je me nog serieus na het zien van mijn stemmen en mn top 10 lijstje stephan?
kappeuter kennelijk vind jij de dingen die ik zeg allemaal erger dan Stephan zelf 
en stephan zeg eens eerlijk: download jij echt helemaal niets ? ben echt benieuwd ... ook geen mp3 etc etc
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
en stephan zeg eens eerlijk: download jij echt helemaal niets? ben echt benieuwd ... ook geen mp3 etc etc
Ik heb een korte periode Kazaa geïnstalleerd gehad maar dat vond ik een irritant programma. Ik heb daarmee een aantal mp3-tjes gedownload, en die verwerkt in een programma dat is uitgezonden. Gegevens netjes genoteerd voor de Buma-Stemra.
In die periode sporadisch wel eens wat gedownload. korte filmpjes, grappige commercials e.d.
Ook een aantal tracks van de (toen) nieuwe Gladiator-CD van Hans Zimmer. Aansluitend de CD in de winkel gekocht. Hell... zelfs 2 want één ervan heb ik aan de jongens van Soundpalette gegeven.
Verder maak ik zelf ook sporadisch een mp3-tje met een geregistreerd audio-programma. Zelf mijn Quicktime-pro heb ik via Apple gekocht.
Ik ben namelijk een bedrijf, en al *zou* ik willen... ik kan me een eventuele controle niet veroorloven.
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Ik ben namelijk een bedrijf, en al *zou* ik willen... ik kan me een eventuele controle niet veroorloven.
A gossie wat zielig
,btw in welk programma heb je het in verwerkt?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik vind DivX trouwens veel gevaarlijker voor de film industrie dan mp3 voor de muziek industrie. Als je namelijk de muziekindustrie kapot maakt, dan zullen er altijd muzikanten blijven. Muziek maken is namelijk erg toegankelijk.
Films maken, daarentegen, is wat lastiger. Het kost meer tijd, meer geld etc. Als je de film industrie kapot maakt zullen er veel en veel minder films gemaakt worden.
Dit was even mijn hersenspinsel.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zolang films als LotR gemaakt worden zal de filmindustrie wel blijven bestaan. Het is alleen de vraag of er op den duur niet alleen maar spektakelfilms als LotR gemaakt worden omdat die het waard zijn om in de bioscoop te bekijken.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De meeste films waar ik van hou zijn uberhaupt niet te downloaden, sterker nog, ik moet stad en land afreizen om aan die DVD's (als ze uberhaupt al op dvd uit zijn) te komen. (en krijg daar geen onkostenvergoeding voor)
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Ik huurde May, maar die tape bleef hangen in het apparaat. Nu ben ik 'm dan maar aan het downloaden, is dat erg?